Αρχικά, θα σας συνιστούσα να διαβάσετε κάτι περισσότερο για το πώς προσεγγίζουμε αυτό το θέμα, παρακαλώ.
Υπάρχει κάτι που ονομάζεται Fair Gambling Codex που επιδιώκουμε να ακολουθήσουμε για να παραμείνουμε διαφανείς. Αφιερώστε λίγα λεπτά για να διαβάσετε αυτό:
Κοινοί προβληματικοί τομείς στον διαδικτυακό τζόγο και πώς πρέπει να τα χειρίζονται τα καζίνο
11. Επαλήθευση παίκτη και διπλότυποι λογαριασμοί :
Στη συντριπτική πλειοψηφία των καζίνο, οι παίκτες επιτρέπεται να έχουν μόνο έναν λογαριασμό παίκτη ανά καζίνο. Το άνοιγμα περισσότερων του ενός λογαριασμών αντίκειται στους Όρους και Προϋποθέσεις και οι διπλοί λογαριασμοί γενικά κλείνουν αφού ανακαλυφθούν.
Τα περισσότερα καζίνο ελέγχουν μόνο για διπλούς λογαριασμούς ως μέρος της διαδικασίας επαλήθευσης, η οποία γίνεται γενικά όταν ένας παίκτης ζητά ανάληψη. Εάν ένας παίκτης κερδίσει κάτι σε έναν από τους διπλότυπους λογαριασμούς του, τα κέρδη γενικά ακυρώνονται. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι αρχικές καταθέσεις ενδέχεται να επιστραφούν στον παίκτη εάν το καζίνο πιστεύει ότι ο διπλότυπος λογαριασμός δημιουργήθηκε κατά λάθος.
Η άποψη του καζίνο
Τα καζίνο επιτρέπουν στους παίκτες να δημιουργήσουν μόνο έναν λογαριασμό για να προστατευτούν από τους καταχραστές μπόνους. Το άνοιγμα πολλών λογαριασμών και η προσπάθεια διεκδίκησης του μπόνους καλωσορίσματος περισσότερες από μία φορές είναι ένας από τους λίγους τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι παίκτες για να αποκτήσουν πλεονέκτημα έναντι του καζίνο ή τουλάχιστον να μειώσουν το πλεονέκτημα του καζίνο. Γι' αυτό είναι λογικό τα καζίνο να προστατεύονται κλείνοντας διπλούς λογαριασμούς.
Η άποψη του παίκτη
Μερικοί παίκτες δημιουργούν πολλαπλούς λογαριασμούς επίτηδες (για να κάνουν κατάχρηση του μπόνους καλωσορίσματος), αλλά μερικές φορές οι παίκτες απλά ξεχνούν ότι έχουν ήδη καταχωρήσει έναν λογαριασμό σε ένα καζίνο και δημιουργούν εν αγνοία τους έναν νέο λογαριασμό.
Μερικές φορές, οι παίκτες θέλουν να συνδεθούν στον παλιό τους λογαριασμό αλλά δεν θυμούνται τον κωδικό πρόσβασής τους. Αντί να περάσουν από τη διαδικασία του «ξεχασμένου κωδικού πρόσβασης», δημιουργούν έναν νέο λογαριασμό, ίσως μη γνωρίζοντας ότι κάνουν κάτι που αντίκειται στους κανόνες.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, πιστεύουμε ότι οι παίκτες δεν θα πρέπει να ανησυχούν μήπως δημιουργήσουν κατά λάθος διπλότυπους λογαριασμούς στο ίδιο καζίνο.
Η θέση μας
Αποδεχόμαστε ότι είναι ευθύνη των παικτών να βεβαιωθούν ότι δεν δημιουργούν πολλούς λογαριασμούς στο ίδιο καζίνο. Όχι επειδή πιστεύουμε ότι είναι ο σωστός τρόπος να το κάνουμε, αλλά επειδή είναι το πρότυπο του κλάδου και δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε όλα τα καζίνο που δεν επιβάλλουν τον κανόνα «ένας λογαριασμός ανά παίκτη» με τον τρόπο που θεωρούμε καλύτερο. Ωστόσο, πιστεύουμε και ελπίζουμε ότι ο έλεγχος για διπλότυπους λογαριασμούς κατά τη δημιουργία λογαριασμού θα γίνει το πρότυπο του κλάδου στο μέλλον και οι παίκτες θα προστατεύονται καλύτερα.
Εν τω μεταξύ, κάθε περίπτωση θα πρέπει να εξετάζεται χωριστά. Εάν το καζίνο ανακαλύψει ότι ένας παίκτης έχει δημιουργήσει πέντε ξεχωριστούς λογαριασμούς και έχει διεκδικήσει ολόκληρο το ποσό του μπόνους σε καθέναν από αυτούς, είναι πιθανό ότι πρόκειται για κατάχρηση μπόνους και το καζίνο έχει κάθε δικαίωμα να τον τιμωρήσει. Από την άλλη πλευρά, εάν ένας περιστασιακός παίκτης δημιουργήσει κατά λάθος δύο λογαριασμούς και δεν διεκδικήσει καν το μπόνους, το καζίνο δεν θα πρέπει να τον τιμωρήσει μόνο και μόνο επειδή έχει έναν κανόνα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον του.
Οι προτάσεις μας για καζίνο
Για την αποφυγή διπλότυπων λογαριασμών, είναι εφικτό και αποτελεσματικό να ελέγχετε για διπλότυπους λογαριασμούς κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού. Δεν εννοούμε μια διαδικασία πλήρους γνώσης του πελάτη σας (KYC) που θα περιλαμβάνει επαλήθευση ταυτότητας, αλλά έναν γρήγορο έλεγχο συνδυασμών προσωπικών στοιχείων που θα κοινοποιούνται μόνο από δύο ξεχωριστά άτομα σε πολύ σπάνιες εξαιρέσεις, όπως το όνομα, το επώνυμο και η ημερομηνία της γέννησης. Εάν το καζίνο δεν απαιτεί αυτές τις πληροφορίες κατά τη διαδικασία εγγραφής, θα πρέπει να αρχίσει να το κάνει.
Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα υπάρξει αγώνας και το καζίνο μπορεί να αφήσει τον παίκτη να παίξει, ενεργοποιώντας μόνο μια πλήρη διαδικασία KYC όταν ο παίκτης υποβάλει το αίτημα ανάληψης. Ωστόσο, εάν το καζίνο πάρει έναν αγώνα, είναι πιθανό ο παίκτης να έχει ήδη λογαριασμό. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ειδοποιήστε τον παίκτη ή/και ζητήστε του να ολοκληρώσει μια διαδικασία KYC για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχει ήδη λογαριασμό.
Εάν αυτό δεν είναι τεχνολογικά εφικτό, το καζίνο δεν θα πρέπει να τιμωρεί τους παίκτες που δημιούργησαν έναν δεύτερο λογαριασμό χωρίς να το γνωρίζουν και δεν σκόπευαν να κάνουν κατάχρηση του μπόνους καλωσορίσματος. Εάν ο παίκτης δεν σας έχει προκαλέσει ζημιά, είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε μαζί του και να βρείτε μια αποδεκτή λύση και για τα δύο εμπλεκόμενα μέρη, όπως να κρατήσετε έναν λογαριασμό ανοιχτό και να κλείσετε τον άλλον.
Εκτιμώ την προθυμία σας να μοιραστείτε αυτό που πιστεύετε ότι είναι σημαντικό. Πιστεύω ότι μοιραζόμαστε την ίδια οπτική όταν πρόκειται για διπλότυπους λογαριασμούς.
Συμφωνώ; δεν είναι δίκαιο να ακυρώνουμε τα κέρδη κάποιου επειδή ένα άλλο μέλος του νοικοκυριού παίζει στο ίδιο καζίνο χρησιμοποιώντας το ίδιο wifi, π.χ.
First, I'd recommend you read something more about how we approach this topic, please.
There is something called the Fair Gambling Codex we seek to follow in order to stay transparent. Kindly take a few minutes to read this:
Common problematic areas in online gambling and how casinos should handle them
11. Player verification and duplicate accounts:
In a vast majority of casinos, players are only allowed to have one player account per casino. Opening more than one account is against the T&Cs, and duplicate accounts are generally closed after being discovered.
Most casinos only check for duplicate accounts as a part of the verification process, which is generally done when a player asks for a withdrawal. If a player wins something on one of their duplicate accounts, the winnings are generally annulled. In some cases, the initial deposits might be returned to the player if the casino believes the duplicate account was created by accident.
The casino's point of view
Casinos only allow players to create one account to protect themselves against bonus abusers. Opening multiple accounts and trying to claim the welcome bonus more than once is one of a small number of ways that players can use to gain an advantage over the casino, or at least make the casino's advantage smaller. This is why it makes sense that casinos protect themselves by closing duplicate accounts.
The player's point of view
Some players create multiple accounts on purpose (to abuse the welcome bonus), but it's sometimes the case that players simply forget they've already registered an account at a casino, and unknowingly create a new account.
Sometimes, players want to log in to their old account but don't remember their password. Instead of going through the 'forgotten password' procedure, they create a new account, perhaps not knowing that they are doing something that's against the rules.
Either way, we think that players shouldn't have to worry about accidentally creating duplicate accounts at the same casino.
Our position
We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future and players will be better protected.
In the meantime, each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them.
Our recommendations for casinos
To prevent duplicate accounts, it is feasible and effective to check for duplicate accounts during the account creation process. We don't mean a full know your customer (KYC) procedure that would involve ID verification, but a quick check of personal detail combinations that would only be shared by two separate people in very rare exceptions, such as first name, surname and date of birth. If the casino doesn't require this information during the registration process, it should start doing so.
In most cases there will not be a match and the casino can let the player play, only triggering a full KYC procedure when the player submits their withdrawal request. However, if the casino does get a match, it is likely that the player already has an account. In these cases, notify the player and/or ask them to complete a KYC procedure to make sure that they don't already have an account.
If this is not technologically feasible, the casino shouldn't punish players who created a second account unknowingly and didn't intend to abuse the welcome bonus. If the player hasn’t caused you any harm, it's best to contact them and find an acceptable solution for both involved parties, such as keeping one account opened and closing the other one(s).
I appreciate your willingness to share what you feel is important. I believe we share the same optics when it comes to duplicate accounts.
I agree; it's not fair to void someone's winnings because another member of the household plays in the same casino using the same wifi, e.g.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: