πριν από 2 έτη
Όπως είπατε, είστε πολύ κλειστοί στο επόμενο παράπονο - συμφωνώ μαζί σας σε αυτό.🙁
As you said, you are very closed to the next complaint - I agree with you on that.🙁
0
Όπως είπατε, είστε πολύ κλειστοί στο επόμενο παράπονο - συμφωνώ μαζί σας σε αυτό.🙁
As you said, you are very closed to the next complaint - I agree with you on that.🙁
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ.
Είχα αρκετή φυγή από αυτό το μέρος σήμερα!
Ένας άλλος εκπρόσωπος συνομιλίας λέει ότι τώρα χρειάζονται όλα τα έγγραφα επειδή έχω διπλά αρχεία. ΤΙ? Αυτό είναι εντελώς τρελό. Δεν έχουν διπλότυπα αρχεία γιατί δεν τα έστειλα ποτέ. Το μόνο που ήθελαν ήταν η ταυτότητα selfie μου που έστειλα και τώρα αυτό.. Αυτό το μέρος παίζει παιχνίδια...
COMPLAINT SUBMITTED.
I had enough runaround from this place today!
Another chat rep says now they need all documents because I have duplicate files. WHAT? That is totally insane. They have no duplicates files because I never sent them. All they wanted was my selfie ID which I sent and now this.. This place is playing games...
Ξέρω ότι δεν ακούγεται πολύ παρήγορο, αλλά νομίζω ότι είναι καλό που η Ομάδα Παραπόνων μας είχε την ευκαιρία να διερευνήσει.
I know it does not sound much comforting, but I think it's good that our Complaint Team could have a chance to investigate.
Φαίνεται ότι όλα τα καζίνο με αυτήν τη διαχείριση έχουν αμφισβητήσιμη βαθμολογία. Μακάρι να το είχα προσέξει πριν γίνω μέλος.
Βλέπω άλλες αναρτήσεις που λένε ότι έχουν υπέροχα μπόνους, αλλά τι καλό είναι όλα τα υπέροχα μπόνους αν δεν μπορείτε να συγκεντρώσετε τα κέρδη σας.
Seems like all the casinos with this management has a questionable rating. I wish I noticed this prior to joining.
I see other posts saying that they have great bonuses but what good is all the great bonuses if you can't collect your winnings.
Ναι, δυστυχώς υπάρχουν περίπου 20 καζίνο στον όμιλο και όλα είναι λίγο πολύ τα ίδια όσον αφορά την ποιότητα. Κανένα από αυτά δεν λάμπει πραγματικά.
Yeah, unfortunately there are about 20 casinos in the group and all of them are more or less the same in terms of quality. None of them really shines.
Σήμερα συνδέθηκα και αντέστρεψαν την εκκρεμή ανάληψη μου ξανά για 3η φορά. Πάνω από 3 εβδομάδες αναμονής τώρα
Ξεκίνησα άλλη μια ανάληψη και αυτό είναι το email που έλαβα μέσα σε 1 λεπτό. Αυτό το μέρος είναι ένα τσίρκο. (Α) Έστειλα την ταυτότητά μου την πρώτη φορά και μου είπαν ότι εγκρίθηκα. (Β) Μπορείτε να αντιστρέψετε την απόσυρσή σας ανά πάσα στιγμή. Έχετε περισσότερες από 48 ώρες για να το κάνετε. Αυτό δεν φεύγει. Τι μπερδεμένο καζίνο!
Γεια σου Jay,
Συγχαρητήρια!
Η ανάληψή σας ύψους 1.989,78 $ υποβλήθηκε στις 23/6/2022 6:54 π.μ. (Ανατολική Τυπική Ώρα ΗΠΑ) διαχειρίζεται το τμήμα λογαριασμών μας.
Εάν χρειάζεστε αντιστροφή, έχετε 48 ώρες για να το κάνετε.
Για την ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ σας, θα πρέπει να υποβάλετε μια selfie όπου κρατάτε την ταυτότητά σας.
Ανυπομονούμε να ακούσουμε από εσάς.
Ντάνιελ Χάρις
Jackpot Wheel Manager Casino
Email: support@jackpotwheel.com | Χωρίς χρέωση: 1 844 236 8582
Ισχύουν τυπικοί όροι και προϋποθέσεις
Today I signed in and they reversed my pending withdrawal again 3rd time. Over 3 weeks waiting now
I initiated another withdrawal and this is the email I got within 1 minute. This place is a circus. (A) I sent my id the first time and I was told I was approved. (B)You can reverse your withdrawal at anytime. You have more than 48 hours to do so. That doesn't go away. What a messed up casino!
Hi Jay,
Congratulations!
Your withdrawal of $1,989.78 submitted at 6/23/2022 6:54 AM (US Eastern Standard Time) is being handled by our accounts department.
Should you require a reversal, you have 48 hours to do so.
For your FIRST WITHDRAWAL we’ll need you to please submit a selfie where you’re holding your ID.
We look forward to hearing from you.
Daniel Harris
Jackpot Wheel Casino Manager
Email: support@jackpotwheel.com | Toll-free: 1 844 236 8582
Standard terms and conditions apply
Χαίρετε.
Η selfie όπου κρατάτε το αναγνωριστικό είναι λίγο διαφορετική από μια απλή εγκεκριμένη ταυτότητα, είμαι σίγουρος ότι γνωρίζετε.
Θέλεις να το στείλεις;
Επιπλέον, ας δούμε αν το καζίνο συμμετέχει στη συζήτηση καταγγελίας. 🤔
Hello.
Selfie where you hold the ID is a bit different than just an approved ID, I'm sure you know.
Care to send it?
Furthermore, let's see if the casino joins the complaint conversation. 🤔
Αυτό ακριβώς έστειλα. Η selfie μου κρατά την ταυτότητά μου. Πάντα αναρωτιόμουν γιατί κάποιοι θέλουν αυτό σε αυτή τη μορφή κρατώντας το αναγνωριστικό σας με τη φωτογραφία σας. Μου φαίνεται λίγο υπερβολικό. Γιατί δεν είναι αρκετά καλό μόνο το αναγνωριστικό σας και επίσης ορισμένα καζίνο σας επιτρέπουν να αποκλείσετε τους αριθμούς ταυτότητάς σας. Τώρα αυτή είναι μια εντελώς νέα συζήτηση. Επιστροφή στην ταυτότητα και στη selfie μου. Εγκρίθηκα, τουλάχιστον αυτό μου είπε ένας εκπρόσωπος.
That is exactly what I sent. My selfie holding my ID. I always wondered why some want this in this format holding your id with your photo. It seems a bit too much for me. Why isn't just your id good enough and also some casinos let you block your id numbers. Now that is a whole new conversation. Back to my ID and selfie. I was approved, at least that is what one rep said to me.
Αυτό ακριβώς έστειλα. Η selfie μου κρατά την ταυτότητά μου. Πάντα αναρωτιόμουν γιατί κάποιοι θέλουν αυτό σε αυτή τη μορφή κρατώντας το αναγνωριστικό σας με τη φωτογραφία σας. Μου φαίνεται λίγο υπερβολικό. Γιατί δεν είναι αρκετά καλό μόνο το αναγνωριστικό σας και επίσης ορισμένα καζίνο σας επιτρέπουν να αποκλείσετε τους αριθμούς ταυτότητάς σας. Τώρα αυτή είναι μια εντελώς νέα συζήτηση. Επιστροφή στην ταυτότητα και στη selfie μου. Εγκρίθηκα, τουλάχιστον αυτό μου είπε ένας εκπρόσωπος.
That is exactly what I sent. My selfie holding my ID. I always wondered why some want this in this format holding your id with your photo. It seems a bit too much for me. Why isn't just your id good enough and also some casinos let you block your id numbers. Now that is a whole new conversation. Back to my ID and selfie. I was approved, at least that is what one rep said to me.
Χαίρετε,
Υπάρχει τεράστια διαφορά αν μπορείτε να παρέχετε τη selfie σας που σας δείχνει να κρατάτε την ταυτότητά σας, αυτό σημαίνει ότι είστε πραγματικά εσείς που έχετε πρόσβαση στην ταυτότητα ανά πάσα στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι ας πούμε ο γείτονάς σας που είχε «δανειστεί» την κάρτα σας για να υποστηρίξει έναν δεύτερο λογαριασμό.
Ωραία, φαίνεται ένα βήμα πιο κοντά τώρα.
Hello,
there is a huge difference if you can provide your selfie showing you holding your ID, it means that it is really you who have the access to the ID at any time. This means it's not let's say your neighbor who had "borrowed" your card to support a second account.
Good, it seems one step closer now.
Χαίρετε,
Υπάρχει τεράστια διαφορά αν μπορείτε να παρέχετε τη selfie σας που σας δείχνει να κρατάτε την ταυτότητά σας, αυτό σημαίνει ότι είστε πραγματικά εσείς που έχετε πρόσβαση στην ταυτότητα ανά πάσα στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι ας πούμε ο γείτονάς σας που είχε «δανειστεί» την κάρτα σας για να υποστηρίξει έναν δεύτερο λογαριασμό.
Ωραία, φαίνεται ένα βήμα πιο κοντά τώρα.
Hello,
there is a huge difference if you can provide your selfie showing you holding your ID, it means that it is really you who have the access to the ID at any time. This means it's not let's say your neighbor who had "borrowed" your card to support a second account.
Good, it seems one step closer now.
Ναι καταλαβαίνω. Τα περισσότερα από τα καζίνο στα οποία έπαιζα δεν χρειάζονταν το id και τη selfie. BTW. Τι συμβαίνει με ένα αναγνωριστικό παίκτη όταν ένα καζίνο κατηφορίζει και κλείνει;;;; ή έχει κακή φήμη!
Yes I understand. Most of the casinos I played at didn't need the id and selfie. BTW. What happens to a players ID when a casino goes downhill and closes???? or has a bad reputation!
Αυτό έχει καθυστερήσει λίγο τώρα, ας ελπίσουμε ότι αυτό είναι το τελευταίο βήμα για να λάβετε τα μετρητά σας.
This has been dragging on a while now let’s hope this is the final step to you receiving your cash.
Ναι καταλαβαίνω. Τα περισσότερα από τα καζίνο στα οποία έπαιζα δεν χρειάζονταν το id και τη selfie. BTW. Τι συμβαίνει με ένα αναγνωριστικό παίκτη όταν ένα καζίνο κατηφορίζει και κλείνει;;;; ή έχει κακή φήμη!
Yes I understand. Most of the casinos I played at didn't need the id and selfie. BTW. What happens to a players ID when a casino goes downhill and closes???? or has a bad reputation!
Αυτή είναι μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση.
Είμαι βέβαιος ότι όλα τα καζίνο πρέπει να αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα σύμφωνα με τη διαδικασία GDPR. Αλλά ειλικρινά, αυτή είναι μια ερώτηση για το ίδιο το καζίνο, θα έλεγα.
This is a very specific question.
I'm sure that all casinos must store personal data in accordance with the GDPR procedure. But honestly, this is a question for the casino itself, I'd say.
Αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω συνομιλίας, Μου είπαν ότι έπρεπε να στείλω περισσότερα έγγραφα για να λάβω την απόσυρσή μου. Είπα όταν κέρδισα αυτά τα χρήματα, έλαβα ένα email ότι το μόνο που χρειαζόσουν ήταν η ταυτότητά μου. Έτσι έστειλα ό,τι ήθελαν μαζί με την απόδειξη της επαλήθευσης της ταυτότητάς μου ολοκληρωμένη. Για να δούμε τι θα γίνει τώρα!
I decided to contact them via chat, They said I needed to send more docs to get my withdrawal. I said when I won this money I received an email that all you needed was my ID .So I sent in what they wanted along with the proof of my ID verification completed. Lets see what happens now!
Δυστυχώς, δεν υπάρχει καμία έκπληξη:
"Θα θέλαμε να ζητήσουμε από το Καζίνο να απαντήσει σε αυτό το παράπονο. Παρατείνουμε το χρονόμετρο κατά 7 ημέρες. Εάν το καζίνο δεν ανταποκριθεί στο καθορισμένο χρονικό πλαίσιο, θα κλείσουμε το παράπονο ως "ανεπίλυτο".
Sadly, there is no surprise:
"We would like to ask the Casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’."
Αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω συνομιλίας, Μου είπαν ότι έπρεπε να στείλω περισσότερα έγγραφα για να λάβω την απόσυρσή μου. Είπα όταν κέρδισα αυτά τα χρήματα, έλαβα ένα email ότι το μόνο που χρειαζόσουν ήταν η ταυτότητά μου. Έτσι έστειλα ό,τι ήθελαν μαζί με την απόδειξη της επαλήθευσης της ταυτότητάς μου ολοκληρωμένη. Για να δούμε τι θα γίνει τώρα!
I decided to contact them via chat, They said I needed to send more docs to get my withdrawal. I said when I won this money I received an email that all you needed was my ID .So I sent in what they wanted along with the proof of my ID verification completed. Lets see what happens now!
Μου φαίνεται ότι το σέρνουν όσο το δυνατόν περισσότερο, ελπίζοντας ότι θα αντιστρέψετε την απόσυρση. Αυτήν τη στιγμή λαμβάνω επαλήθευση σε ένα καζίνο που ζήτησα να επαληθευτώ πριν κάνω κατάθεση. Τους έστειλα μια φωτογραφία του διαβατηρίου μου x3 το αποδεικτικό της διεύθυνσης pdf και το στιγμιότυπο οθόνης και το μπροστινό και πίσω μέρος της χρεωστικής μου κάρτας με 6 μεσαίους αριθμούς λείπουν και το πίσω μέρος της τραπεζικής κάρτας με καλυμμένο το CVV. Δεν θα παίξω σε ένα καζίνο που δεν θα μου επιτρέψει να κάνω επαλήθευση πριν παίξω. Ένα τελευταίο βήμα και ελπίζω να το αποκτήσετε 💵
Seems to me they are dragging it out as long as possible probably hoping you will reverse the withdrawal. I’m currently getting verified at a casino I asked to be verified before I deposit. I sent them a photo of my passport x3 my proof of address pdf and screenshot and front and back of my debit card with middle 6 numbers missing and back of bank card with CVV covered. I won’t play at a casino that won’t let me verify before I play. One last step and hopefully you will get your 💵
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.