Γειά σου!
Για μένα, ακούγεται σαν το καζίνο να έχει χαθεί στις δικές του διαδικασίες. 🙁 Ένα τέτοιο χάος μπορεί να χαλάσει τη χαρά, έχω δίκιο;
Τέλος πάντων, προσπαθήστε να συνεργαστείτε αυτός είναι συνήθως ο ευκολότερος τρόπος για να πάρετε τα χρήματα. Αυτό είναι που έχει σημασία τώρα.
Δεν μου αρέσει όμως η άγνοια. Πιστεύω ότι το καζίνο πρέπει να ενεργεί με σεβασμό, και όταν αυτό δεν συμβαίνει πια, ίσως είναι καιρός να σοβαρευτούμε. Έχετε ακούσει ποτέ για το Κέντρο Ανάλυσης μας;
Επιτρέπουμε στους παίκτες σε δύσκολες καταστάσεις να υποβάλουν παράπονα κατά του καζίνο, αυτός ο οδηγός εξηγεί τα βασικά:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Δυστυχώς, ανακάλυψα επίσης ότι το καζίνο δεν ανταποκρίνεται πάντα σε τέτοια παράπονα:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Τέλος πάντων, αν προτιμάτε δράση, υποβάλετε την καταγγελία εδώ:
https://casino.guru/complaints/create
Είναι απλώς μια πρόταση, η απόφαση είναι δική σας. Θα το κάνεις αυτό;
Hello!
To me, it sounds like the casino is lost in its own processes. 🙁 Such a mess can spoil the joy, am I right?
Anyway, try to cooperate this is usually the easiest way to get the money. This is what matters now.
I don't like the ignorance though. I believe the casino should act respectfully, and when this is not happening anymore, maybe it is time to get serious. Have you ever heard about our Resolution Center?
We allow players in tough situations to submit a complaint against the casino, this guide explains the basics:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Sadly, I also found out the casino is not always responsive to such complaints:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Anyway, if you prefer action, submit the complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create
It's just a suggestion, the decision is yours to take. Will you do that?
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: