πριν από 3 έτη
Γεια σας, ας περιμένουμε την ομάδα παραπόνων μας και ελπίζουμε για το καλύτερο...
Hello, let's wait for our complaint team and hope for the best...
1
Γεια σας, ας περιμένουμε την ομάδα παραπόνων μας και ελπίζουμε για το καλύτερο...
Hello, let's wait for our complaint team and hope for the best...
Δεν έχω ιδέα πώς να σε βοηθήσω. Βασικά παίξατε παιχνίδια καζίνο σε έναν ιστότοπο που δημιουργήθηκε από κάποιον που δεν ελέγχεται από κανένα επίσημο ίδρυμα. Εκπλήσσομαι που σε κάλεσαν μερικές φορές. Απλώς μου λέει ότι μπορεί να είναι πρόθυμοι να συζητήσουν την περίπτωσή σου με κάποιον ή να σου πρόσφεραν το μπόνους, επειδή φοβούνται ότι μπορείς να τους κάνεις μήνυση.
I have no idea how to help you. You basically played casino games on a website that was created by someone who's not controlled by any official institution. I'm just surprised they even called you few times. It just tells me that they might be willing to discuss your case with someone or they offered you the bonus, because they're afraid you could sue them.
Όπως έγραψε ο Daniel νωρίτερα, δεν υπάρχει σχεδόν καμία βοήθεια προς το παρόν. 🙁
As Daniel wrote earlier, there is hardly any help for now. 🙁
Ειλικρινά, μάλλον δεν θα το κάνετε, γιατί το καζίνο σταμάτησε να σας μιλάει και δεν υπάρχει κανένας στον οποίο μπορείτε να παραπονεθείτε. Εν πάση περιπτώσει, μπορείτε ακόμα να εξετάσετε το ενδεχόμενο να τους κάνετε μήνυση. Πρέπει να έχουν έδρα σε κάποια χώρα, ώστε να μπορείτε να πάτε στο τοπικό δικαστήριο. Κέρδισες πολλά χρήματα, οπότε μάλλον αξίζει τον κόπο.
Μπορείς τουλάχιστον να τα ετοιμάσεις όλα με έναν δικηγόρο και να τους πεις ότι αν δεν πληρώσουν, θα πας στο δικαστήριο.
Honestly, you probably won't, because the casino stopped talking to you and there's nobody you can complain to. Anyway, you can still consider suing them. Them must be based in some country so you could go to the local court. You won a lot of money so it's probably worth the try.
You can at least prepare everything with a lawyer and tell them that if they don't pay, you'll go to the court.
Γνωρίζατε ότι ακόμα περιμένουμε να απαντήσετε εδώ στην καταγγελία σας; https://casino.guru/jackpot-jill-casino-the-player-struggles-to-withdraw Παρακαλώ, ρίξτε μια ματιά σε αυτό.
Did you know that we're still waiting for you reply here in your complaint? https://casino.guru/jackpot-jill-casino-the-player-struggles-to-withdraw Please, take a look at it.
Ειλικρινά, αυτό το καζίνο είναι το πιο ταλαιπωρημένο καζίνο που λειτουργεί τόσο επαγγελματικά. Ποτέ η επαλήθευση προβλημάτων μπόνους είναι τόσο απλή. Δεν υπάρχουν περιορισμοί παιχνιδιού όταν παίζετε με ένα από τα μεγάλα μπόνους τους. Είχα πολλές σημαντικές αναλήψεις και κάθε μία ήταν στο λογαριασμό μου μέσα σε δύο ημέρες. Φανταστική επιλογή παιχνιδιών για κάποιον που ψάχνει όλα όσα μπορεί να παίξει αυτό το καζίνο. Δεν θα μετανιώσεις
Honestly this casino is the most hassle free casino out there its run so professional. Never bonus problems verification so straightforward. No game restrictions when playing with one of their great bonuses. I've had multiple substantial withdrawals and every one has been in my acc within two days. Fantastic game selection for someone looking for everything this is the casino to play. You won't be sorry
Γεια σου ρε.
Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας καθώς και για την κριτική χρήστη.
Μπορώ να ξέρω ποια επιλογή πληρωμής χρησιμοποιείτε;
Hello threre.
Thank you for your feedback and for the user review as well.
May I know which payment option you use?
Γεια, αναρωτιέμαι αν κάποιος Αυστραλός έχει πληρωθεί πρόσφατα από το Jackpot Jill; Έχω διαβάσει αρκετές κριτικές όπου οι Αυστραλοί δεν έχουν πληρωθεί με τον JJ να μπλοκάρει τελικά τους λογαριασμούς τους. Ο πατέρας μου είχε πρόσφατα πολλά προβλήματα με αποτέλεσμα να μην πληρώνεται. Αυτό το καζίνο έχει σίγουρα αλλάξει, κάτι δεν πάει καλά. Επίσης, αφού έδωσε τα στοιχεία της τράπεζάς του, έχασε χρήματα από τον τραπεζικό λογαριασμό του, τον οποίο η τράπεζα ερευνά τώρα.
Hi I'm wondering if any Aussies have been paid out recently by Jackpot Jill? I've read quite a few reviews where Aussies have not been paid with JJ eventually blocking their accounts. My father has recently had heaps of trouble resulting in no payment. This casino has definitely changed there's something wrong. Also after giving his bank detail he has lost money from his bank acc which the bank is now investigating.
Γεια σου.
Μετακίνησα την ανάρτησή σας εδώ για να σας δώσω μια καλύτερη ευκαιρία να έρθετε σε επαφή με άλλους.
Ως συνήθως, θα αναφέρω τις κριτικές χρηστών ως μια καλή πηγή σχολίων χρηστών .
Έχει ήδη κερδίσει ο πατέρας σου; Γιατί αν όχι, παρέχουμε ένα δωρεάν κέντρο επίλυσης παραπόνων σε παίκτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Μη διστάσετε να ρωτήσετε εάν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερες λεπτομέρειες ή συμβουλές!
Hey there.
I moved your post here to give you a better chance to get in touch with others.
As usual, I would mention user reviews as a good source of user feedback.
Has your father already got the winnings? Because if not, we provide a free complaint resolution center to players facing troubles.
More details here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Don't hesitate to ask if you could use more details or hints!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.