ΦόρουμΚαζίνοJackMillion Casino - γενική συζήτηση

JackMillion Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από satelite60
|
3448 προβολές 15 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το JackMillion Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
satelite60
πριν από 2 έτη

Hello,

What has happened and how are these live dealer games rigged, please?

I find it hard to believe, still, would you mind sending your evidence to data@casino.guru, please?



satelite60
πριν από 2 έτη

Ok, I was just asking 🙂 - no problem.

I wish you the best of luck!

πριν από 1 έτος

Μην παίζετε στα καζίνο Luckland Group BV, μόλις βγείτε θετικά κλείνουν το ταμείο σας, στη συνέχεια τις προσφορές και τέλος σας επικοινωνούν μέσω email για να επωφεληθείτε από το μονομερές δικαίωμα να μπορείτε να κλείσετε τον λογαριασμό χωρίς κανένα λόγο ! Επαγγελματική ηθική και δικαιοσύνη ίση με μηδέν !!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 1 έτος

Hello, Nemokid.

How much in green number your balance was if I may ask?

Are you sure that you provided no reason for closing your account? How often did you take/ask for bonuses, if you did?

I would also like to know whether it was JackMilion casino that ultimately closed your account.

I see that this is not a pleasant experience. 🤔

πριν από 1 έτος

Υπόλοιπο λογαριασμού άνω των 10.000,00 ευρώ, που αποσύρεται σε δόσεις των 2.000,00 ευρώ κάθε εβδομάδα αφού πρώτα έκλεισα τον λογαριασμό μου μετά τη νίκη και μετά τον ξανάνοιξα αμέσως μετά το παράπονό μου στο chat με δικαιολογίες και παράλογες δικαιολογίες. Στο τέλος τότε το έκλεισαν μονομερώς για κανέναν άλλο λόγο από το να έχουν κερδίσει αυτό το ποσό. Τώρα τα άλλα δύο καζίνο της ίδιας ιδιοκτησίας ακολουθούν το λογικό νήμα του Jack Million ή το κλείσιμο του ταμείου με την πρόσβαση στον λογαριασμό να επιτρέπεται στη συνέχεια να τον κλείσει οριστικά μέσω email. Επαναλαμβάνω κάτι περισσότερο από αρνητική εμπειρία με αυτά τα καζίνο που σας περιποιούνται στην αρχή, μετά όταν κερδίζετε προσπαθούν να σας κάνουν να επαναλάβετε τα κέρδη σας και μετά να κλείσετε τον λογαριασμό σας αν δεν το κάνετε!


filefilefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 1 έτος

Hello nemokid, it is very unpleasant situation. Is your account still blocked? Any news about it? Did I get correct, that you are not allowed even to log-in to their sister's casinos? Do you consider to submit a complaint on our website? I see you have already experience in it. Maybe our colleagues could help with this issue. 🤞

πριν από 1 έτος

Γειά σου. Τι έγινε στο τέλος? Επέτρεψαν την απόσυρση; Έχω ένα πολύ σημαντικό χρηματικό ποσό στο υπόλοιπό μου και φοβάμαι ότι θα κάνουν το ίδιο και θα δικαιολογήσουν το ότι δεν θα γίνουν αποτελεσματικές οι αναλήψεις μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Jmrd
πριν από 1 έτος

Hello there.

Try the reply button to improve your chances of getting a reply from the player soon.

I think it's pointless to burden your mind in advance. Once you want to withdraw, you'll have to take the chance, won't you? Focus on cooperation first if you struggle come here and explain the matter so we can try to help you out.

Magda
πριν από 1 έτος

Έχουν πληρώσει το οφειλόμενο ποσό, είναι άχρηστο να κάνουν παράπονα καθώς έχουν το μαχαίρι στο πλάι της λαβής. Αλλά αν συνεχίσουν έτσι δεν θα διαρκέσουν πολύ χάρη στις κριτικές μας!

Αυτόματη μετάφραση:
Jmrd
πριν από 1 έτος

Γεια jmrd, τελικά με πλήρωσαν. Δυστυχώς όλες οι άδειες Curacao δεν είναι πολύ αξιόπιστες, η μόνη που συνεργάζεται 100% φαίνεται να είναι η Antillephone NV (GCA), αν και αυτή τη στιγμή δυσκολεύομαι να πάρω πίσω τα χρήματά μου στο Crocoslots casino (Hollycorn NV ) κατά του οποίου έχω κάνει καταγγελία για υπεξαίρεση (κάνουν τα πάντα για να μην μου επιστρέψουν την κατάθεση, αφού έκλεισαν αμέσως τον λογαριασμό παιχνιδιών μου).

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια jmrd, τελικά με πλήρωσαν. Δυστυχώς όλες οι άδειες Curacao δεν είναι πολύ αξιόπιστες, η μόνη που συνεργάζεται 100% φαίνεται να είναι η Antillephone NV (GCA), αν και αυτή τη στιγμή δυσκολεύομαι να πάρω πίσω τα χρήματά μου στο Crocoslots casino (Hollycorn NV ) κατά του οποίου έχω κάνει καταγγελία για υπεξαίρεση (κάνουν τα πάντα για να μην μου επιστρέψουν την κατάθεση, αφού έκλεισαν αμέσως τον λογαριασμό παιχνιδιών μου).

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος
Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 έτος
Αιτία: just made the link clickable
Nemokid
πριν από 1 έτος

Have you read the casino's ures reviews reply? They're asking for your casino username to investigate.

πριν από 1 έτος

Please keep your conversation in the proper thread - Crocoslots thread is here 🙂

Thank you for helping me keep the forum organized.

πριν από 1 έτος

Το όνομά μου στο Καζίνο είναι Pikaro87 και αισθάνομαι εντελώς κουρασμένος. Σήμερα έχω κάνει 7 καταθέσεις από τις οποίες σύμφωνα με τους ίδιους, ακόμη και χρησιμοποιώντας μία από τις μεθόδους άμεσης κατάθεσης του Καζίνο, έχουν λάβει μόνο 6. Συμπτωματικά η τελευταία και αυτή με το μεγαλύτερο ποσό, που είναι 500 €, δεν έχουν λάβει . Τους έχω στείλει τραπεζική απόδειξη, στιγμιότυπο και τα πάντα για να δουν ότι έχουν φύγει τα χρήματα από τον λογαριασμό μου και με έχουν χρεώσει το έμβασμα ως επείγον. Έχω περάσει ώρες στο chat όπου ένα αγόρι που ονομάζεται Antonio δεν με έχει βοηθήσει ΚΑΘΟΛΟΥ. Περιορίζονται στο να πουν ότι εμφανίζεται ως απορριφθέν και ότι σε 2 μέρες η τράπεζά μου θα μου το επιστρέψει, όταν έχω ήδη μιλήσει με την τράπεζά μου και μου έχουν πει ότι από τη στιγμή που ΕΚΔΟΣΕ δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Αγνοούν τα αιτήματά μου και ΠΟΤΕ δεν απαντούν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο διαχειριστής του λογαριασμού σας δεν είναι ΠΟΤΕ διαθέσιμος και ΠΟΤΕ δεν μπορείτε να μιλήσετε με τον διαχειριστή ή να βρείτε λύση. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ σε αυτήν την απάτη του καζίνο που κάθε άλλο παρά διαφανής είναι και δεν ενδιαφέρεται για τους παίκτες στο παραμικρό.

Αυτόματη μετάφραση:
Pikaro
πριν από 1 έτος

I guess I'm not going to make you happier. In such a situation, the casino is more or less in the same situation as you. Why? Because many casinos use 3rd party payment providers to handle all transactions. It means the payment provider must first identify the problem and then solve with.

In the meantime, the casino awaits a response. 😕

Once the money left your bank account was only halfway there, the transaction ends when the money hits the recipient's account, which seems to fail in this case.

I can imagine the casino has no explanation to provide, so it prefers silence. Well, not the best option.

I hope the issue is resolved soon.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα