Υποθέτω ότι δεν πρόκειται να σε κάνω πιο ευτυχισμένο. Σε μια τέτοια κατάσταση, το καζίνο βρίσκεται λίγο πολύ στην ίδια κατάσταση με εσάς. Γιατί; Επειδή πολλά καζίνο χρησιμοποιούν τρίτους παρόχους πληρωμών για τη διαχείριση όλων των συναλλαγών. Σημαίνει ότι ο πάροχος πληρωμών πρέπει πρώτα να εντοπίσει το πρόβλημα και μετά να το λύσει.
Στο μεταξύ, το καζίνο περιμένει απάντηση. 😕
Μόλις τα χρήματα που άφησαν ο τραπεζικός σας λογαριασμός ήταν μόνο στα μισά του δρόμου, η συναλλαγή τελειώνει όταν τα χρήματα φτάσουν στον λογαριασμό του παραλήπτη, ο οποίος φαίνεται να αποτυγχάνει σε αυτήν την περίπτωση.
Μπορώ να φανταστώ ότι το καζίνο δεν έχει καμία εξήγηση να δώσει, επομένως προτιμά τη σιωπή. Λοιπόν, δεν είναι η καλύτερη επιλογή.
Ελπίζω το θέμα να λυθεί σύντομα.
I guess I'm not going to make you happier. In such a situation, the casino is more or less in the same situation as you. Why? Because many casinos use 3rd party payment providers to handle all transactions. It means the payment provider must first identify the problem and then solve with.
In the meantime, the casino awaits a response. 😕
Once the money left your bank account was only halfway there, the transaction ends when the money hits the recipient's account, which seems to fail in this case.
I can imagine the casino has no explanation to provide, so it prefers silence. Well, not the best option.
I hope the issue is resolved soon.
Αυτόματη μετάφραση: