Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJackie Jackpot Casino - γενική συζήτηση

Jackie Jackpot Casino - γενική συζήτηση

 από lokkai
|
4.338 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Jackie Jackpot Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Submitted a complaint and waiting to receive my winnings.

The casino confiscated $4900.00 CAD because they stated I wasn't allowed to win more than 500$ with deposit bonus applied.


I won a total of $5400.00 CAD.

Έγινε επεξεργασία
lokkai

Hello,

well, are you sure that the bonus you took does not contain something like the maximal cashout rule or other cashout limitations, please?

This is what I found:

file

"Unless otherwise described in bonus policy or in any promotion, you will receive a maximum of €500/$500/kr5000 in winnings.If your winnings exceed €500/$500/kr5000 you will only receive €500/$500/kr5000  Winnings received through the use of free spins shall not exceed €/$100.Only the maximum winnings of €/$100 can be withdrawn by the Player"

Feel free to check the conditions we provide here.

Is the one you took among those listed bonuses, please?

Good day,

I took the welcome bonus that the casino offered.

Twice in two days, I deposited $200.00 CAD of my own money. I landed several bonuses while I was playing through my wagering requirements.

After playing through my wagering requirements, I had $5400.00 CAD sitting in my account and awaiting withdrawal for about a week.

Yesterday, I received an email from the casino stating they are confiscating $4900.00 CAD, which they did.

I guess my "welcome bonus" to Jackie Jackpot is confiscating my winnings and happiness.

I've played welcome bonuses at previous casinos before, playing through their wagering requirements and cashed out without issues.

I feel like all efforts are being made to not pay out my winnings, which is really unfair for a casino that is so highly rated on Casino Guru.



lokkai

Good day to you.

You have not mentioned if there was any maximal withdrawal limit. I believe that this is very important because as the name suggests all winnings above this limit are voided.

It goes in hand with what you wrote that the casino has stated earlier.

Can you paste the bonus terms here, please?

Hi there,

The maximum withdrawal limit is $7,000 CAD per month.

file


Γεια σας, είμαι πολύ λυπημένος αυτή τη στιγμή γιατί μαζεύω τις ανταμοιβές μου στο EkstraPoint το 2020 και ,,Τώρα, κατά λάθος ανέφεραν τις απώλειές μου πρόσφατα από θλίψη! Είχα γράψει Karamba και σήμαινε πραγματικά, όχι το διαδικτυακό παιχνίδι καζίνο, Jacky Jackpot. Ναι, τώρα βγήκε πραγματικά λάθος και μου είπαν 2 φορές στο chat ότι ο λογαριασμός του παιχνιδιού μου στο Jacky Jackpot

,, Δυστυχώς ΚΛΕΙΣΤΟ για πάντα

Δυστυχώς δεν μπορώ να εξαργυρώσω πουθενά το EkstraPoint μου τώρα😞

Αυτόματη μετάφραση:

Μακάρι να μην είχα μιλήσει ποτέ πουθενά τώρα κάθομαι στους μπόνους μου πόντους όλη την ώρα που έχω πάρει για να μπορέσω να πετύχω κάτι, ναι έχω πετύχει πολλά τώρα και με τους πόντους μπόνους μου που συγκέντρωσα από το '2020 δεν μπορώ να τα εξαργυρώσω πουθενά και δεν ήθελα ποτέ να χάσω το διαδικτυακό καζίνο Jacky Jackpot και στο μέλλον θα ρίξω μια καλύτερη ματιά στις - 10,5 διόπτρες μου.

Αντίο

Ελπίζω να μην συμβεί σε κανέναν. Ciao

😩


Αυτόματη μετάφραση:
katipavlovic368

Hey there!

Well, you have accidentally asked your account to be permanently closed, haven't you? Are we talking about the casino account?

This is truly unfortunate and I feel your pain, I really do. I'm just not entirely sure how it goes in hand with the Jackie Jackpot Casino. Care to elaborate a bit?

The way I see it, the only place allowing you to spend your EkstraPoints was Jackie Jackpot Casino only, am I close?

Ναι, αλλά πρέπει τώρα, αφού έγραψα ξανά στη διεύθυνση e-mail μου σήμερα το πρωί, με απέρριψαν απολογητικά με το περιεχόμενο του κειμένου .. θα ήταν απλώς καλύτερο για μένα να συνεχίσω να κλείνω τον λογαριασμό μου και ήμουν φιλικός. περίμενα για πάντα στην Υποστήριξη και ζήτησα συγγνώμη που έφτασα στο "0" με αυτό. Απλώς ο Τζάκι Τζάκποτ δεν με θέλει ως πελάτη του και πρέπει να το αποδεχτώ τώρα και τώρα έχω περάσει βδομάδα με την εβδομάδα - ο λογαριασμός μου στο παιχνίδι έκλεισε ξανά λάβετε

Επιπλέον, "Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου" στάλθηκε κατά λάθος εκεί και τώρα είμαι σαν "ο πιο εθισμένος στο παιχνίδι και αυτός που δεν έχει πια τα χρήματα για αυτό. Ναι, έτσι παρουσιάζομαι τώρα.🙁

Αυτόματη μετάφραση:

Καλή διασκέδαση σε όλους και καλύτερα βεβαιωθείτε ότι κανένα μήνυμα κειμένου δεν φτάνει κάπου λάθος. Μπορείτε να δείτε τι θα συμβεί στη συνέχεια σε μένα

Παρακαλώ λοιπόν να είστε προσεκτικοί

Αντίο

Αυτόματη μετάφραση:
katipavlovic368

Can't say I understand the situation any better now. Since this is about a bonus or loyalty points rather than about real money funds, I honestly doubt wheather the complaint would help you further.

Though I might be misled by the automatic translation, hence - if you be so kind, check out this article and decide whether you deem it worthy of submitting the complaint - it's free.

I won't dare to guess at the moment. 🤷‍♀️


katipavlovic368

μπορείτε επίσης να τα εξαργυρώσετε στο playouwin

Αυτόματη μετάφραση:

I funded my account with 300 usdt and bet the whole amount, the total amount of bets was 500 usdt and I was told that I have to bet another 100 usdt. Does that mean I have to bet X2 of the amount? Or are they cheating? How much money do you have to wager according to their rules to withdraw?

Έγινε επεξεργασία
nikonlolpipi408

Hello, according to what you describe it looks like the deposit rollover is 2x, but if you want the most up-to-date information it would certainly be a good idea to ask the support or live chat about this question, which should give you an accurate answer. 

If you try it, be sure to let me know if that's the case because I assume it is. 

I like this Casino and the Support ist very nice and fast. Best greetings

patti187187

Hey, I see that the casino has a high safety index on our website, so I'd say it's a pretty good choice on your part. 

Regarding the support, have you dealt with them yet when you say they are fast and friendly, or did you just ask some general questions ? 

Either way, I'm glad you found a casino you feel comfortable with and I hope it lasts as long as possible. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα