Θα ήθελα να παραπονεθώ για το παρακάτω καζίνο.
Χρησιμοποίησα την προσφορά καλωσορίσματος (μέσω Mastercard). Επειδή είχα παίξει πρώτα με πραγματικά χρήματα και μπορούσα να βγάλω μεγαλύτερο κέρδος, ακύρωσα το μπόνους (600€ μπόνους) και ήθελα να αποσύρω τα υπόλοιπα 2900€.
Στη συνέχεια, μου είπαν μέσω συνομιλίας ότι θα έπρεπε πρώτα να καταθέσω με άλλη μέθοδο κατάθεσης που θα μπορούσα επίσης να χρησιμοποιήσω για ανάληψη. Δεν θα ήταν δυνατό με Mastercard. Έτσι κατέθεσα 50€ με crypto. Ως αποτέλεσμα έχασα 250 € και μετά ήθελα να αποσύρω τα 2.700 €. Εκ των υστέρων, αποδείχθηκε ότι έπρεπε να πληρώσω με τραπεζικό έμβασμα. Άρα οι πληροφορίες από τη συνομιλία ήταν εσφαλμένες.
Μου είπαν πολλές φορές ότι μπορώ να κάνω ανάληψη 1200€ την ημέρα. Αλλά μόνο 400€ ανά συναλλαγή. Με άλλα λόγια 3x 400€ καθημερινά.
Μετά από μια μακρά διαδικασία επαλήθευσης, ζήτησα τώρα 3x400 €. Δύο μέρες αργότερα, εξεπλάγην που πληρώθηκαν μόνο 400 € μία φορά. Όταν ρώτησα, μου είπαν ότι τα επόμενα 400 € θα πληρωθούν μόνο στις 24.09. Μπορείτε να δείτε το μήνυμα από τη συνομιλία εδώ:
Όπως μπορώ να δω στο σύστημα, οι πληρωμές θα γίνουν στις ακόλουθες ημερομηνίες 24.09. 27.09 και 02.10. Ζητώ συγγνώμη που δεν πληρώνονται όλα σε μια μέρα, ωστόσο, αυτές οι ημερομηνίες καθορίζονται από το οικονομικό τμήμα. Για αυτόν τον λόγο, δεν μπορώ να δώσω τον λόγο για το ποιοι παράγοντες εμπλέκονται στον καθορισμό των ημερομηνιών πληρωμής. "
Αυτό αφορά μόνο τα 1200€. Τα υπόλοιπα 1100€ για τα οποία μπορώ στη συνέχεια να κάνω αίτηση θα διαρκέσουν ως τα μέσα / τέλος Οκτωβρίου. Παίζω σε διαδικτυακά καζίνο σχεδόν κάθε μέρα εδώ και αρκετά χρόνια. Αυτό είναι απαράδεκτο για μένα. Το βρίσκω πολύ αναιδές.
I would like to complain about the following casino.
I used the welcome offer (via Mastercard). Since I had played with real money first and was able to make a larger profit, I canceled the bonus (€600 bonus) and wanted to withdraw the remaining €2900.
I was then told via chat that I would first have to deposit with another deposit method that I could also use to withdraw. It would not be possible with Mastercard. So I deposited €50 with crypto. I lost €250 as a result and then wanted to withdraw the €2,700. In retrospect, it turned out that I had to pay out with Bank Transfer. So the information from the chat was incorrect.
I was told several times that I could withdraw €1200 per day. But only €400 per transaction. In other words 3x 400€ daily.
After a lengthy verification process, I have now requested 3x €400. Two days later, I was surprised that only €400 was paid out once. When I asked, I was told that the next €400 would only be paid out on 24.09. You can see the message from the chat here:
" As I can see in the system, the payouts will be made on the following dates 24.09; 27.09 and 02.10. I apologize that it is not all paid out on one day, however, these dates are determined by the finance department. For this reason, I cannot give the reason as to what factors are involved in determining the payout dates. "
This only concerns the €1200. The remaining 1100€ that I can then apply for will therefore take until the middle / end of October. I have been playing at online casinos almost every day for several years. This is intolerable for me. I find that really cheeky.
Αυτόματη μετάφραση: