Γεια σου,
οπότε ίσως υπάρχει άλλο πρόβλημα. Έχετε ήδη περάσει την επαλήθευση KYC, παρακαλώ;
Τέλος πάντων, θα πρέπει να λάβετε κάποιες απαντήσεις από το καζίνο, ειδικά αν έχετε να κάνετε με την απόσυρση.
Εάν υποβάλετε ένα παράπονο, θα προσπαθήσουμε να εξετάσουμε αυτό το θέμα, ωστόσο, σας ενημερώνουμε ότι επιτρέπουμε στο καζίνο 14 συνεχόμενες ημέρες για την ολοκλήρωση της ανάληψης, επομένως θα χρειαστεί λίγος χρόνος, ωστόσο.
Μη διστάσετε να υποβάλετε το παράπονό σας εδώ:
https://casino.guru/complaints/create
Ας ελπίσουμε ότι αυτό το καζίνο θα επικοινωνήσει μαζί μας.
Hi there,
so maybe there is another problem, Have you already passed KYC verification, please?
Anyway, you should get some answers from the casino, especially if you dealing with the withdrawal.
If you submit a complaint, we will try to look into this matter, however, please be informed that we allow the casino 14 straight days for completing the withdrawal, so it will take some time, though.
Feel free to submit your complaint here:
https://casino.guru/complaints/create
Hopefully, this casino will communicate with us.
Αυτόματη μετάφραση: