ΦόρουμΚαζίνοInterwetten Casino - γενική συζήτηση

Interwetten Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Radka
|
1279 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Interwetten Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Δημοσίευση από Radka διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

Εχω κανει αναληψη 4000 ευρω σε αυτο το καζινο.ενω ο λογαργιασμος μου ειναι πληρως ταυτοποιημενος εχω κανει αναληψεις αλλα μεχρι 300 ευρω το καζινο με το που κερδισα τα 4000 κ ζητησα αναληψη μου μπλοκαρε τον λογαργιασμο κ μου ζητησε ξανα τα εγγραφα ταυτοποιησης οπου κ ξαναεστειλα.δυστυχως εχει περασει ενας μηνας κ ενω μου ειχαν πει 7 με 10 εργασιμες θα χρειαστουν,σσ ερωτησεις μου μου λεννε συνεχεια οταν θα εχουμε καποιο νεο θα ενημερωθειτε.τα χρηματα ειναι δικα μου κ παοζω μονο εγω στον λογαργιαδμο.εχει κανενας εμπειρια τι μπορει να συμβαινει?σημειωνω οτι εχω κανει ενεργειες με τα παιδια απο το gury μηπως κ καταφερουν κατι κ απλα περιμενω


tasgiot
πριν από 1 έτος

Hi!

I must say I'm glad you found this site and submitted the complaint. What you described sounds kind of strange. I would at least expect some sort of explanation. I believe the casino puts you under a lot of stress simply by keeping you aside from the current events. Well, I can't change that, on the other hand, I'm sure Nick will do his best to help you out.

Feel free to update us here from time to time. I want to keep up with the progress. 🤞

πριν από 1 έτος

Δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να συμβαινει αυτο.δυστυχως οσα καζινο παιζω κ παιζουν γνωστοι μου δεν σεβονται τον παικτη κ ουτε η επιτροπη ελεγχου νοιαζεται κ γιαυτο μας φαιρονται σαν σκουπιδια ολους εμας

tasgiot
πριν από 1 έτος

I understand your concern. I will personally wait for some complaint progress, there is not much I could do at this point.

πριν από 1 έτος

Εμένα η interwetten με κορόιδεψε!!!Άνοιξα λογαριασμό,έβαλα 35€ και πήγα να ζητήσω το μπόνους μου πρώτης κατάθεσης για το καζίνο!

Σας εξαιρεσαμε λέει!!!!!!!

Με εξαιρεσανε,χωρίς καν να με ξέρουν,χωρίς κάν να με ενημερώσουν,έτσι επειδή το θέλησαν!Όφειλαν όμως να με ενημερώσουν!


Δεν με ενημέρωσαν ποτέ,πήραν τις καταθέσεις μου,και τώρα δεν μου δίνουν σημασία!!!Με παραπλάνησαν,με.σκοπο να πάρουν τις καταθέσεις μου,και τώρα λένε με εξαίρεσαν!

Spyros198519
πριν από 1 έτος

I'm glad you submitted the complaint because it sounds quite suspicious to me. Obviously, I do not know much about the situation as a whole, but I wish you a fair ending.

Is there anything you'd like to add at this moment, perhaps?

πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ !


Αναμένω την απάντηση του Guru μετά από επικοινωνία που θα έχει με την εταιρία interwetten.gr.


Ευχαριστώ και πάλι!

Spyros198519
πριν από 1 έτος

You are welcome 🙂.

If you're willing to share some insights from the complaint along the way, you are welcome to do so. Players should know what you're dealing with, I'd say.

πριν από 1 έτος

Interwetten.com

Δεν ξέρω αν αυτό είναι συγκεκριμένα το καζίνο που περιγράφεται στο νήμα.

Η ιστορία μου για την Interwetten.

Παλιά έπαιζα σχεδόν αποκλειστικά σε αυτήν την πλατφόρμα - απλώς νόμιζα ότι ήταν καλό. Κάποια στιγμή, παίζω εδώ και χρόνια το Wild Swarm. Και όποιος γνωρίζει αυτό το παιχνίδι ξέρει ότι πρέπει να κάνετε πολύ χρόνο και πολλές περιστροφές για να φτάσετε στο MAX lvl (lvl5). Το ιδιαίτερο είναι ότι αν το καταφέρετε, μπορείτε να πυροδοτήσετε το σμήνος με κάθε μέλισσα που πετάει στην κυψέλη - αυτό σημαίνει 10 δωρεάν περιστροφές με πολλά wilds.


Το έφτασα κάποια στιγμή, νομίζω ότι έπαιξα με ποντάρισμα 1 ή 2 ευρώ γιατί είχα πάνω από 1000 ευρώ στον λογαριασμό μου. Ο κανονικός μέσος όρος για την ενεργοποίηση της κυψέλης είναι περίπου 25-35 μέλισσες στο επίπεδο 5. Μπορεί να είναι λίγο λιγότερες ή περιστασιακά περισσότερες.

Για μένα ήταν έτσι, είχα ήδη μαζέψει πάνω από 60 μέλισσες και δεν έγινε τίποτα - ο λογαριασμός μου όλο και μικραίνει - μέχρι που παρατήρησα κάτι. Ότι κάθε τόσο όταν πετούσε μέσα μια μέλισσα, η κυψέλη ταλαντευόταν και ξαφνικά έσπαγε εντελώς - ένα ημιτελές animation. Ήξερα το παιχνίδι, οπότε ήξερα τι συνέβη όταν η κυψέλη σείστηκε βίαια και πώς έμοιαζε το κινούμενο σχέδιο - είτε η κυψέλη έσπασε και το σμήνος πυροδοτήθηκε, είτε η κυψέλη ηρέμησε ξανά και δεν συνέβη τίποτα.


Κάποια στιγμή μερικές μέλισσες αργότερα και μερικά σπασμένα κινούμενα σχέδια έπεσα γύρω στα 200 ευρώ. Έγραψα τότε για να υποστηρίξω και τους ζήτησα να το εξετάσουν γιατί αυτό που συνέβαινε δεν ήταν φυσιολογικό. Λίγο αργότερα ο διευθυντής επικοινώνησε μαζί μου και μου έγραψε - βρήκαν το σφάλμα, έγινε ενημέρωση - θα λάβετε 50 ευρώ σε πίστωση παιχνιδιού ως αποζημίωση. Καθώς είμαι φιλικός, είπα τότε ότι ήταν ένα αστείο - χρησιμοποιώ χιλιάδες περιστροφές για να φτάσω σε αυτό το επίπεδο, χάνω περίπου 1000 ευρώ επειδή υπάρχει ένα λάθος στο σύστημα - και θέλετε να με εξαφανίσετε με 50 ευρώ; Στη συνέχεια διάβασα τον κανόνα - εάν υπάρχει κάποιο λάθος στο σύστημα, το καζίνο δεν ευθύνεται για αυτό, απλά ήσουν άτυχος. Τότε είπα - περίεργο αν κερδίσω ένα μεγάλο ποσό λόγω λάθους στο παιχνίδι, τότε δεν ήσουν τόσο άτυχος, αλλά και εγώ; Πού είναι το fair play εδώ παρακαλώ;

Βασικά τώρα - όταν προσπαθώ να συνδεθώ με τα στοιχεία μου - διεύθυνση email - δεν το βρίσκει. Αλλά όταν προσπαθώ να εγγραφώ εάν πραγματικά δεν είμαι πλέον στο σύστημα, λέει - αυτός ο χρήστης είναι ήδη εγγεγραμμένος.

Όταν γράφω για να το υποστηρίξω, δεν παίρνω απάντηση.

Σεβασμός^^

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 1 έτος

Hi, thank you for sharing with us your experience in this casino.From what I have learned, it is quite sad that you lost so much money and then you tried to find out if there was any problem in the game. Didn't you try to ask earlier, when you caught that there might be a technical problem ?

As for the casino crediting you 50 euros, I would say that at least some compensation, but with the amount of money you lost, it is probably not enough. Of course, since you read the rules, there was probably nothing more to do. 

Regarding the fact that you can't log into your account at the moment, you still haven't received any reply from the casino ? Without information we could only guess what the problem might be. If your situation persisted with not being able to log in and the casino still hasn't given you an answer as to why this is the case, could you update the forum ? I think that would be useful information if other players ever run into something similar. 

I will wait for a reply. 

πριν από 1 έτος

Όπως είπα, δεν μπορώ να μπω καθόλου πια - μου λένε ότι έχω ήδη λογαριασμό, αλλά ακόμα και όταν προσπαθώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου, δεν λαμβάνω email. Είναι λυπηρό, αλλά τι θέλετε να κάνετε εκτός από το να τους γράψετε, δεν μπορώ, αλλά αγνοείται. Δεν πειράζει, υπάρχουν και άλλα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 1 έτος

I see, and the fact that you don't get an email to reset your password, the casino can't give you a reason either ? Of course, if you are constantly ignored, you won't get far. 

But as you said, there are other casinos where maybe a similar case will not occur, and if it does they will try to solve it. I hope that this situation will not happen again in the future and you will have only good experiences.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα