Γειά σου.
Η κατάσταση είναι σχεδόν ίδια με την άλλη περίπτωση ενός άλλου καζίνο. Έτσι, αν διαβάσετε το τελευταίο μου για τη συζήτηση του Instant Casino, αυτό θα είναι σχεδόν το ίδιο.
Ο Δείκτης Ασφαλείας αφορά τους υπολογισμούς. Νομίζω ότι θα ωφεληθείτε μόνο διαβάζοντας την εξήγηση για τον τρόπο με τον οποίο εξετάζουμε τα καζίνο 👈
Εστιάστε σε πτυχές που καθορίζουν την ασφάλεια του καζίνο, παρακαλώ. Το μέρος που αναφέρει τα παράπονα είναι επίσης πολύ σημαντικό:
"Η ομάδα ελέγχου του καζίνο μας περιηγείται στο Διαδίκτυο για να βρει όλα τα σχετικά παράπονα, τα οποία μας δίνουν μια καλή ιδέα για το πώς τα καζίνο αντιμετωπίζουν τους παίκτες τους. Εισαγάγουμε όλα τα παράπονα στη βάση δεδομένων μας και τους εκχωρούμε μια ταξινόμηση με βάση την αντίληψή μας για το παράπονο (είτε πιστεύουμε ότι το καζίνο έχει κάνει πράγματι κάτι λάθος ή όχι) και άλλους παράγοντες (όπως αν ο παίκτης έπαιξε με πραγματικά χρήματα ή χρήματα μπόνους, κ.λπ. Λαμβάνοντας υπόψη το αμφισβητούμενο ποσό σε κάθε παράπονο και την προαναφερθείσα ταξινόμηση). λάβετε έναν αριθμό μαύρων πόντων για κάθε παράπονο, οι οποίοι στη συνέχεια χρησιμοποιούνται στον υπολογισμό του Δείκτη Ασφαλείας."
Τούτου λεχθέντος, δεν υπάρχει τρόπος να προσδιοριστεί η σοβαρότητα του ζητήματος χωρίς την κατάλληλη έρευνα. για αυτό, συγκεντρώσαμε τη διαδικασία καταγγελίας:
Βήμα 1 – Ο παίκτης συμπληρώνει μια φόρμα καταγγελίας και την υποβάλλει.
Βήμα 2 – Αναλύουμε το παράπονο και τις απαντήσεις του παίκτη στη φόρμα και ρίχνουμε μια ματιά στο καζίνο και τους Όρους και τους Όρους του.
Βήμα 3 – Γράφουμε μια περιγραφή παραπόνων για το σύστημά μας και κάνουμε στον παίκτη τυχόν πρόσθετες ερωτήσεις για να κατανοήσει τα πάντα καλά.
Βήμα 4 – Με βάση όλα όσα γνωρίζουμε, προσπαθούμε να δώσουμε συμβουλές στον παίκτη για να δούμε αν η κατάσταση μπορεί να επιλυθεί εύκολα, χωρίς να επικοινωνήσουμε με το καζίνο.
Βήμα 5 – Εάν χρειάζεται, προσκαλούμε το καζίνο να συμμετάσχει στη συζήτηση και να δώσει την δική του πλευρά της ιστορίας.
Βήμα 6 – Με βάση το αποτέλεσμα, κλείνουμε και ταξινομούμε την καταγγελία, η οποία θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο θα επηρεαστεί ο Δείκτης Ασφάλειας του καζίνο.
Πόσο καιρό θα πάρει όλο αυτό;
Ο χρόνος που μεσολάβησε μεταξύ της υποβολής μιας καταγγελίας και της λήξης της καταγγελίας ποικίλλει σημαντικά. Τα παράπονα που διεκπεραιώνονται πιο γρήγορα είναι αυτά που μπορούν να επιλυθούν χωρίς να εμπλακεί το καζίνο ή αυτά που απορρίπτονται επειδή το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα κακό. Άλλα παράπονα, ωστόσο, μπορεί να είναι πολύ χρονοβόρα.
Ακολουθούν ορισμένες πρόχειρες εκτιμήσεις και πληροφορίες σχετικά με το χρόνο σχετικά με τις καταγγελίες:
Θα λάβετε την πρώτη σας απάντηση από την ομάδα παραπόνων μας εντός 48 ωρών, αλλά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να απαντήσουμε εντός 12 έως 24 ωρών.
Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα Γκουρού του Καζίνο) έχει στη διάθεσή του επτά ημέρες για να απαντήσει όταν του ζητηθεί να το πράξουν για να προχωρήσει η καταγγελία. Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες.
Καθώς η επιτυχής επίλυση μιας καταγγελίας απαιτεί συχνά πολλή επικοινωνία μεταξύ των τριών μερών, ο συνολικός χρόνος μπορεί να αθροιστεί. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για το κλείσιμο των καταγγελιών που επιλύθηκαν με επιτυχία είναι περίπου 21 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής τους, αλλά και πάλι, αυτό διαφέρει πολύ από το ένα παράπονο στο άλλο.
Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επιλύσουμε τα παράπονα όσο το δυνατόν γρηγορότερα, αλλά δεν είναι πάντα μια απλή διαδικασία. Να είστε υπομονετικοί και να παρέχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να επιταχύνετε τα πράγματα από την πλευρά σας.
Αυτό είναι βασικά πώς λειτουργεί. Δεν είναι βέλτιστο, αλλά ούτε και η απόφασή σας να καταθέσετε σε ένα καζίνο με δείκτη ασφάλειας "κάτω από το μέσο όρο", για παράδειγμα. Το 6,1 στα 10 ακούγεται ότι πρέπει να πληρωθούμε για έναν τόσο χαμηλότερο δείκτη ασφάλειας; Είναι περισσότερο ένα μήνυμα που παρέχει μια προειδοποίηση.
Και πάλι, καταλαβαίνω ότι σκοπεύετε να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο οι συνάδελφοί μου προσαρμόζουν τις κριτικές, αλλά στην πραγματικότητα το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να υποβάλλετε πάντα το παράπονο αμέσως.
Hello.
The situation is pretty much the same as in the other case of another casino. So, if you read my lasteply for the Instant Casino discussion, this one will pretty much be the same.
Safety Index is about calculations; I think you would only benefit by reading the explanation of how we review casinos 👈
Focus on aspects determining the casino safety, please. The part mentioning complaints is very important too:
"Our casino review team browses the internet to find all relevant complaints, which give us a good idea of how casinos treat their players. We enter all complaints into our database and assign them a classification based on our perception of the complaint (whether we think that the casino has actually done something wrong or not) and other factors (such as whether the player played with real money or bonus money, etc.). Taking into account the disputed amount in each complaint and the aforementioned classification, we get a number of black points for each complaint, which are then used in the Safety Index calculation."
With that being said, there is no way to determine the severity of the issue without a proper investigation; for that, we assembled the complaint process:
Step 1 – Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2 – We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3 – We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4 – Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5 – If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6 – Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
We do everything we can to resolve complaints as quickly as possible, but it's not always a straightforward process. Please be patient and provide all the necessary information to speed things up on your side.
This is basically how it works. It is not optimal, but neither was your decision to deposit in a casino with a "below average" Safety index, for example. Does 6,1 out of 10 sound like we have to be paid for such a lower Safety index? It is more of a message providing a warning.
Again, I understand you aim to improve the way my colleagues adjust reviews, but actually the best you can do is to always submit the complaint immediately.
Αυτόματη μετάφραση: