Βλέπω ότι το email δεν λειτουργεί, έχω ήδη ειδοποιήσει την ομάδα μας, φυσικά αυτό δεν είναι το μόνο αίτημα, πρέπει να κάνουμε λίγη υπομονή. Ελπίζω να το απαντήσουν σύντομα. Είναι κρίμα που δεν μπόρεσε να επιλυθεί τίποτα με τον πάροχο πληρωμών.
Επίσης, κάθε φορά που ένα καζίνο είναι καινούργιο, θα είναι πάντα προσεκτικό. Τις περισσότερες φορές, εκτός αν ανακαλύψουμε ότι κάτι δεν πάει καλά, αποδεικνύεται ότι με την πάροδο του χρόνου οι παίκτες έχουν μια κακή εμπειρία. Προσωπικά, πιθανότατα θα ήθελα να μάθω εκ των προτέρων τι είδους καζίνο είναι, και αν δεν μπορούσα να βρω πολλά, πιθανότατα δεν θα το δοκίμαζα.
I see that the email is not working, I have already notified our team, of course this is not the only request, we have to be a bit patient. I hope they will get to it soon. It's a pity that nothing could be resolved with the payment provider.
Also, whenever a casino is new, it will always be careful. Most of the time, unless we find out that something is really wrong, it turns out to be over time when players have a bad experience. Personally, I'd probably want to know what kind of casino it is beforehand, and if I couldn't find much, I probably wouldn't try it.
Αυτόματη μετάφραση: