Γειά σου,
Θα έλεγα ότι αυτό είναι πολύ σοβαρό θέμα. Θα εξετάσουμε αυτή την κατάσταση πιο προσεκτικά, παρακαλώ;
Κατά τη γνώμη μου, φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας βρίσκεται υπό διερεύνηση. το καζίνο σας υποπτεύεται, αλλά η τελική ετυμηγορία δεν έχει βγει. Είναι σωστό αυτό;
Υπάρχουν δύο επιλογές για εσάς, θα έλεγα.
Πρώτον: μπορείτε να περιμένετε να προχωρήσει το καζίνο με την έρευνα, υπάρχει ακόμα πιθανότητα να τα καταφέρετε χωρίς περιορισμούς.
Δεύτερον: μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση, της οποίας η σχετική διαδικασία περιγράφεται εδώ 👈 Ωστόσο, πιστεύω ότι εξακολουθεί να είναι απαραίτητη μια τελική απόφαση για να καθοριστεί εάν η έρευνα των ειδικών μας θα απαιτηθεί πράγματι.
Φαντάζομαι ότι αυτό είναι πολύ προς επεξεργασία, οπότε μη διστάσετε να το ζητήσετε.
Hello,
I'd say this is quite a serious matter. Shall we look into this situation more closely, please?
To me, it seems your account is just under investigation; the casino is suspecting you, but the final verdict has not been made. Is this correct?
There are two options available for you, I'd say.
First: you may wait for the casino to proceed with the investigation, there is still a chance you will make it out without restrictions.
Second: you may consider submitting a free-of-charge complaint, whose associated process is described here 👈 However, I believe that a final decision is still necessary to determine whether our specialists' investigation will actually be required.
I imagine this is a lot to process, so feel free to ask away.
Αυτόματη μετάφραση: