ΦόρουμΚαζίνοHunt Casino - γενική συζήτηση

Hunt Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από utura
|
2730 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Hunt Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Η ανάληψη εκκρεμεί για περισσότερες από 5 ημέρες.

Ακόμα κι αν ρωτήσεις, είναι ένα σημείο υπό διερεύνηση.

Αληθεύει η ταχύτερη απόσυρση 30 λεπτών του κλάδου;

Θα ήθελα να ακούσω για την κατάσταση εάν κάποιος άλλος πάσχει από το ίδιο πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
utura
πριν από 1 έτος

May I ask whether you passed the KYC (know your customer) verification yet?

I'm asking because it is still one of the most common reasons for delayed payments.

As far as I can tell the casino was reviewed just recently, no feedback to be found. 🙁



πριν από 1 έτος

Δεν υπάρχει KYC σε αυτό το καζίνο.

Δεν ζητάνε KYC.

Ακόμα κι αν τους πω ότι θα υποβάλω προσωπικά στοιχεία, όπως την κάρτα διαμονής και την κάρτα αριθμού μου, απλώς μου λένε, "Παρακαλώ περιμένετε".

Αυτόματη μετάφραση:
utura
πριν από 1 έτος

I know it sounds strange, but you may just need to wait. It sounds like they're simply busy and then don't even know what kind of documents they need from you. Anyway, if you wait for more than 2 weeks, then I'd suggest you submitting a complaint since that's enough time for processing any withdrawal.

πριν από 2 μήνες

Οι καταθέσεις και οι αναλήψεις γίνονται με χρήση εικονικών νομισμάτων.

Χθες, ο λογαριασμός ερευνήθηκε για ύποπτη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

Για το λόγο αυτό, οι αναλήψεις έχουν ανασταλεί επί του παρόντος.

Το KYC έχει ολοκληρωθεί και το συνολικό ποσό είναι περίπου $700.

Μπόρεσα να κάνω ανάληψη μεγαλύτερου ποσού χωρίς κανένα πρόβλημα πριν.

Δεν καταλαβαίνω γιατί διακόπηκε η απόσυρσή μου αυτή τη φορά.

Παρακαλώ βοηθήστε αν μπορείτε να το λύσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
suica
πριν από 2 μήνες

Hello,

I'd say this is quite a serious matter. Shall we look into this situation more closely, please?

To me, it seems your account is just under investigation; the casino is suspecting you, but the final verdict has not been made. Is this correct?

There are two options available for you, I'd say.

First: you may wait for the casino to proceed with the investigation, there is still a chance you will make it out without restrictions.

Second: you may consider submitting a free-of-charge complaint, whose associated process is described here 👈 However, I believe that a final decision is still necessary to determine whether our specialists' investigation will actually be required.

I imagine this is a lot to process, so feel free to ask away.


Radka
πριν από 2 μήνες

ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Όπως λέτε, ο λογαριασμός μου είναι υπό διερεύνηση.

Είπαν χθες ότι η έρευνα θα διαρκέσει 1-3 ημέρες, αλλά δεν τους εμπιστεύομαι πραγματικά.

Και η τελική ετυμηγορία δεν έχει βγει ακόμη.

Υπέβαλα καταγγελία χθες αλλά απορρίφθηκε.

Θα ήθελα να μάθω αν είναι δυνατόν να εξετάσουμε την κατάσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
suica
πριν από 2 μήνες

That shouldn't be long in this case, so I would wait for their final verdict. 

However, your complaint was rejected because it concerns sports betting, which unfortunately we at Casino.Guru don't deal with, as we don't have any experts or a branch. 

I can recommend a couple of sites that may be able to help you. 

Check them out if you are interested: 

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Also, feel free to let us know how it goes and what you found out, because it might be helpful for other players in the future. Would that be possible please ? 

I'll keep my fingers crossed that everything goes well and the investigation will be fine and you will get your money. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα