ΦόρουμΚαζίνοHotSlots Casino - γενική συζήτηση

HotSlots Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Gezgin27
|
2586 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το HotSlots Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

file Πλήρωσα τον λογαριασμό, πέρασαν 6 ώρες και τα χρήματα δεν πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου, έγραψα 20 email, κανείς δεν επιστρέφει, δεν υπάρχει ζωντανός εκπρόσωπος πελατών στο καζίνο, λένε μπόνους, πλήρωσα πριν, 15 ευρώ από 150 ευρώ, τα υπόλοιπα κύρια χρήματα προστίθενται αυτόματα ως μπόνους και μπορείς να παίξεις μόνο με 2-3 βρώμικους ambiator με αυτό, είναι εντελώς ντροπή για τον λογαριασμό μου.. διαγράφω

Αυτόματη μετάφραση:
Gezgin27
πριν από 1 έτος

Hello,

it's always painful if there is nobody to support you, especially in the case of payments.

However, I can see that the 23€ deposit is marked as completed in the same minute as created, so I'd say it was credited instantly.

I can only speculate but the problem can be also on the side of the casino's payment provider.

Generally speaking, if you're not satisfied with the allowed games you can play and struggle with the deposit, it's clear you won't spend more time there.

Have you played away your active balance?

Radka
πριν από 1 έτος

Παρακαλώ κοιτάξτε filefile πότε ήταν η τελευταία φορά που πλήρωσα και πότε ήταν η τελευταία φορά που έπαιξα στις 14 Μαΐου όταν έπαιξα iyun για τελευταία φορά δεν πλήρωσα χθες το απόγευμα πλήρωσα με paysafecard

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

και αφού έγραψα 20 e-mail χθες δεν υπάρχει ζωντανή συνομιλία στο καζίνο γιατί να το κάνω αυτό με 23 ευρώ; Δεν έχω λόγια αν είσαι απατεώνας ή απατεώνας

Αυτόματη μετάφραση:
Gezgin27
πριν από 1 έτος

Hello,

allow me to stress that we are not the casino's customer care, so I can't handle your issue from here.

Frankly, you have to submit a complaint so we can act on our behalf.

Feel free to do so here: https://casino.guru/complaints/create

Honestly, I hope your problem will be solved in the meantime.



Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα