ΦόρουμΚαζίνοHejgo Casino - γενική συζήτηση

Hejgo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από madsthura
|
3040 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Hejgo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

filefile

Hello. I've made an account yesterday on this casino. After several tries of getting verrified. it didnt happend at first because they didnt accept my bank account since they needed something showing both name and account because of trustly deposit. Everything else got accepted. Then after the 4 time, it was finally the right document and i got fully verified. The live chat said that it was fine, and then i got the message that i was fully verified. Now today, I got another mail where the withdrawal got cancelled. I then tried to log in, and the it says that the account is blocked? After getting fully verified. I Dont' know if its because this is a very new casino, but i have never experinced anything like this before and i have played on over 20+ sites. My gmail on the account is lancythura@gmail.com and name is mads lykkegaard. This cant be true that i can deposit more than 200 euros and cant withdraw 125 euros. As you can see on the document uploaded, they are keep saying the same thing, but now the account is blocked. I need help, is this site really not trusted?

madsthura
πριν από 2 έτη

Hello, according to user reviews this problem is not bound to you only. Keep pushing through email, be persistent. If you feel like it, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints

What is the latest reaction from the casino, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

filefile

They are saying im verified and its being processed. The problem is, i cant log into my account, and earlier i got a message that the withdrawal was cancelled. They are saying the same over and over.

madsthura
πριν από 2 έτη

So did they explain you why they blocked your account?

πριν από 2 έτη

They said that i have made self excluded myself from N1 license, but i dont freaking know why they didnt tell me before fully verified myself and deposited. Im getting my deposit for 110 euros back, so will only be loosing around 15 euros. dont want to argue with them that it doesnt make sense and that i shouldnt be allowed on the site in the first place. problem fixed after several hours and ive lost 15 euros from it

madsthura
πριν από 2 έτη

To me, it seems that they run an exact verification and user check only after a withdrawal request is placed. Something like: Feel free to deposit, it's your decision, after all... On the other hand, better 15€ than nothing I'd say.

πριν από 2 έτη

Im back. Still havent received whats promised. They keep saying the same thing over and over again

madsthura
πριν από 2 έτη

Hello, I can see that the complaint team is waiting for your reaction. Would you please respond? Thank you.

πριν από 5 μήνες

Γεια, μπορεί κάποιος να μοιραστεί την εμπειρία του μαζί μου; Έκανα μια μεγάλη νίκη στις 5 Δεκεμβρίου, μετά την οποία έστειλα αίτημα ανάληψης. Προς το παρόν, οι αναλήψεις μου δεν έχουν διεκπεραιωθεί. Ανησυχώ πολύ για το αν θα πληρώνατε καν; Και πόσο καιρό πρέπει να περιμένω; Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει περαιτέρω. Έχασα πολλά χρήματα πρόσφατα, τελικά κέρδισα και πρέπει να περιμένω τόσο πολύ για μια πληρωμή. Είμαι πραγματικά απογοητευμένος! Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Le

Αυτόματη μετάφραση:
sophia290620
πριν από 5 μήνες

Hi, I don't think a week is that long yet, as we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. However, have you tried asking the casino why it takes so long and what is the reason ? Do you already have a verified casino account ? 

I will wait for the answer.

πριν από 5 μήνες

Έχω γράψει πολλές φορές στην υποστήριξη πελατών και πάντα λαμβάνω την ίδια απάντηση ότι το αίτημά μου θα προωθηθεί στο οικονομικό τμήμα. Η τελευταία πληρωμή έγινε την ίδια μέρα, οπότε ανησύχησα. Έχω ήδη επαληθεύσει πλήρως τον λογαριασμό μου. Έχετε ήδη μεταφέρει χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό δύο φορές! Μόνο που αυτή η φορά με ένα μεγάλο ποσό διαρκεί τόσο πολύ. Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Lg

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, είμαι πάλι εδώ. Τώρα η υποστήριξη πελατών δεν μου απαντά καθόλου. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω τώρα. Μπορείτε να μου πείτε μέχρι πότε να περιμένω περισσότερο; Ήθελα να πάρω δικηγόρο. Lg. Le

Αυτόματη μετάφραση:
sophia290620
πριν από 5 μήνες

Hi, you didn't withdraw any money with us as we are not a casino. 

However, if support is not responding and you still can't find out anything new, I feel that a complaint is in the air. If nothing changes in the next few days I recommend you to open it here on this link. 

I hope everything will be resolved and you will get your money. 

πριν από 2 μήνες

Αυτό το καζίνο θα μπει μόνιμα στη μαύρη λίστα!

Αρχικά, διαφημίστηκαν στην πρώτη σελίδα της google με μια πληρωμένη διαφήμιση ως εξής:

Νέο εντελώς φινλανδικό καζίνο!

25% επιστροφή χρημάτων

100 δωρεάν περιστροφές

Χωρίς εγγραφή.

Όλα 100% ψέματα! Χρήματα στον λογαριασμό του παιχνιδιού, χωρίς υποσχόμενες δωρεάν περιστροφές.

Ισχυρίστηκαν επίσης ότι η διαφήμιση δεν είναι δική τους.. Juupa juu. Ποιος άλλος θα πλήρωνε την Google για διαφημίσεις εκτός από τον εαυτό τους.

Καμία σχέση με τη Φινλανδία, απλώς ένας αυτόματος μεταφραστής στη συνομιλία.

Έχασα 2.200 €, τα οποία πρέπει να πάρω 550 € επιστροφή χρημάτων. Λοιπόν, δεν θα πάρω ούτε σεντ γιατί είχα κάνει ανάληψη λίγο πριν, οπότε αυτό είναι μόνιμο εμπόδιο σε οποιαδήποτε επιστροφή μετρητών. Το ερμηνεύουν ως παίκτη που κερδίζει. Άρα είσαι παίκτης που κερδίζει για πάντα ακόμα κι αν χάσεις ένα εκατομμύριο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Ακόμα και ένα ευρώ (1€) είναι αρκετό για να αρνηθείς οριστικά την επιστροφή μετρητών!

Η ανάληψη είναι πολύ δύσκολη και χρειάζονται πολλές μέρες για να μεταφερθούν τα χρήματα..


Κέρδισα επίσης 100 € στον καθημερινό διαγωνισμό πτώσης του Pragmatic Play, τα κέρδη του οποίου πληρώνει το Pragmatic Play εντός 72 ωρών. Τα χρήματα δεν ελήφθησαν για περισσότερο από μια εβδομάδα. Στην εξυπηρέτηση πελατών, έπρεπε κι αυτό να στρίβει πολλές φορές και περνούσαν ώρες στο chat -> δεν ξέρουμε για τι πράγμα μιλάς, έχεις αποδείξεις; 😂 Ωχ ωχ!

Και ναι, αυτή η εγγραφή ήταν τότε υποχρεωτική σύμφωνα με τη μεγαλύτερη φόρμουλα..

Η επιλογή των παιχνιδιών είναι εντάξει, αλλά το rtp των παιχνιδιών είναι η χαμηλότερη δυνατή κάστα!

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι χάλια και πρέπει πάντα να περιμένετε πολύ καιρό πριν φτάσει κάποιος στις γραμμές. Δεν πήρα απάντηση σε καμία από τις ερωτήσεις μου από αυτούς..

Ο ιστότοπος είναι πολύ βασικός και δεν μπορείτε να φτάσετε πουθενά χωρίς τους συνδέσμους του chatbot. Όπως το πορτοφόλι και το ταμείο. Δεν υπάρχουν καθόλου στον ιστότοπο, αλλά στην πραγματικότητα μπορείτε να έχετε πρόσβαση μόνο μέσω συνομιλίας από τον σύνδεσμο! 😂


Ότι ένα τέτοιο καζίνο είναι το hejgo. Δεν το προτείνω σε κανέναν!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
sevensteve
πριν από 2 μήνες

Oh hey, I can see that's probably not the best experience based on what I've read. But I commend you for pointing out both the pros and cons. 

As for the cashback, I find it strange if it's like you describe. Obviously I would not be happy with that and would not play in such a casino. However, I wouldn't spend so much money to start with, but I would make a deposit first to check the casino. 

Anyway, do you have any ongoing problem in this casino that you need help with ? Or did you just want to express in general what you went through ? 🤔

Either way, I hope your next experience will only be better. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα