ΦόρουμΚαζίνοGriffon Casino - γενική συζήτηση

Griffon Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από danilolopes5959
|
1584 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Griffon Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

I have to speak up about how ill this casino is behaving. They are throwing me around and treating me like dirt. I informed their mother group Karamba about my gambling problem on 15th Apr, 2021. After this I have been able to deposit 8900 euros on Griffon. First they refused a refund for bogus reasons, and now they are stalling with the re-evaluation, lying about sending chat logs and being overtly rude, kicking me from chat for asking updates. Their behaviour is extremely appalling and I am lost at what to do. I have sought legal counsel and filed a complaint with you but I feel really sad and angry at how they are treating me.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
yoyeli
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sorry that you have been through this. But I fear that when it comes to excluding yourself from the casinos, there is nothing like a mother company r sister sites. To make it effective, you have to self-exclude from every single casino directly.

The point is to make sure that the exclusion was done correctly, and you'll be no longer able to play.

I did not read the whole complaint though, but this is the usual issue in such cases. Let's wait for the proper reaction to the complaint. 🤞

yoyeli
πριν από 1 έτος

Γεια, ποιος θα μπορούσε ενδεχομένως να ενεργήσει ως δικηγόρος σας αν δεν είναι μυστικό; Το χρειάζομαι ο ίδιος και σκέφτηκα να ζητήσω βοήθεια. Το πρόβλημα είναι το ίδιο στη φύση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια,


Αυτήν τη στιγμή προχωράω μέσω της υπηρεσίας ADR ThePOGG. Ωστόσο, έχει ήδη περάσει ενάμιση μήνας και το θέμα δεν έχει προχωρήσει πουθενά. Δεν ξέρω αν δικαιώνομαι εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
yoyeli
πριν από 1 έτος

Γεια, έχω επίσης μια υπόθεση με το thepogg που εκκρεμεί εδώ και 10 μήνες και ακόμα δεν έχει επιλυθεί. Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω δικηγόρο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τώρα πρέπει να προσλάβω επίσημο δικηγόρο. Αυτή φαίνεται να είναι μια πολύ κακή εταιρεία. Το Casino Guru δεν βοήθησε, η ADR το έλαβε σοβαρά υπόψη.

Αυτόματη μετάφραση:
Lola1556
πριν από 9 μήνες

Πώς είσαι?


Πριν λίγες μέρες έλαβα πληροφορίες ότι δέχονται να πληρώσουν. Ας περιμένουμε να δούμε πόσο καιρό θα πρέπει να παλέψει η ίδια η πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Been over a week now since I informed them about all the necessary payment information. No sign of payment. I wonder if I ever receive it.

yoyeli
πριν από 8 μήνες

There is still one option left. Yeah, the complaint. Let's hope it won't be necessary!🤞🤞

Radka
πριν από 8 μήνες

Have gone through with ADR already and they are handling it but we'll see how this goes.

yoyeli
πριν από 8 μήνες

I'm sure you know when to submit one, so for now, I'll wait for the update.

Sadly, just a few user reviews give us some insight into this casino, it is worth creating one, I'd say.


yoyeli
πριν από 8 μήνες

Τίποτα καινούργιο. Η THEPOGG επεξεργάστηκε την καταγγελία μου για 1 χρόνο και 4 μήνες και το μόνο πράγμα για το οποίο έχω λάβει ενημέρωση είναι ότι το thepogg πρέπει να απευθυνθεί στο νομικό τμήμα επειδή το παράπονό μου είναι πολύ δύσκολο. Κατά τη διάρκεια της καταγγελίας μου, επιλύθηκαν πολλά ζητήματα σχετικά με τον χειριστή, για τα οποία χρειάστηκε να υποβάλω ποινική μήνυση, αλλά η ποινική καταγγελία δεν συνεχίζεται επειδή ο χειριστής δεν συμφωνεί να μου πει τις πληροφορίες που χρειάζομαι στο προκειμένου να ξεκινήσει η έρευνα. Εν ολίγοις: ο χειριστής με κατηγορεί για πολυάριθμες εγγραφές λογαριασμών χρησιμοποιώντας διαφορετικά προσωπικά δεδομένα. Ζήτησα αυτές τις προσωπικές πληροφορίες, ζήτησα από τον χειριστή να διερευνήσει από ποια διεύθυνση καταχωρήθηκαν οι λογαριασμοί, πληροφορίες IP κ.λπ. Αρνήθηκαν να συνεργαστούν επικαλούμενοι το νόμο gdpr. Αλλά περιέργως, αυτές οι πληροφορίες είχαν κοινοποιηθεί από τον thepogg. Τα "προσωπικά μου στοιχεία" έχουν γίνει κατάχρηση και αυτό είναι κλοπή ταυτότητας και δεν συνεργάζονται.

υπάρχουν ΠΟΛΛΑ άλλα πράγματα για τα οποία έχω μπερδευτεί εντελώς, πώς λειτουργούν η αρχή αδειοδότησης και ο χειριστής. Θα μπορούσα να φτιάξω μια μεγάλη λίστα..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Have gone through with ADR already and they are handling it but we'll see how this goes.

πριν από 8 μήνες

Hello.

Should I crack the fireworks? How does it proceed?

Radka
πριν από 8 μήνες

I received my funds! Just a couple of days ago. Yay!

yoyeli
πριν από 8 μήνες

Yay! 😀 I'm sooo happy to hear that! It's amazing that some casinos can handle such withdrawals in less than a couple of days,... Not this one.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα