Τίποτα καινούργιο. Η THEPOGG επεξεργάστηκε την καταγγελία μου για 1 χρόνο και 4 μήνες και το μόνο πράγμα για το οποίο έχω λάβει ενημέρωση είναι ότι το thepogg πρέπει να απευθυνθεί στο νομικό τμήμα επειδή το παράπονό μου είναι πολύ δύσκολο. Κατά τη διάρκεια της καταγγελίας μου, επιλύθηκαν πολλά ζητήματα σχετικά με τον χειριστή, για τα οποία χρειάστηκε να υποβάλω ποινική μήνυση, αλλά η ποινική καταγγελία δεν συνεχίζεται επειδή ο χειριστής δεν συμφωνεί να μου πει τις πληροφορίες που χρειάζομαι στο προκειμένου να ξεκινήσει η έρευνα. Εν ολίγοις: ο χειριστής με κατηγορεί για πολυάριθμες εγγραφές λογαριασμών χρησιμοποιώντας διαφορετικά προσωπικά δεδομένα. Ζήτησα αυτές τις προσωπικές πληροφορίες, ζήτησα από τον χειριστή να διερευνήσει από ποια διεύθυνση καταχωρήθηκαν οι λογαριασμοί, πληροφορίες IP κ.λπ. Αρνήθηκαν να συνεργαστούν επικαλούμενοι το νόμο gdpr. Αλλά περιέργως, αυτές οι πληροφορίες είχαν κοινοποιηθεί από τον thepogg. Τα "προσωπικά μου στοιχεία" έχουν γίνει κατάχρηση και αυτό είναι κλοπή ταυτότητας και δεν συνεργάζονται.
υπάρχουν ΠΟΛΛΑ άλλα πράγματα για τα οποία έχω μπερδευτεί εντελώς, πώς λειτουργούν η αρχή αδειοδότησης και ο χειριστής. Θα μπορούσα να φτιάξω μια μεγάλη λίστα..
Nothing new. THEPOGG processed my complaint for 1 year and 4 months and the only thing I have received an update on is that thepogg has to turn to the legal department because my complaint is very challenging. During the course of my complaint, a lot of issues regarding the operator have been resolved, for which I have had to file a criminal complaint, but the criminal complaint does not proceed because the operator does not agree to tell me the information I need in order to start the investigation. In short: the operator accuses me of numerous account registrations using different personal data. I asked for this personal information, I asked the operator to investigate from which address the accounts were registered, ip information, etc. They refused to cooperate citing the gdpr law. But strangely, this information had been shared by thepogg. My "personal information" has been misused and this is identity theft and they are not cooperating.
there are MANY MANY other things that I'm totally confused about, how the licensing authority and the operator work. I could make a big list..
Ei mitään uutta. THEPOGG käsitellyt valitustani 1vuosi 4kuukautta ja ainoa mihin olen saanut päivityksen on että thepogg joutuu kääntymään mga lakiosaston puoleen koska valitukseni on hyvin haastava. Valitukseni aikana on selvinnyt paljon asioita operaattorin osalta, joista olen joutunut tekemään rikosilmoituksen mutta rikosilmoitus ei etene koska operaattori ei suostu kertomaan minulle tietoja joita tarvitsen jotta tutkinta käynnistettäisiin. Lyhyesti: operaattori syyttää minua lukuisista tilirekisteröinneistä käyttäen eri henkilötietoja. Pyysin näitä henkilötietoja, pyysin operaattorilta tutkimaan mistä osoitteesta tilit on rekisteröity, ip tiedot jne. He kieltäytyivät yhteistyöstä vedoten gdpr lakiin. Mutta kummallisesti olivat jakaneet nämä tiedot thepogg. Minun "henkilötietoja" on käytetty virheellisesti ja tämä on identiteettivarkaus ja he eivät tee yhteistyötä.
on PALJON PALJON muitakin asioita mistä olen aivan häkeltynyt miten lupaviranomainen ja operaattori toimivat. Voisin tehdä ison listan..
Αυτόματη μετάφραση: