ΦόρουμΚαζίνοGrandwin2.com Εμπειρίες / Πληρωμές

Grandwin2.com Εμπειρίες / Πληρωμές

πριν από 6 μήνες από Rbuchs
|
1060 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, έχει κανείς εμπειρία με το διαδικτυακό καζίνο Grandwin2.com;

Την προηγούμενη εβδομάδα κατέθεσα γύρω στα 800 ευρώ. Τώρα έχω 53.000 ευρώ...

Αλλά δεν φαίνεται ότι θα πάρω ποτέ αυτό το ωραίο ποσό. Έχω μια ανεξόφλητη πληρωμή 2400 ευρώ για 3 ημέρες. Έχω υποβάλει όλα τα έγγραφα για επαλήθευση αλλά δεν έγινε τίποτα, ούτε απάντηση μέσω email. Στη ζωντανή συνομιλία συνεχίζουν να λένε ότι το επεξεργάζονται.

Αυτόματη μετάφραση:
Rbuchs
πριν από 6 μήνες

Hi there,

I bet you're talking about this website:

file

(this link won't probably work for you because, beacuse due to German legislation, non-licensed casinos must be hidden to users.)

Anyway, despite the first look, I'd say three days are hardly enough time to be scared. What about the account verification, have you already passed it without an issues?

I think it's best to give it some time. To be completely honest with you, we at Casino Guru provide casinos with 14 full days to finalize the payment and send the money, so for now, I truly suggest waiting.

Let me know when something changes, please, and hold on.


πριν από 5 μήνες

Ναι, η επαλήθευση λογαριασμού ολοκληρώθηκε. Τώρα λένε ότι χρειάζονται και συμβολαιογραφικό αντίγραφο της ταυτότητάς μου. Έχουν ακυρώσει τις πληρωμές για περισσότερο από μια εβδομάδα. Μερικές φορές λένε ότι υπάρχει όριο πληρωμής 5000 ευρώ την εβδομάδα. Μετά λένε ότι είναι 500 την ημέρα και άλλη φορά λένε ότι είναι 20.000 το μήνα... τέλος πάντων, δεν νομίζω ότι αυτό το καζίνο θα πληρώσει ποτέ, αλλά παραμένω επίμονος

Αυτόματη μετάφραση:
Rbuchs
πριν από 5 μήνες

When they are shifting constantly different information, I would not like it either. 

However, it is important to note that unless you go through the whole verification process you will probably not be allowed to withdraw and that is perhaps why there have been so many rejections for withdrawals so far. You say you still have to verify the card, so I would try to cooperate and see what the casino comes up with or if you get the money. 

Also, I saw that Tomas replied to your complaint so you can check it out and answer his questions. 

Just click here. ⬅️

Hopefully this will be resolved as soon as possible and you will finally be able to say that you got everything in your account. If you have something new, let me know.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα