Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGoxbet Casino - γενική συζήτηση

Goxbet Casino - γενική συζήτηση

 από sartem20
|
6.732 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Goxbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Επιπλέον, αφού επικοινώνησα μαζί σας την προηγούμενη φορά σχετικά με τη μη πίστωση κεφαλαίων στον λογαριασμό τυχερών παιχνιδιών και παρείχα όλες τις πληροφορίες για την κατάσταση στο καζίνο, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και δεν πιστώθηκαν χρήματα. Αν και ο ειδικός σας που χειρίστηκε την καταγγελία διαβεβαίωσε ότι όλα θα πάνε καλά. Δεν είναι σημαντικό για μένα τι θα γίνει με τον λογαριασμό, είναι σημαντικό για μένα να δοθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη δημοσιότητα σε αυτές τις καταστάσεις. Και δεν είναι πρόβλημα για μένα να προσκομίσω ως αποδεικτικά στοιχεία όλες τις φωτογραφίες και τα αρχεία και τις δηλώσεις που έχω. Αφήστε τους άλλους παίκτες να έχουν σαφείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που το καζίνο αντιμετωπίζει τους παίκτες

Αυτόματη μετάφραση:

Εδώ υπάρχουν στοιχεία για εσάς ότι τα χρήματα έχουν κλαπεί στο καζίνο. αλληλογραφία με την υποστήριξη του καζίνο 9 ώρες από τις 18.05 μου υποσχέθηκαν να στείλω τα κέρδη στην κάρτα, εξηγώντας τους λόγους της καθυστέρησης, το μείωσαν σε ένα σύστημα που κανείς δεν γνωρίζει και δεν δίνει πληροφορίες. Στις 4.05 αποχώρησα από τον λογαριασμό μου τη στιγμή της ανάληψης των χρημάτων δεν υπήρχαν αποδείξεις από το καζίνο. Στις 5.18 μπήκα στο λογαριασμό και μετά στο ταμείο και είδα ότι το status άλλαξε σε εγκεκριμένο, δηλαδή έγινε η πληρωμή. Δεν έχουν ληφθεί χρήματα. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Επισυνάπτω την αλληλογραφία. Μπορώ να στείλω το πρωτότυπο σε όποιον το χρειάζεται.


Συνομιλήστε στο 7goxbet.com


Η συζήτηση ξεκίνησε στις: Σάββατο, 26 Αυγούστου 2023, στις 02:44 (GMT+0)


[02:48] 50194950: Είσοδος : 50194950

Ερώτηση: Ω, σκύλες τώρα γράψτε αυτό που φαίνεται στον χάρτη

[02:48] Η Nika μπήκε στη συνομιλία

[02:49] Nika: Γεια σας, πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

[02:49] 50194950: Αρχείο : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/0001b3a7763a7028e a /Screenshot_2023-08-26-04-49-59-700_com.android.chrome.jpg

[02:49] 50194950: VI.

[02:49] 50194950: Δεν υπήρχε έξοδος στο 4,48

[02:50] Νίκα: τα συμπεράσματα εγκρίθηκαν, τα κεφάλαια μας έφυγαν, αναμένουμε εισπράξεις σύντομα

[02:50] 50194950: Και στο 5.49 εγκρίθηκε ήδη γραπτώς

50194950: Αρχείο: https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd93797a89c8d/v/c626666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666519797A89C8D/V/C626666666BCTE shot_2023-08-26-04-40-29-455_com.android.chrome.jpg

[02:51] Nika: τα κεφάλαια θα φτάσουν σύντομα, παρακαλώ περιμένετε

[02:52] 50194950: Στις 4.40 δεν επεξεργάζονταν αποδείξεις στις 4.48, ο υπάλληλος σας υπόσχεται ότι θα φτάσουν, απλά πρέπει να περιμένετε. Και τώρα πάω και

[02:52] 50194950: Αρχείο : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/4547d0c6cffe35565553535655553565655533566555353566555355654 S creenshot_2023-08-26-05-52-10-160_com.android.chrome.jpg

[02:52] 50194950: Θα σας δώσω τώρα μια φωτογραφία της κάρτας συναλλαγής.

[02:53] 50194950: Και δεν υπάρχει τίποτα από εσάς

[02:53] Νίκα: τα συμπεράσματα εγκρίθηκαν, τα κεφάλαια μας έφυγαν, αναμένουμε εισπράξεις σύντομα

[02:53] 50194950: Είχα εκατό τοις εκατό δίκιο εσείς οι κλέφτες ηλίθιοι αόρα

[02:54] 50194950: Ενώ έφευγα από το Διαδίκτυο, η κατάσταση άλλαξε.

[02:54] 50194950: Ναι, καταλαβαίνω. Σήμερα θα κάνω τα πάντα για να το μετανιώσεις.

[02:56] 50194950: Έχω ένα απόσπασμα που αναφέρει ότι στο μεσοδιάστημα από τις 04.04 μέχρι τώρα τα χρήματα δεν έχουν παραληφθεί από εμένα. Δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό. Απάντηση. Οι κλέφτες

[02:56] 50194950: Εκμεταλλεύτηκες βλακωδώς τον χρόνο ενώ έλειπα

[02:58] 50194950: Άθλιο. Μισώ αυτά τα ασήμαντα πράγματα. Δεν έχω γράψει πολλά. Τώρα θα προσθέσω τα πάντα από αυτήν τη συνομιλία + tweets και θα πληρώσω για διαφημίσεις, αλλά όσο το δυνατόν περισσότερους επαγγελματίες παίκτες. σε αναγνωρίζει

[02:58] 50194950: Θα υπάρχουν χρήματα, θα υπάρχουν χρήματα, απλά περιμένετε, υπάρχουν προβλήματα στο σύστημα

[03:00] 50194950: Μόλις άφησα τον λογαριασμό. Η κατάσταση έχει ήδη αλλάξει αμέσως και η συνομιλία έχει διαγραφεί, περιμένετε. Και τότε όλα θα πεταχτούν στην τράπεζα, αλλά δεν μπορώ να ρωτήσω την τράπεζα γιατί δεν έλαβα απάντηση από εσάς στην ερώτηση σχετικά με τη συναλλαγή και δεν έχετε αριθμό ή απόδειξη πληρωμής

[03:02] 50194950: Τέλεια. Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να αποδείξω στο δικαστήριο και στην αστυνομία αυτό που κάνετε λέγεται 190 st scammers. Δεδομένου ότι επίσης στο φόρουμ δεν αργεί να εξηγήσει ότι δεν είστε ένα τίμιο καζίνο

[03:02] 50194950: Μακάρι να καείς στην κόλαση για τις ατάκες σου

[03:05] 50194950: Αρχείο : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/a7f2669d4d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/a7f2669d4d8198b d /Screenshot_2023-08-26-06-03-53-283_ua.privatbank.ap24-edit.jpg

[03:05] 50194950: Ειδικά ελεγμένο μόλις τώρα και παραδόξως δεν έγινε επιστροφή χρημάτων

[03:06] 50194950: Θα καείς στην κόλαση

[03:07] 50194950: Πόσο χαμηλό είναι που κάθε μέρα πραγματοποιείτε μόνο κανονικές συναλλαγές για εκατομμύρια και κλέβετε βλακωδώς 500 UAH το καθένα.

[03:08] 50194950: Ναι, ναι, από 1000 άτομα έως 500 παίκτες. Πάρτε μισό εκατομμύριο

[03:08] 50194950: Πες στο αφεντικό σου ότι τον περιμένει η φυλακή

[03:11] 50194950: Θα κάνω ό,τι μπορώ για να δημοσιοποιήσω το m και να πείσω την αστυνομία να ανοίξει μια υπόθεση και να μπλοκάρει τον ιστότοπο και τους λογαριασμούς σας, ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθείτε να μεταφέρετε χρήματα μέσω άλλων τραπεζών, παράδειγμα, "ανατολικά" και το κύριο στην PrivatBank

[03:11] 50194950: Θα προσπαθήσω να το αποδείξω κι εγώ

[03:12] 50194950: Δόξα τω Θεώ, έσωσα όλη την αλληλογραφία στο ταχυδρομείο.

[03:13] 50194950: Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς δεν σε βρήκαν και δεν σε σκότωσαν καθόλου

[03:14] 50194950: Στέλνω ένα αντίγραφο των πρακτικών της συνομιλίας στην τράπεζα και τον εαυτό μου

[03:14] 50194950: Δεν σου εύχομαι καλή μέρα

[03:20] Η Νίκα έφυγε από τη συνομιλία

No tawk.to li

έχετε λογαριασμό συνομιλίας; Δημιουργήστε ένα δωρεάν εδώ!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

filefilefilefilefile

Επίσης, σε επιστολή από το καζίνο για το γεγονός ότι υπέβαλα την τελευταία αίτηση για εξέταση, εστάλη στο mail μου από τον προσωπικό διευθυντή του καζίνο goxbet, αναφέρθηκε ότι ο λογαριασμός για τον οποίο η διαφωνία είχε αποκλειστεί χωρίς δυνατότητα της ανάκαμψης. Εφόσον η διάδοση των πληροφοριών που περιέχονται στην αλληλογραφία παραβιάζει τους κανόνες και τους κανονισμούς του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

Βγάλτε τα συμπεράσματά σας και θα το αναφέρω στην αστυνομία. Ελπίζω να απαγορευτούν

Αυτόματη μετάφραση:
sartem20

How about addressing your complaint properly instead?

You know, at the moment, it requires your attention, and though I appreciate all you posted here, you should instead update the complaint. 🙂

Kindly do that here:

https://casino.guru/goxbet-casino-player-s-withdrawal-to-card-is-continuously

Much appreciated!

Yet I see from the chat transcript you were quite vulgar and offensive, could this be the reason for closing your account, perhaps?🤔

As for the rest according to the not-so-accurate translation from the Russian language and the fact I can't read those print screens, much remains unclear to me.

Αφού επικοινώνησα με αυτόν τον ιστότοπο την προηγούμενη φορά, σχετικά με τη μη πίστωση κεφαλαίων στον λογαριασμό του παιχνιδιού, και παρείχα όλες τις πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση στο καζίνο, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και δεν πιστώθηκαν χρήματα. Αν και ο ειδικός σας που χειρίστηκε την καταγγελία διαβεβαίωσε ότι όλα θα πάνε καλά. Δεν είναι σημαντικό για μένα τι θα γίνει με τον λογαριασμό, είναι σημαντικό για μένα να δοθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη δημοσιότητα σε αυτές τις καταστάσεις. Και δεν είναι πρόβλημα για μένα να προσκομίσω ως αποδεικτικά στοιχεία όλες τις φωτογραφίες και τα αρχεία και τις δηλώσεις που έχω. Αφήστε τους άλλους παίκτες να έχουν σαφείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που το καζίνο αντιμετωπίζει τους παίκτες. Μπορώ να δώσω λεπτομερείς απαντήσεις σε ερωτήσεις που σχετίζονται με την εφαρμογή κανόνων και οδηγιών σε αυτό το καζίνο. GOXBET. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να μην παραπλανηθούν άλλοι σχετικά με τη συναλλαγή στην Ουκρανία με αυτό το καζίνο GOXBET!!!!!! Τους έγραψα ειλικρινά και προσπάθησα τα τελευταία 2 χρόνια να λύσω το πρόβλημα. Ωστόσο, ούτε μια γνώμη ή τα δικαιώματα του παίκτη δεν έχουν σημασία για αυτούς. Μπορούν ανόητα να μπλοκάρουν τον λογαριασμό αφού επικοινώνησα με αυτό το φόρουμ, κάτι που έγινε. Κλέβουν χρήματα και δεν πληρώνουν. Συνεχείς αρνήσεις και ψέματα για το γιατί δεν πιστώνονται χρήματα στην κάρτα ή στον λογαριασμό. Είναι αδύνατο να μάθετε για την κατάσταση της συναλλαγής, η δραστηριότητα της εταιρείας δεν είναι νόμιμη και οι εργαζόμενοι όχι μόνο δεν το κρύβουν, αλλά και γράφουν για αυτό με περηφάνια. Γνωρίζοντας ότι ο παίκτης δεν έχει το δικαίωμα και δεν έχει αρκετές πληροφορίες για το τι κλέβει και παράγει. Αλλά προσπαθώ να δώσω μια λεπτομερή περιγραφή τους και να διαδώσω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για αυτούς, GOXBET !!!! Γιατί αν δεν υπάρχουν παίκτες, δεν θα υπάρχουν έσοδα και αυτό είναι για αυτούς GOXBET. !!!! Κατισχύω. Η διάδοση πληροφοριών είναι εξαιρετικά σημαντική ώστε να μην υπάρχει επιθυμία εξαπάτησης και χρήσης χρημάτων άλλων ανθρώπων. Goxbet είστε απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
sartem20

I just found this elsewhere, I believe it would make a bigger impact here.

Good luck with the complaint!

Radka

filefilefile Νομίζω ότι οι αρμόδιες αρχές θα το καταλάβουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον. Υπέβαλα όσα περισσότερα μπορούσα. Επίσης για έλεγχο ονόματος τομέα και dss. Και ούτω καθεξής, εν ολίγοις, έχουν ερωτήσεις και, πιθανότατα, αυτοί που δεν αξιολόγησαν αυτή την κατάσταση στο φόρουμ και δεν έκαναν τα πάντα για να αποτρέψουν τη διάπραξη ενός εγκλήματος.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Επίσης, σημειώστε ότι είμαι έτοιμος να παρέχω αλληλογραφία, μηνύματα, κερδισμένα στιγμιότυπα οθόνης. Ανά πάσα στιγμή και σε όποιον ενδιαφέρεται.

Αυτόματη μετάφραση:
sartem20

I barely understand all your concerns, but make sure to provide all relevant data and communications to the complaint. That's the best approach. 👌

Επαναλαμβάνω. Μου δόθηκε ένα παράνομο διαδικτυακό καζίνο - 7Goxbet. Δεν είναι νόμιμο καθώς δεν είναι εγγεγραμμένο στην επικράτεια της Ουκρανίας. Δεν είναι η πρώτη φορά που τους κλέβουν. Και τις δύο φορές υπέβαλα καταγγελία, συμπεριλαμβανομένου και σε εσάς. Ο προηγούμενος λόγος ήταν ότι κλάπηκαν 549 εθνικά νομίσματα από το σύστημα, και αυτή τη φορά 55 φορές. Δεν μπορώ να υποβάλω περισσότερες από 5 φωτογραφίες στον ιστότοπό σας. Και ομοίως, ο Oterito δεν έχει καμία εμπιστοσύνη. Την τελευταία φορά που οι υπάλληλοί σας δεν έκαναν τίποτα, επιπλέον, άφησαν 7,5 πόντους εμπιστοσύνης για το καζίνο. Αν και το καζίνο δεν ανταποκρίνεται καν στο αίτημά τους, και πάλι δεν τους εμπόδισε. + ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και στάλθηκε μήνυμα στο mail ότι το καζίνο δεν θα συνεχίσει να επικοινωνεί με έναν τέτοιο παίκτη ούτε θα δώσει εξηγήσεις σχετικά με τη συναλλαγή. Δηλαδή ο δικός σου δεν έκανε τίποτα, αλλά είχα προβλήματα. Τώρα περιέγραψα πλήρως την κατάσταση λεπτομερώς τόσο στην ανάρτηση όσο και στην αλληλογραφία μας και πρόσθεσα επαφές για επικοινωνία και παρείχα στιγμιότυπα οθόνης, αλλά όχι μόνο δεν με βοηθήσατε, αλλά ούτε αλλάξατε την κατάσταση του καζίνο. Επίσης, παρείχα όλες τις πληροφορίες σχετικά με αυτό το ζήτημα στις κρατικές φορολογικές αρχές, την Τράπεζα της Ουκρανίας, τον αποδέκτη των κεφαλαίων, την αστυνομία στον κυβερνοχώρο, την ειδική επιτροπή για τα διαδικτυακά καζίνο και άλλα τυχερά παιχνίδια και τις αρχές που παρακολουθούν τη συμμόρφωση με τους κανόνες για διατήρηση διακομιστών και τομέων + στο Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών ναι καθώς βρίσκεται ο τελικός δικαιούχος (εγγεγραμμένος στις ΗΠΑ). Επομένως, δώστε μου πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των υποχρεώσεων ή των επαφών σας με αυτό το καζίνο 7Goxbet. Επί του παρόντος, πιστεύω ότι ο ειδικός σας έχει χρηματοδότηση από το καζίνο και για αυτόν τον λόγο όχι μόνο δεν συμμορφώνεται με τους κανόνες και τα πρότυπα δεοντολογίας και νομοθεσίας της Ουκρανίας. Σύμφωνα με τους κανόνες του καζίνο σχετικά με το δικαστήριο και τη διευθέτηση του ζητήματος πληρωμής, πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανόνες και τους κανονισμούς της νομοθεσίας της Ουκρανίας - καθώς βρίσκεται στην επικράτεια της Ουκρανίας. Επομένως, εσείς και εγώ πρέπει να τηρούμε τους νόμους της Ουκρανίας κατά την επικοινωνία. Και δεν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό και παραβιάσατε κατάφωρα τους κανόνες και τις διαδικασίες όχι μόνο επειδή δεν συμμορφώνεστε με τη νομοθεσία της Ουκρανίας για τα τυχερά παιχνίδια, αλλά και το δικαίωμα του παίκτη σε ένα δίκαιο παιχνίδι (επίσης δεν καταλαβαίνετε τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου () γι' αυτό - "Δεν καταλαβαίνω" σκύλα δεν με ενδιαφέρει. Τα καταλαβαίνεις όλα τέλεια. . Και σκοπεύω να προσθέσω στη δήλωση για κλοπή κεφαλαίων την πληροφορία ότι είχες πληροφορίες και δεν συνέβαλες στη λύση και τη δίωξη. ωραία μέρα

Αυτόματη μετάφραση:

Περιμένω δράση, όχι γράμμα

Αυτόματη μετάφραση:
sartem20

If you expect a reply through the complaint, I guess you should note the complaint timer:

file

Handling such a complaint takes time, be patient, please.

Καλησπέρα, θέλω να παραπονεθώ και να ενημερώσω τους άλλους παίκτες για το λεγόμενο καζίνο goxbet. Υπήρχε πρόβλημα με την κατάθεση, για περισσότερες από 48 ώρες δεν πιστώνουν την κατάθεση των 350 UAH, για κάθε αίτημα λένε να περιμένω ότι τα χρήματά μου δεν θα εξαφανιστούν και θα πιστωθούν... Αλλά δεν νομίζω ότι η προθεσμία για την κατάθεση είναι μεγαλύτερη από 48 ώρες filefile

Αυτόματη μετάφραση:
nataliroma21

Hi, sometimes this situation can happen. The first thing I would do is, like you, to find out what happened and take it up with the casino. I would also write to the payment provider and let them know if everything was ok with the deposit. If so I would give it some time and if nothing happens you can try to file a complaint with us.

What do you say?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα