Γεια σου radka
Ναι, κατηγορήθηκα ότι έπαιζα ένα περιορισμένο παιχνίδι και συμφωνήσατε με την άποψή μου για την κατάσταση.
Το καζίνο συνειδητοποίησε ότι το σφάλμα ήταν δικό του και επέστρεψε τα χρήματα του μπόνους στον λογαριασμό και διόρθωσε επίσης το σφάλμα λογισμικού για να αποτρέψει τα περιορισμένα παιχνίδια με κεφάλαια μπόνους.
Το επόμενο πρόβλημα ήταν στην πραγματικότητα με τις αναλήψεις και χρειάστηκαν πάνω από 3 εβδομάδες για την επεξεργασία του. Μου ζητάνε λανθασμένες πληροφορίες και καθυστερώ άσκοπα τη διαδικασία, η οποία στη συνέχεια λένε ότι χρειάζονται έως και 12 εργάσιμες ημέρες για να ληφθεί. Αυτό το χρονοδιάγραμμα είναι πολύ μεγαλύτερο από οποιαδήποτε άλλη προσφορά οργανισμού για αυτήν την πληρωμή.
Ναι, έχουν εγείρει ζητήματα αντιστροφής χρέωσης. Τώρα αν κάποιος έκανε 10 πληρωμές θα ανακαλούσε μόνο 6; Θα φανταζόμουν ότι δεν είναι και πιθανότατα το πλήρες ποσό; Δεν έχουν γίνει αντιστροφές χρέωσης από κουτσομπολιά. μου λένε ότι τα 350 $ του ποσού σχετίζονται με χρεώσεις BTC για τις οποίες δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ως μέθοδο, επομένως δεν μπορώ να επιβαρυνθώ με χρεώσεις. Στη συνέχεια μου είπαν να ανοίξω τον αποκλεισμένο λογαριασμό μου πρέπει να τους πληρώσω 800 $ και η ΜΟΝΗ μέθοδος είναι η κρυπτογράφηση. εάν ένας πελάτης ήθελε να το πληρώσει για να ανοίξει ξανά έναν λογαριασμό και δεν χρησιμοποιούσε κρυπτογράφηση τότε δεν θα ήταν δυνατό!!
κατέστρεψα ένα τόσο κακό καζίνο που δεν μπορεί να επεξεργαστεί αναλήψεις, χάνει μια εκκρεμή ανάληψη που περιμένω, χρειάζεται πάνω από 3 εβδομάδες για να επεξεργαστεί μια απλή πληρωμή ανάληψης, δεν μπορώ να δώσω αναφορά για την ανάληψη για να την παρακολουθήσω, αρνούμαι να βοηθήσω, λέτε ψέματα και μην πληρώνετε, μπλοκάρετε τον λογαριασμό μου για να μην μπορώ να παίξω.
Hello radka
Yes I was accused of playing a restricted game and you were in agreement with my view on the situation.
The casino realised the error was theirs and refunded the bonus money to the account and also fixed the software glitch to prevent restricted games being with bonus funds.
The next problem actually was with withdrawals and taking over 3 weeks to process it. Asking me for incorrect info and needlessly delaying the process, which then they say takes up to 12 working days to be received. This timescale is far longer than any other organisation quotes for this payment.
Yes they have raised chargeback issues. Now if someone’s made 10 payments would they only recall 6? I’d imagine not and likely be the full amount? No chargebacks have been raised from gossipslots. they tell me that $350 of the amount relates to BTC fees for which I’ve never used as a method so can’t incur fees on. Then told to open my blocked account I must pay them $800 and the ONLY method is crypto. if a customer did want to pay this to reopen an account and he didn’t use crypto then it wouldn’t be possible!!
im gutted a casino this bad that can’t process withdrawals, loses an outstanding withdrawl I’m awaiting, takes over 3 weeks to process a simple withdrawl payment, can’t give a reference for the withdrawl to track it, refuse to help, lie and don’t payout, block my account so I can’t play.
Αυτόματη μετάφραση: