ΦόρουμΚαζίνοGolden Park Casino - γενική συζήτηση

Golden Park Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 μήνα από crisegesan
|
577 προβολές 4 απαντήσεις |
|
πριν από 1 μήνα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Golden Park Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 μήνα

ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ. ΣΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

Έχω δοκιμάσει πολλούς αδειοδοτημένους μπουκ στην Ισπανία και μακράν, το Goldenpark είναι το μόνο που σου κλέβει κυριολεκτικά τα χρήματά σου.


Όχι μόνο περιορίζουν τα στοιχήματά σου στο ελάχιστο ποσό που κερδίζεις κάτι (την εποχή που κέρδισα κανα δυο εκατοντάδες περιοριζόμουν στα 2€), επίσης δεν σε αφήνουν να κάνεις ανάληψη!!


Με κρατούν πίσω για μήνες για περισσότερα από 1.300€ παρόλο που έχω επαληθεύσει όλα όσα μου έχουν ζητήσει! Ταυτότητα, selfie με ταυτότητα, λογαριασμοί ρεύματος, λογαριασμοί τηλεφώνου κλπ, όλα, όλα, όλα!!


Τώρα μου λένε ότι εξαρτώμαι από τρίτο άτομο γιατί έχουν φτιάξει μια ιστορία ότι έχουν δει κάποια σχέση με άλλο λογαριασμό, ενώ δεν έχω καμία σχέση! Μόλις εγγράφηκα, μπήκα και τίποτα άλλο! Μου λένε ότι αν ο άλλος δεν στείλει τα έγγραφα (κάτι που επινοούν εντελώς ως δικαιολογία) τα χρήματά μου θα κρατηθούν επ' αόριστον.


Δεν μου δίνουν δεδομένα, πληροφορίες ή τίποτα, απλώς το ίδιο email: "μέχρι ο άλλος να στείλει την τεκμηρίωση, θα κρατάμε τα χρήματά σας" και μπορώ να συνεχίσω έτσι μέχρι το έτος 2050.


Είναι πραγματικοί απατεώνες. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο σε κανένα μπουκ στην Ισπανία και είμαι εγγεγραμμένος σε αρκετούς.


ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΣ

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 1 μήνα
Αιτία: Made the link passive.
Αυτόματη μετάφραση:
crisegesan
πριν από 1 μήνα

Hi, I see that the biggest problem the casino sees is that they suspect multiple accounts. This is a common violation of casino rules, so I understand that they are probably trying to find out as much as possible. 

But to hold on to your money for months and not find out anything is pretty sad. 

In this case, I would recommend filing a complaint with us when you say that you are not aware that you have any other accounts and that the casino is at fault according to you. 

If you are interested just click on this link and describe your situation. 

What do you think, will you go for it?

πριν από 1 μήνα

Το έκανα ήδη χθες, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
crisegesan
πριν από 1 μήνα

Great, so I hope it will be possible to help you and everything will be sorted out. 

If you have any news, please let us know. ☘️

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα