Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Golden Nugget Online Casino MI, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Απάντησα ήδη σε αυτές τις ερωτήσεις στις 16 Νοεμβρίου. Γιατί ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να είναι περιορισμένος; Αυτός είναι πέρα από αντιεπαγγελματικό πώς αντιμετωπίζεται αυτή η κατάσταση. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη χρημάτων που κέρδισα την 1η Σεπτεμβρίου 2023 και η Golden Nugget περιόρισε τον λογαριασμό μου. Έκτοτε, ανέβασα στο κέντρο μεταφόρτωσης που ζητήθηκα αντίγραφα κίνησης τραπεζικού λογαριασμού και ταυτοποίηση και συμμορφώθηκα έγκαιρα με την έρευνα για τον υπεύθυνο τζόγο.
I already answered these questions on November 16th. Why is my account still restricted? This is beyond unprofessional how this situation is being handled. I attempted to withdraw funds I won on September 1st, 2023 and Golden Nugget restricted my account. Since then, I uploaded requested bank statements and self-identification to the upload center SEVERAL times and complied with the responsible gambling survey in a timely manner.
Γεια σας, βλέπω ότι έχετε πρόβλημα με την επαλήθευση και την ανάληψη λογαριασμού. Σας έδωσε το καζίνο έναν λόγο για τον οποίο προέκυψε αυτή η κατάσταση και γιατί τα έγγραφα δεν έχουν ακόμη επαληθευτεί ώστε να μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων;
Hello, I see that you have a problem with account verification and withdrawal. Did the casino give you a reason why this situation occurred and why the documents are not yet verified so that you can withdraw the money ?
However, in this case I think it would be best if you file a complaint here on this link and our team will try to help you in your situation.
Είμαι στην αρχή αυτής της διαδικασίας και βιώνω το ίδιο πράγμα. Ρίξτε μια ματιά στις κριτικές στο App Store, αυτό είναι ένα ΣΥΝΕΧΕΡΟ ζήτημα που βρίσκεται κάτω από το χαλί. Ενημερώστε με εάν έχετε κάποια ενημέρωση σχετικά με την πληρωμή σας.
I am at the beginning of this process & experiencing the same thing. Check out the reviews in the App Store, this is a CONSTANT issue that is brushed under the rug. Please let me know if you have any update on your payout.
Γεια σας, όταν λέτε ότι βρίσκεστε στην ίδια κατάσταση, πόσο καιρό έχει περάσει; Το καζίνο επίσης δεν σας είπε κάτι σχετικό και κανένα λόγο για τον οποίο προέκυψε αυτή η κατάσταση;
Ενημέρωσέ με.
Hello, when you say you are in the same situation, how long has it been ? The casino has also not told you anything relevant and no reason why this situation has arisen ?
Αγνοήστε την απάντησή μου καθώς η εξυπηρέτηση πελατών επικοινώνησε μαζί μου εκείνο το βράδυ και επιβεβαίωσε ότι τα αιτήματα επαληθεύτηκαν και υποβλήθηκαν σε επεξεργασία. Όλα & Όλα, κατέληξε πολύ καλά χωρίς πολύ μεγάλη καθυστέρηση για μένα.
Hi Jaro,
Please ignore my response as customer service reached out to me that night and confirmed the requests were verified and processed. All & All, it ended up pretty well without too long of a delay for me.
Γεια σας, ακόμα δεν υπάρχουν νέες πληροφορίες από το καζίνο ή ο λόγος για τον οποίο προέκυψε αυτή η κατάσταση;
Ωστόσο, εάν τίποτα δεν έχει επιλυθεί, τότε συνιστώ να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο:https://casino.guru/complaints/all όπως ανακοίνωσα προηγουμένως. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Θα του έδινες μια ευκαιρία;
Hello, still no new information from the casino or the reason why this situation arose ?
However, if nothing has been resolved, then I recommend to file a complaint here on this link: https://casino.guru/complaints/all as I announced before. Our team will try to help you. Would you give it a chance ?
Αυτόματη μετάφραση:
Γίνετε μέλος της κοινότητας
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να κρύψετε αυτή την ανάρτηση;
Μετακίνηση ανάρτησης
Εμφάνιση ανάρτησης
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να εμφανίσετε αυτή την ανάρτηση;
Διαγραφή
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να διαγράψετε αυτή την ανάρτηση;
Διαγραφή συνομιλίας
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να διαγράψετε αυτή τη συνομιλία;
Επεξεργασία τίτλου συνομιλίας
Επεξεργασία κατηγορίας συνομιλίας
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Εκκρεμεί έλεγχος
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
OK
Σας στείλαμε ένα email
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Λάβετε νέα και καινούρια μπόνους χωρίς κατάθεση από εμάς
Εγγραφείτε στο εξατομικευμένο ενημερωτικό δελτίο μας
Δεν θα κοινοποιήσουμε τη διεύθυνση email σας σε τρίτους
Επιλέξτε τι είδους email επιθυμείτε να λαμβάνετε από εμάς και καταργήστε τη συνδρομή σας ανά πάσα στιγμή
Σας στείλαμε ένα email
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Δεν λάβατε το e-mail;
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Απενεργοποιήστε το AdBlock
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.