Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGoldBet Casino - γενική συζήτηση

GoldBet Casino - γενική συζήτηση

3.573 προβολές 14 απαντήσεις |
πριν από 8 μήνες
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το GoldBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Γεια σε όλους, ενώ έπαιζα σε ένα φρουτάκι, ξαφνικά πάγωσε, μπλοκάροντας και τα χρήματα που ακόμα δεν μου έχουν επιστρέψει. Αυτό ήταν στις 17 Απριλίου 2025. Κάλεσα την υποστήριξη και μου είπαν να περιμένω 48 ώρες, σήμερα 22 Απριλίου επικοινώνησα ξανά μαζί τους και η κυρία, με απέλυσε λέγοντάς μου να περιμένω και έκλεισε τη συζήτηση. 🤬

Αυτόματη μετάφραση:
Sanny7526
πριν από 8 μήνες

Have you also tried to get in touch with the support by email, by any chance, though?

πριν από 6 μήνες

Λοιπόν, είναι προφανές ότι πρόκειται για απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
lukisek2233
πριν από 6 μήνες

Would you like to tell us why you say so? Is there anything we could help with?

πριν από 6 μήνες

Έχω την ίδια εμπειρία, μόνο που την έχω με την πληρωμή των κερδών. Ισχυρίζονται ότι το έστειλαν αυτοί και τίποτα. Έχω ήδη επικοινωνήσει με δικηγόρο και με τελωνειακούς υπαλλήλους.

Αυτόματη μετάφραση:
misko12
πριν από 6 μήνες

When exactly did you request the withdrawal, please?

We have our complaint resolution center if you need some help. You can read about how it works here.

So, let us know more about the whole situation, please, and hopefully we can help you out.

Romi
πριν από 6 μήνες

Το αντιμετωπίζω εδώ και ένα μήνα και η απάντηση είναι η ίδια, η υπομονή έχει εξαντληθεί. Κανείς δεν θέλει να αντιμετωπίσει το γεγονός ότι πήγε σε μια εντελώς διαφορετική σύνταξη και αμέσως μεταφέρθηκε, οπότε είναι ξεκάθαρη απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
Sanny7526
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
misko12
πριν από 6 μήνες

Γεια,

Σε αυτή την περίπτωση, λοιπόν, δεν θα περίμενα άλλο και θα υπέβαλα επίσημη καταγγελία στους συναδέλφους μας εδώ στο Casino Guru.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, ωστόσο, βλέπω μια σχετικά απλή λύση: αν τα χρήματα έχουν φύγει, τότε το καζίνο μπορεί να επιβεβαιώσει τα στοιχεία με βάση το αναγνωριστικό πληρωμής και, αν τα χρήματα πήγαν κάπου αλλού εκτός από τον λογαριασμό σας ή το καζίνο (δεν είμαι σίγουρος αν πρόκειται για κατάθεση ή ανάληψη), θα δείξει από πού προήλθαν τα στοιχεία του λογαριασμού του παραλήπτη.

Κοίταξες τον σύνδεσμο που σου έστειλε η Ρόμι; Είναι καλό να ξέρεις εκ των προτέρων πώς λειτουργεί, αλλά μη διστάσεις να κάνεις ερωτήσεις, θα προσπαθήσουμε να σου εξηγήσουμε τι χρειάζεται.

Η ίδια η καταγγελία καταχωρείται εδώ 👈

Ενημερώστε με.


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 6 μήνες

Το έστειλα και απορρίφθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 6 μήνες

Υποτίθεται ότι θα έπαιρνα τα χρήματα, αλλά μου έστειλαν BTC που δεν ήθελα και κάπου αλλού.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Το έστειλα και απορρίφθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Α, λυπάμαι που το σχέδιο δεν πέτυχε. Αυτό είναι ένα από τα σχετικά σημαντικά μειονεκτήματα των πληρωμών με κρυπτονομίσματα. Όταν συμβαίνει κάτι παρόμοιο, δεν υπάρχουν πολλά που μπορείτε να μάθετε. Ωστόσο, αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις:

Αναφέρεις ότι δεν ήθελες καν πληρωμή σε btc, αλλά η μέθοδος που επέλεξες ήταν η μεταφορά κρυπτονομισμάτων;

Πώς εισάγετε τον παραλήπτη σε αυτό το καζίνο, παρακαλώ; Γράφετε τη διεύθυνση του παραλήπτη απευθείας κάπου, εσείς ως παίκτης, ή υποτίθεται ότι χρησιμοποιούνται οι ίδιες πληροφορίες από την κατάθεση;

Απλώς σκέφτομαι συνέχεια ότι εξαρτάται από το ποιος εισήγαγε τι πού και με βάση το ποιος το έστειλε πού, αν ακόμη και το νόμισμα δεν ταιριάζει, είναι κάτι που πρέπει να σκεφτούμε. Όταν συγκρίνετε αυτό, πρέπει να είναι σαφές τι συνέβη και πού... Μου διαφεύγει κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το καζίνο Goldbet9. Ζήτησα την ανάληψη πριν από δύο ημέρες, αλλά η επεξεργασία της βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη. Ίσως μπορείτε να μου πείτε πόσο καιρό θα χρειαστεί. Ή αν ο ιστότοπος είναι πραγματικός.

Αυτόματη μετάφραση:
agyarib27
πριν από 4 μήνες

Hey.

You can read the full review of the casino here if you wish.

Is your account fully verified there? Any information regarding your withdrawal from the support?

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.