Γεια σου Ντάνιελ, έκανα ανάληψη στο καζίνο GIOO αλλά ακυρώθηκε, γιατί τώρα λένε ότι η επαλήθευση μου δεν έχει ολοκληρωθεί, επειδή θέλουν έγγραφα μισθού από τους τελευταίους 6 μήνες. Δεν είναι φυσιολογικό αυτό, ξέρω πολλά καζίνο, δεν ακούω ποτέ ότι θέλουν να μάθουν τον μισθό σου. Αυτό το email που έλαβα από αυτούς: Αγαπητέ Marcel,
Επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με το προηγούμενο αίτημά σας.
Για να προχωρήσετε στην επαλήθευση του λογαριασμού σας, σας παρακαλούμε να ανεβάσετε τα ακόλουθα έγγραφα στο "Ο λογαριασμός μου"> "Προφίλ"> "Επαλήθευση":
- εκκαθαριστικά και αντίγραφο λογαριασμού του τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο λαμβάνετε τον μισθό σας για τους τελευταίους 3 έως 6 μήνες, κατά προτίμηση 6 μήνες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση!
Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, είμαστε διαθέσιμοι 24/7 και θα χαρούμε πάντα να σας βοηθήσουμε.
Hello Daniel, I made a withdraw at GIOO casino but it was canceled, because now they says my verification is not completed ,because they want salary documents from the last 6 months. Not normal this,I know a lot of casino,s, never hear that they want to know your salary. This email I got from them: Dear Marcel,
We are contacting you regarding your previous request.
In order to proceed with your account verification, we kindly ask you to upload the following documents to "My Account"> "Profile"> "Verification":
- payslips and an account statement of the bank account you receive your salary to for the last 3 to 6 months, preferably 6 months.
Thank you for understanding!
If you need any further assistance, do not hesitate to contact us, we are available 24/7 and will be always happy to help you.
Αυτόματη μετάφραση: