Καλή μέρα. Προσπάθησα να εγγραφώ χάρη στη σύστασή σας στο διαδικτυακό καζίνο Tipsport. Δυστυχώς, δεν μου επιτράπηκε να ολοκληρώσω την εγγραφή. Μπορείτε να με βοηθήσετε με την εγγραφή; Ή είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε απευθείας με την υποστήριξη στο καζίνο;
Διάβασα ότι το νέο μητρώο ατόμων που αποκλείεται από τα τυχερά παιχνίδια άρχισε να λειτουργεί από το νέο έτος. Δεν νομίζω ότι πρέπει να συμπεριληφθώ σε αυτό. υπάρχει γρήγορος τρόπος για να το επαληθεύσετε αυτό; Ή είναι πραγματικά απαραίτητο να στείλετε ένα αίτημα και στη συνέχεια να περιμένετε μια απάντηση;
Δεν θέλω να περιμένω. Πρέπει να δοκιμάσω άλλο καζίνο;
Σας ευχαριστούμε για τη βοήθεια και τις συμβουλές σας
Τίνκα
Good day. I tried to register thanks to your recommendation in the online casino Tipsport. Unfortunately, I was not allowed to complete the registration. Can you help me with the registration? Or is it necessary to contact support directly at the casino?
I read that the new Register of Persons Excluded from Gaming has started operating since the new year. I don't think I should be included in it. is there any quick way to verify this? Or is it really necessary to send a request and then wait for a response?
I don't want to wait. Should I try another casino?
Thank you for your help and advice
Tinka
Dobrý den. Snažila jsem se registrovat díky vašemu doporučení v online casina Tipsport. Bohužel mi nebylo umožněno registraci dokončit. Můžete mi pomoci s registrací? Nebo je nutné se obrátit na podporu přímo u casina?
Dočetla jsem se, že od nového roku začal fungovat nový Rejstřík osob vyloučených z hraní. Nemyslím si, ale že bych do něj měla být zařazena. existuje nějaký rychlý způsob, jak to ověřit? Nebo je opravdu nutné poslat žádost a pak čekat na odpověď?
Nechce se mi čekat. Mám zkusit nějaké jiné casino?
Děkuji za pomoc a radu
Tinka