ΦόρουμΚαζίνοΓια παίκτες που ξέρουν

Για παίκτες που ξέρουν

πριν από 11 μήνες από maattajaakko1
|
1419 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Ήταν ωραίο να γνωρίζω άλλους παίκτες γιατί αυτή η δουλειά είναι αρκετά μοναχική, οπότε μου έλειψαν πολύ οι φίλοι μου. Έχουμε και κέρδος, αλλά αυτό το doggocasino παγώνει την απόσυρση και τα μηνύματά μου.



Αυτόματη μετάφραση:
maattajaakko1
πριν από 11 μήνες

Hello, could you please say a little more about what happened to you in the casino ? I see you have a problem with the withdrawal. How long has it been going on ? Do you have a verified casino account ? Tell me a little bit more. 

I also see that you have filed a complaint with us and our team will try to help you in your situation so hopefully everything will be resolved as soon as possible. Good luck. 

πριν από 11 μήνες

Πριν δύο μέρες κέρδισα πάνω από 2 χιλιάδες ευρώ και έκανα δύο ξεχωριστές αναλήψεις. Μια μικρότερη ανάληψη περίπου 300 ευρώ ήταν επιτυχής, αλλά το Καζίνο ανακοίνωσε ότι υπήρχαν τεχνικά προβλήματα με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών με τη μεγαλύτερη ανάληψη των 1750 ευρώ. Ο λογαριασμός μου στο καζίνο έχει επαληθευτεί πλήρως. Το Casino ανακοίνωσε μέσω email ότι θα μεριμνήσει για το θέμα. Για κάποιο λόγο, η ανάληψη αποτυγχάνει και τα χρήματα επιστρέφονται ξανά στον λογαριασμό του παιχνιδιού μου. Σήμερα έκανα άλλη μια απόσυρση γιατί έγινε αυτό. Το θέμα δεν έχει επιλυθεί ακόμη.

Αυτόματη μετάφραση:
maattajaakko1
πριν από 11 μήνες

Thank you for describing the situation. I have seen both from the status and from what you describe that the casino recommended to ask for a withdrawal again after technical problems. We will be patient and wait if everything will be fine this time and the withdrawal will be successful. Will it be possible ? 

πριν από 11 μήνες

Γεια σου. Το θέμα έχει επιλυθεί και μπόρεσα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου με επιτυχία, οπότε όλα είναι καλά τώρα. Αμφισβήτησα αυτό το Καζίνο ίσως πάρα πολύ για τίποτα γιατί κανονικά οι αναλήψεις είναι πολύ γρήγορες και τώρα υπήρχαν τεχνικά προβλήματα με την απόσυρση για πρώτη φορά από την πλευρά του Καζίνο. Άρα είναι ένα καλό και απόλυτα τίμιο καζίνο τελικά. Φυσικά, αν υπάρχουν προβλήματα, καλό είναι να αναφέρετε εδώ στο μέλλον. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
maattajaakko1
πριν από 11 μήνες

Of course, if there are problems, there is nothing wrong with sharing it, at least more players will have an overview. 

However, sometimes players create unnecessary worries for themselves if they are impatient. I think that as long as the casino has communicated and told what the problem is, they need to be given some time to solve the issue. If it then stops talking and doesn't resolve anything then there is room for concern. 

Nevertheless, I completely understand that if you have never had such an experience you are worried about your money. In the end everything ended positively and I am glad you got your money. I think it will definitely make you happy before the holidays. I wish you all the best and that you continue to have experiences of a pleasant nature. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα