Φυσικά, αν υπάρχουν προβλήματα, δεν υπάρχει τίποτα κακό να το μοιραστείτε, τουλάχιστον περισσότεροι παίκτες θα έχουν μια επισκόπηση.
Ωστόσο, μερικές φορές οι παίκτες δημιουργούν περιττές ανησυχίες για τον εαυτό τους εάν είναι ανυπόμονοι. Νομίζω ότι εφόσον το καζίνο έχει επικοινωνήσει και έχει πει ποιο είναι το πρόβλημα, πρέπει να τους δοθεί λίγος χρόνος για να λύσουν το πρόβλημα. Εάν μετά σταματήσει να μιλάει και δεν επιλύσει τίποτα, τότε υπάρχει περιθώριο ανησυχίας.
Παρόλα αυτά, καταλαβαίνω απόλυτα ότι αν δεν είχατε ποτέ μια τέτοια εμπειρία ανησυχείτε για τα χρήματά σας. Τελικά όλα τελείωσαν θετικά και χαίρομαι που πήρες τα λεφτά σου. Νομίζω ότι σίγουρα θα σας κάνει χαρούμενους πριν τις γιορτές. Σας εύχομαι τα καλύτερα και να συνεχίσετε να έχετε εμπειρίες ευχάριστης φύσης. 🙂
Of course, if there are problems, there is nothing wrong with sharing it, at least more players will have an overview.
However, sometimes players create unnecessary worries for themselves if they are impatient. I think that as long as the casino has communicated and told what the problem is, they need to be given some time to solve the issue. If it then stops talking and doesn't resolve anything then there is room for concern.
Nevertheless, I completely understand that if you have never had such an experience you are worried about your money. In the end everything ended positively and I am glad you got your money. I think it will definitely make you happy before the holidays. I wish you all the best and that you continue to have experiences of a pleasant nature. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: