Είπαν μετά από ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ότι δεν είναι αλήθεια ότι κάποιος τρίτος χρησιμοποιεί τον λογαριασμό μου και παραθέτω την εξαγωγή email
Αγαπητέ Gerhard Eybers,
Ελπίζουμε αυτό το email να σας βρίσκει καλά.
Με λύπη σας ενημερώνουμε ότι μετά τον έλεγχο του λογαριασμού σας τα κέρδη σας ακυρώθηκαν λόγω παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων μας.
Από τις πληροφορίες που παρέχονται κατά τις συνομιλίες και τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα αρχεία μας δείχνουν ξεκάθαρα ότι ο λογαριασμός διαχειρίζεται τρίτο μέρος.
Πρόκειται για ξεκάθαρη παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων μας.
Σε περίπτωση παραβίασης οποιασδήποτε ρήτρας από τους Όρους και Προϋποθέσεις μας, η Genesis Global Ltd διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει ή να μπλοκάρει έναν λογαριασμό παικτών και να ακυρώσει τυχόν κέρδη.
Σας προσκαλούμε να διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους μας:
https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions
συγκεκριμένα τις ρήτρες 12 & 14.
Τι μπόνους δεν έλαβα μπόνους έπαιξα με δικά μου χρήματα.
Τι τηλεφωνήματα....είναι ξαπλωμένοι έξω από τα δόντια
They said after PHONE CALLS that is not true that a third party uses my account and i quote the email extraction
Dear Gerhard Eybers,
We hope this email finds you well.
We regret to inform you that after reviewing your account your winnings have been voided due to breaching our Terms and Conditions.
From the information provided during the chats and phone calls our records clearly show that the account is being managed by a 3rd party.
This is a clear breach of our terms and conditions.
In the event of breaching any clause from our T&C, Genesis Global Ltd reserves the right to suspend or block a players’ account and void any winnings.
We invite you to read our bonus's terms and conditions:
https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions
specifically clauses number 12 & 14.
What bonus i did not receive a bonus i played with my own money.
What phone calls....they are lying out of their teeth
Αυτόματη μετάφραση: