Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGemoBet Casino - γενική συζήτηση

GemoBet Casino - γενική συζήτηση

 από mcclane2020
|
3.917 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το GemoBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

αυτό το vasy καζίνο είναι πολύ κακό και η εξυπηρέτηση πελατών είναι ακόμα χειρότερη!!

Τους έχω βάλει αρκετές φορές ένα email ότι θέλω να κλείσω τον λογαριασμό μου, δεν τον κλείνουν και δεν έχω ρυθμίσεις πάνω από τα μηνύματα μάρκετινγκ, οπότε μου βάζουν συνεχώς διαφημίσεις email και διαφημίσεις μηνυμάτων κειμένου.

Θα πρέπει σύντομα να υποβάλω ποινική μήνυση για αυτό το καζίνο, εάν δεν σταματήσουν να στέλνουν ανεπιθύμητα μηνύματα και κλείσουν τον λογαριασμό μου.

Δεν παίζω πια εκεί και τους το έχω πει αρκετές φορές.


αλλά δεν πιστεύουν ότι θέλω να είμαι πια πελάτης τους...


Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020

Have you tried to contact them on the live chat? That could help.

file

Daniel

Έχω επικοινωνήσει μαζί τους σε ζωντανή συνομιλία και ζητούν κάθε φορά να βάλουν ένα email στην υποστήριξή τους, δεν μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό μέσω συνομιλίας.

με λογαριάζει να ενοχλώ όταν δεν σκοπεύω να παίξω ξανά εκεί αλλά δεν σταματούν να στέλνουν ανεπιθύμητα παρόλο που έχω βγάλει "μηνύματα μάρκετινγκ" στις ρυθμίσεις του λογαριασμού μου

Εξακολουθώ να βάζω όριο 1 ημέρας στο gaming όταν δεν υπάρχουν άλλες επιλογές περιορισμού.

κάποτε μου ζήτησαν τα έγγραφά μου για να κλείσω τον λογαριασμό μου αλλά δεν χρειάστηκε να δώσω άλλα έγγραφα για να κλείσω τον λογαριασμό. Δεν έχω κερδίσει τίποτα από εκεί και δεν έχω επιβεβαιώσει τον λογαριασμό.

και δεν θα τους στείλω κανένα έγγραφο, μπορεί να κλέψουν και την ταυτότητά μου μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020

I can't see any reason why would any casino be so persistently against some account closure. It only makes the player angry and the chance (if there was any) that this player will return is rapidly lowering. Especially, if there has been no huge win so far.

έστειλαν ένα email χθες λέγοντας ότι ο λογαριασμός θα κλείσει εντός 48 ωρών.

και κάθε φορά που μου έστειλαν email σχετικά με αυτό το κλείσιμο υπήρχε πάντα ένα μήνυμα ότι θα χάσετε τυχόν μπόνους και κέρδη. αλλά ποτέ δεν μου έδωσαν καν μπόνους.

τότε έχουν επίπεδα για παίκτες, κάθε φορά που φτάνουν σε ένα νέο επίπεδο παίρνουν 3-5 δωρεάν παιχνίδια σε κάποιο κακό παιχνίδι και δεν έχουν κερδίσει κανένα από αυτά.

Τους έλεγα σε κάθε μήνυμα ότι θα κερδίσω όταν κλείσω τον λογαριασμό μου και θα χάσουν τα χρήματά μου.



Αυτόματη μετάφραση:

Έχω επικοινωνήσει μαζί τους σε ζωντανή συνομιλία και ζητούν κάθε φορά να βάλουν ένα email στην υποστήριξή τους, δεν μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό μέσω συνομιλίας.

με λογαριάζει να ενοχλώ όταν δεν σκοπεύω να παίξω ξανά εκεί αλλά δεν σταματούν να στέλνουν ανεπιθύμητα παρόλο που έχω βγάλει "μηνύματα μάρκετινγκ" στις ρυθμίσεις του λογαριασμού μου

Εξακολουθώ να βάζω όριο 1 ημέρας στο gaming όταν δεν υπάρχουν άλλες επιλογές περιορισμού.

κάποτε μου ζήτησαν τα έγγραφά μου για να κλείσω τον λογαριασμό μου αλλά δεν χρειάστηκε να δώσω άλλα έγγραφα για να κλείσω τον λογαριασμό. Δεν έχω κερδίσει τίποτα από εκεί και δεν έχω επιβεβαιώσει τον λογαριασμό.

και δεν θα τους στείλω κανένα έγγραφο, μπορεί να κλέψουν και την ταυτότητά μου μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:

Actually this isn't the 1st time I'm seeing a casino asking for documents in order to close the account. It's not usual, but some casino ask for it before they close the account.

Hello.

I can not write more in LiveChat cause they have an one week old ticket open and if this is not finished or answered from the team I can't open new chat. I send now three E-Mails to the Support Mail and they did not answer me too there.

I have an withdraw open there and I think they intentionally do not answer..could you help me please, I have nothing chance to contact the casino..

Lutze333

That's a really fruastrating situation, indeed, that you can't get any answers from them.

May I ask, though, when exactly have you requested your withdrawal and if your account is fully verified at this casino?

Romi

They answered now yesterday and make my withdraw ready. But thank you for answer, I will never play more in this unprofessional casino, 5 days to answer and withdraw, unbelievable!


Lutze333

I understand your decision. If you weren't happy with their services, you move on, of course.

If you'd like to inform other players about your experience, you can write a user review here and maybe help them decide whether to play at this casino or not.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα