ΦόρουμΚαζίνοΓεια, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να εξαργυρώσω τα χρήματά μου από το καζίνο casimba;

Γεια, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να εξαργυρώσω τα χρήματά μου από το καζίνο casimba;

πριν από 2 έτη από robsonbinhosilva25
|
3637 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας παιδιά, είμαι από τη Βραζιλία 🇧🇷🇧🇷 Χρειάζομαι βοήθεια για να εξαργυρώσω τα κέρδη μου στο casimba casino Έχω έναν ψηφιακό τραπεζικό λογαριασμό

Αλλά δεν καταλαβαίνω τις 2 τελευταίες γραμμές τι ρωτάς; Κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων του τραπεζικού λογαριασμού...

Όταν κατέθεσα χρήματα στον ιστότοπο στοιχημάτων ήταν μέσω pix, αλλά δεν υπάρχει επιλογή ανάληψης μέσω pix

Φοβάμαι μην κάνω κάτι λάθος! αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
robsonbinhosilva25
πριν από 2 έτη

Hello,

I would like to help you but this question is more suitable for Casinmba's chat or support.

Have you tried their live chat, please? Feel free to use the google translator if necessary.

Anyway, what do those 2 lines say?



Radka
πριν από 2 έτη

Αυτά τα δύο δεν τα καταλαβαίνω

Κωδικός Swift/BIC

Κωδικός υποκαταστήματος


Αυτόματη μετάφραση:
robsonbinhosilva25
πριν από 2 έτη

I tried to find out for you but it would probably make more sense if you 1. Ask Google 2.go into your bank and ask them what it is. In the UK we have ithem on our bank statement but I think in Brazil it could be a little more complicated. That’s my advice

Anonymized417
πριν από 2 έτη

file

πριν από 2 έτη

Αυτά τα δύο δεν τα καταλαβαίνω

Κωδικός Swift/BIC

Κωδικός υποκαταστήματος


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I agree with nigeljc, I'd start with your bank.

πριν από 2 έτη

Κοίτα μου άρεσε το καζίνο .. καλό !!! Όλα χρειάζονται χρόνο γιατί το ζήτησα. ανάληψη μέσω pix ζήτησαν κάποια έγγραφα..έστειλαν email.ήταν μια μέρα χωρίς απάντηση!!

Είναι μόνο 660 ρεάλ ..δεν ξέρω γιατί ζητάνε απόσπασμα κτλ ..άλλα καζίνο που παίζω δεν ρώτησαν ..αλλά μόλις το λύσουν .θα επανέλθω εδώ και θα εξηγήσω σε όλους .q κατατέθηκε στον λογαριασμό μου κλπ ..αν είναι σωστό .. ..το email μου.pro casimba . είναι ndomingosrafagnin@gmail.com..sei που θα μου δώσετε μια απάντηση .. αλλά αν κατά τύχη δεν μου απαντήσετε .. θα παραμείνω στα καζίνο που παίζω πάντα, ίσως χρειαστεί περισσότερο από ένα μέρα .γιατί είναι καινούργιο καζίνο ..και μιας και είναι η πρώτη μου κλήρωση ..δεν ξέρω .να περιμένουμε την απάντηση .!! 🙃

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Επιστρέφοντας για να πούμε ότι το καζίνο casinba είναι σοβαρό. Η απόσυρσή μου ήρθε σωστά

Μόλις έλεγξαν τα έγγραφά μου και τέλος, όλα είναι εντάξει 😍😍😍😍

Αυτόματη μετάφραση:
ndomingosrafagnin
πριν από 2 έτη

Hello,

that great! Just keep in mind that some casinos want to verify at least your payment option. Some other casinos may want you to undergo the KYC (know your customer) verification, so do not be surprised when this happens🙂.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα