Γεια,
ευχαριστώ, μερικές φορές χρειάζεται πραγματικά λίγες μέρες. 🙂
Hello,
thank you, sometimes it truly needs just a few days. 🙂
τώρα ξαφνικά μιλούν για τις ολλανδικές Αντίλλες .
ήξερες ότι δεν μένω εκεί. Ο Mark είναι επίσης VIP manager. Μόλις έλαβα ένα ιδιωτικό email με την ίδια ιστορία.
θερμούς χαιρετισμούς,
Ντέιβ
now they suddenly talk about dutch Antilles .
theu knew I don’t live there . Mark is also a VIP manager . I just got a private email with the same story.
kind regards,
Dave
τώρα ξαφνικά μιλούν για τις ολλανδικές Αντίλλες .
ήξερες ότι δεν μένω εκεί. Ο Mark είναι επίσης VIP manager. Μόλις έλαβα ένα ιδιωτικό email με την ίδια ιστορία.
θερμούς χαιρετισμούς,
Ντέιβ
now they suddenly talk about dutch Antilles .
theu knew I don’t live there . Mark is also a VIP manager . I just got a private email with the same story.
kind regards,
Dave
Αυτό είναι σίγουρα υλικό για τη συμβουλή σας - προωθήστε το στην Kristina, παρακαλώ!
This is definitely material for your compaint - forward it to Kristina, please!
Μπορείς να εξηγήσεις? Δεν χρειαζόμαστε τους υπαλλήλους του καζίνο για να ολοκληρώσουν την κριτική του καζίνο.
Περιττό να πω ότι δεν έχω ιδέα τι εννοεί ο διευθυντής VIP λέγοντας ότι δεν έχουν καμία σχέση με εμάς.
Είναι πιθανώς για το καλύτερο δεδομένου ότι το καζίνο έχει σχεδόν μηδενική βαθμολογία . 🤔
Can you explain? We do not need the casino employees to complete the casino review.
Needless to say, I have no idea what the VIP manager means by saying they have nothing to do with us.
It is probably for the best considering the casino has almost zero rating. 🤔
Γεια σου Radka
Το έστειλα στην Κριστίνα, ίσως μπορέσει να διεκπεραιωθεί η αξίωσή μου. Ο Τόμας με ρώτησε πριν από λίγο καιρό όλα αποτελούσαν πληροφορίες για τζόγο που χρειαζόμουν να του διαβιβάσω, αλλά περισσότερο χαρούμενος που θα έλεγα. Επειδή το παράπονό μου δεν έχει εκδοθεί ακόμα… από γκουρού
Hi Radka
i sent it to Kristina , maybe my claim can be handled . Tomas asked me while ago everything consisted gambli info I needed to forward to him , but more then happy to make a case . Because my complaint is not issued yet … by guru
Η ανάρτησή μου διαγράφηκε και οι απαντήσεις.
αυτοί οι αριθμοί είναι απευθείας σε αυτούς στο Gamblii:
+44 7868 811162
07868 810950
Σημειώστε τους!
My post was deleted and the replies.
these numbers are direct to them at Gamblii:
+44 7868 811162
07868 810950
Note them!
Radka Θέλω να κάνω ένα παράπονο,
αλλά πήρα αυτό το captha δεν λειτουργεί ?????
θερμούς χαιρετισμούς ,
Θα σταλεί στιγμιότυπο οθόνης (αλλά δεν είναι το καζίνο gambli .. αλλά είναι το ίδιο μήνυμα.
με εκτίμηση, Dave
Radka I want to put a complaint ,
but i got this captha is not working ?????
kind regards ,
wil sent screenshot ( but it’s not the casino gambli .. but it’s the same message.
regards , Dave
εδώ τα στοιχεία ότι μου πρόσφεραν ακόμη και ένα μπόνους 50 ευρώ ….ευρώ που δεν χρησιμοποιούν ως νόμισμα στις Ολλανδικές Αντίλλες…..
over here the evidence that they even offered me a €50 bonus ….euro they don’t use as currency at Dutch Antilles…..
Γεια σου Radka
Το έστειλα στην Κριστίνα, ίσως μπορέσει να διεκπεραιωθεί η αξίωσή μου. Ο Τόμας με ρώτησε πριν από λίγο καιρό όλα αποτελούσαν πληροφορίες για τζόγο που χρειαζόμουν να του διαβιβάσω, αλλά περισσότερο χαρούμενος που θα έλεγα. Επειδή το παράπονό μου δεν έχει εκδοθεί ακόμα… από γκουρού
Hi Radka
i sent it to Kristina , maybe my claim can be handled . Tomas asked me while ago everything consisted gambli info I needed to forward to him , but more then happy to make a case . Because my complaint is not issued yet … by guru
Γεια σου.
Από όσο μπορώ να δω η καταγγελία όχι απλώς δημιουργήθηκε αλλά και έκλεισε στο μεταξύ:
https://casino.guru/gamblii-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Hey there.
As far as I can see the complaint has not just been created but also closed in the meantime:
https://casino.guru/gamblii-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Γειά σου.
Καμία από τις αναρτήσεις σας δεν διαγράφηκε σύμφωνα με το σύστημά μας, επομένως, θα μπορούσατε ίσως να εξηγήσετε την ανησυχία σας, παρακαλώ; Θα ήθελα να σε βοηθήσω, αλλά μάλλον μου λείπει το νόημα αυτή τη στιγμή. 🤔
Hello.
None of your posts were deleted according to our system so, could perhaps explain your concern, please? I'd like to help you, but I'm probably lacking the point at the moment. 🤔
Radka Θέλω να κάνω ένα παράπονο,
αλλά πήρα αυτό το captha δεν λειτουργεί ?????
θερμούς χαιρετισμούς ,
Θα σταλεί στιγμιότυπο οθόνης (αλλά δεν είναι το καζίνο gambli .. αλλά είναι το ίδιο μήνυμα.
με εκτίμηση, Dave
Radka I want to put a complaint ,
but i got this captha is not working ?????
kind regards ,
wil sent screenshot ( but it’s not the casino gambli .. but it’s the same message.
regards , Dave
Πρέπει να πω ότι δημιουργείτε ένα μεγάλο χάος δημοσιεύοντας έναν ασυνήθιστο αριθμό αναρτήσεων καθημερινά κάπου που δεν ανήκουν. 🙂
Μπορείτε να προσπαθήσετε να βρείτε το κατάλληλο νήμα χρησιμοποιώντας τη γραμμή αναζήτησης για να διατηρήσετε το φόρουμ εύκολη στην πλοήγηση και πιο οργανωμένο για άλλους, παρακαλώ; Σχεδόν σε παρακαλώ.
Ελπίζω πραγματικά να καταλάβετε το νόημά μου:
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με το Recaptcha, αντιμετωπίστε το πρόβλημα εδώ για παράδειγμα:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/complains-submission-issue
Προσθέστε στιγμιότυπα οθόνης ή μια πιο εμπεριστατωμένη εξήγηση του προβλήματος.
Μπορείτε να κάνετε και τα δύο για μένα; 🙂
I must say you're creating quite a mess by posting an unusual amount of posts daily somewhere they don't belong. 🙂
Can you try to find the proper thread by using the search bar in order to keep the forum easy to navigate and more organized for others, please? I'm almost begging you.
I truly hope you'll catch my meaning:
If you struggle with Recaptcha, please address the issue here for example:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/complains-submission-issue
Add screenshots or a more thorough explanation of the issue.
Can you do both for me? 🙂
Ναι με το recaptha ταλαιπωρήθηκα… για αυτό έγινε χαμός…. Έτσι δεν μπορούσα να στείλω ένα μεγάλο mail…. Αλλά και πάλι η άποψή μου είναι επίσης ξεκάθαρη… Θα συνεχίσω ο ίδιος με ένα Laywer.
ώστε να μπορείτε να διαγράψετε όλα τα περιττά μηνύματα .
η ουσία των λόγων μου ! Με δέχτηκαν από την αρχή ως Ολλανδό παίκτη…
το τέλος
Yes with recaptha I was struggling… that’s why it became a mess …. So I couldn’t make one long mail …. But again my point is also clear … I will continue with a Laywer myself .
so you can delete all unnecessary mails .
my point ! They accepted me from the beginning as a Dutch player …
the end
Εντάξει. Σας ευχαριστώ για τη συνεισφορά σας, υποθέτω.
Να είναι καλά!
Ok. Thank you for your contribution, I guess.
Be well!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.