Μόλις έλεγξα τον ιστότοπο και φαίνεται να λειτουργεί για μένα. Έχετε προβλήματα με την πρόσβαση στο καζίνο;
I just checked the website and it seems to be working for me. Do you have any issues with accessing the casino?
Προσπάθησα ακόμη και να χρησιμοποιήσω το βουλγαρικό VPN και ο ιστότοπος εξακολουθούσε να λειτουργεί για μένα. Θα μπορούσατε να δοκιμάσετε ένα άλλο πρόγραμμα περιήγησης στο Διαδίκτυο και μετά μια άλλη συσκευή για πρόσβαση στον ιστότοπο (ας πούμε έναν άλλο υπολογιστή, tablet ή τηλέφωνο);
I even tried to use the Bulgarian VPN and the website still worked for me. Could please try another internet browser and then another device to access the website (let's say another computer, tablet or a phone)?
Γειά σου,
Προσπάθησα να εγγραφώ σε αυτόν τον ιστότοπο. Το email επιβεβαίωσης είναι απαραίτητο για την ολοκλήρωση της εγγραφής και δεν έχω λάβει ακόμη. Μάλλον έχουν κάποιο εσωτερικό bug/πρόβλημα. Προσπαθήσατε να γράψετε για την υποστήριξη πελατών τους; 🙂
Το email υποστήριξής τους: support@gamblestakes.com. Υπόσχονται απάντηση εντός περίπου 24 ωρών.
Hello,
I have tried to register on this website. Confirmation email is neccesary to finish registration and I haven't received yet. Probably they have some internal bug/problem. Have you tried to write on their customer support? 🙂
Their support email: support@gamblestakes.com. They promise a response within approximately 24 hours.
Επίσης δεν έχω λάβει το email επιβεβαίωσης. Είναι παράξενο. Εάν είναι κλειστά, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να ενημερώσουμε αυτές τις πληροφορίες στον ιστότοπό μας. Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει την καταγγελία, αλλά δεν έχετε απαντήσει σε αυτήν για μια εβδομάδα, επομένως το χρονόμετρο παρατάθηκε για άλλη μια εβδομάδα. Βεβαιωθείτε ότι θα απαντήσετε, διαφορετικά η υπόθεση θα απορριφθεί αυτόματα.
I also haven't received the confirmation email. That's strange. If they're closed, then we should definitely update this info on our website. I can see you already submitted the complaint, but you haven't replied to it for a week so the timer was extended for another week. Please make sure you'll reply to it otherwise the case will be rejected automatically.
Αυτό είναι καλό. Απλώς προσπαθήστε να μείνετε σε επαφή με το παράπονο, σωστά; 🙂
Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα θα καταφέρει να πάρει κάποιο αποτέλεσμα σύντομα.🤞
That's good. Just try to stay in touch with the complaint, will you? 🙂
Let's hope the team will manage to get some result soon.🤞
Φοβάμαι ότι αυτή τη στιγμή δεν καταλαβαίνουμε καλά ο ένας τον άλλον. Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι ότι φαίνεται πολύ παρόμοιο στο νήμα παραπόνων.
Βασικά, για να προχωρήσουμε πρέπει να απαντήσετε σε αυτό:
"Καθώς ο ιστότοπος λειτουργεί καλά από την πλευρά μου, θα μπορούσατε να προωθήσετε τυχόν σχετικά στιγμιότυπα οθόνης και να προσπαθήσετε να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη και τα cookie; Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου είναι petronela.k@casino.guru . Ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε επιτυχώς στο παρελθόν; Έχετε δοκιμάσει άλλες συσκευές για πρόσβαση στον λογαριασμό σας;"
Μπορείτε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ;
Κάντε κλικ ή πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να αποκτήσετε άμεση πρόσβαση στο παράπονό σας .
I fear do not understand each other pretty well, at the moment. What concerns me most is that it seems very similar in the complaint thread.
Basically, in order to proceed we need you to respond to this:
"As the website works fine on my side, could you forward any relevant screenshots and try to clear cache & cookies? My email address is petronela.k@casino.guru. Was your account successfully verified in the past? Have you tried any other devices to access your account?"
Can you do that, please?
Click or tap this link to access your complaint immediately.
https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1
εδώ είναι μια άλλη περίπτωση παρόμοια με τη δική μου
https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1
here is another case similar to mine
https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1
ето друг подобен на моя случай
Αυτό είναι υπέροχο, αλλά χρειαζόμαστε τη συνεργασία σας κυρίως.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που κάνατε, φαίνεται ότι έχετε ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό σας, είναι σωστό;
Χρειαζόμαστε επίσης να απαντήσετε σε αυτό:
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί επιτυχώς στο παρελθόν;
Παρακαλούμε απαντήστε στην καταγγελία χρησιμοποιώντας αυτόν τον σύνδεσμο .
Σας ευχαριστώ 🙂
That's great, but we need your cooperation mainly.
According to the update you made, seems like you have an access to your account again, is that correct?
We also need you to answer this one:
Has your account been successfully verified in the past?
Kindly reply to the complaint by using this link.
Thank you 🙂
Με συγχωρείτε. Το έχασα αυτό.
Τέλος πάντων, φοβάμαι ότι χάνετε ακόμα το πιο σημαντικό κομμάτι. Θέλουμε να απαντήσετε στις ερωτήσεις μας, μπορείτε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ; Δείτε την καταγγελία και απαντήστε εκεί , παρακαλώ. Κάντε κλικ στο πράσινο κείμενο, θα σας ανακατευθύνει στην καταγγελία. 🙏
Pardon me. I missed that.
Anyway, I fear you're still missing the most important part. We need you to answer our questions, can you do that, please? Check out the complaint and reply there, please. Click the green text, it will redirect you to the complaint. 🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.