ΦόρουμΚαζίνοGamblestakes.com

Gamblestakes.com

πριν από 1 έτος από Karadzhata
|
2306 προβολές 18 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω μια ερώτηση σχετικά με τον ιστότοπο, γιατί έχει σταματήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
Karadzhata
πριν από 1 έτος

Hello,

are you asking about this casino?

Radka
πριν από 1 έτος

Ναί

Αυτόματη μετάφραση:
Karadzhata
πριν από 1 έτος

I just checked the website and it seems to be working for me. Do you have any issues with accessing the casino?

πριν από 1 έτος

Μάλιστα κύριε file

Αυτόματη μετάφραση:
Karadzhata
πριν από 1 έτος

I even tried to use the Bulgarian VPN and the website still worked for me. Could please try another internet browser and then another device to access the website (let's say another computer, tablet or a phone)?

πριν από 1 έτος

Στείλτε μια φωτογραφία για το πώς είστε συνδεδεμένοι στον ιστότοπο ?????

Αυτόματη μετάφραση:
Karadzhata
πριν από 1 έτος

Hello,

I have tried to register on this website. Confirmation email is neccesary to finish registration and I haven't received yet. Probably they have some internal bug/problem. Have you tried to write on their customer support? 🙂

Their support email: support@gamblestakes.com. They promise a response within approximately 24 hours.


πριν από 1 έτος

μου είπαν ότι το site είναι υπό συντήρηση και είναι εκεί 2 μήνες

Αυτόματη μετάφραση:
Karadzhata
πριν από 1 έτος

I also haven't received the confirmation email. That's strange. If they're closed, then we should definitely update this info on our website. I can see you already submitted the complaint, but you haven't replied to it for a week so the timer was extended for another week. Please make sure you'll reply to it otherwise the case will be rejected automatically.

πριν από 1 έτος

απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
Karadzhata
πριν από 1 έτος

That's good. Just try to stay in touch with the complaint, will you? 🙂

Let's hope the team will manage to get some result soon.🤞

πριν από 1 έτος

Δεν έχω σχέση ακόμα μαζί τους

Αυτόματη μετάφραση:
Karadzhata
πριν από 1 έτος

I fear do not understand each other pretty well, at the moment. What concerns me most is that it seems very similar in the complaint thread.

Basically, in order to proceed we need you to respond to this:

"As the website works fine on my side, could you forward any relevant screenshots and try to clear cache & cookies? My email address is petronela.k@casino.guru. Was your account successfully verified in the past? Have you tried any other devices to access your account?"

Can you do that, please?

Click or tap this link to access your complaint immediately.


πριν από 1 έτος

https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1


εδώ είναι μια άλλη περίπτωση παρόμοια με τη δική μου

Αυτόματη μετάφραση:
Karadzhata
πριν από 1 έτος

That's great, but we need your cooperation mainly.

According to the update you made, seems like you have an access to your account again, is that correct?

We also need you to answer this one:

Has your account been successfully verified in the past?

Kindly reply to the complaint by using this link.

Thank you 🙂



πριν από 1 έτος

Δεν έχω αυτές είναι παλιές φωτογραφίες δείτε την ημερομηνία

Αυτόματη μετάφραση:
Karadzhata
πριν από 1 έτος

Pardon me. I missed that.

Anyway, I fear you're still missing the most important part. We need you to answer our questions, can you do that, please? Check out the complaint and reply there, please. Click the green text, it will redirect you to the complaint. 🙏

πριν από 1 έτος

απάντησα

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα