Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Funclub Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Όπως επισημαίνεται στις κριτικές χρηστών για μία από αυτές τις θυγατρικές του καζίνο, αυτό το καζίνο λειτουργεί από την ίδια εταιρεία που λειτουργεί καζίνο Hallmark και Vegas Rush. Έχουν τον κάτοχο ως "Total Software Solutions SRL" και όχι "Total Software Solutions SLR", γι 'αυτό και πιθανώς δεν πιάστηκε.
Θα με ενδιέφερε να μάθω αν κάποιος άλλος αντιμετωπίζει προβλήματα με αυτά τα καζίνο που έχουν πολύ κακή καθυστέρηση. Όπως, το χαρακτηριστικό "quickspin" στα κουλοχέρηδες διαρκεί για πάντα (είναι ειδικά στα κουλοχέρη Rival και Saucify, αλλά οι κουλοχέρηδες BetSoft και Dragon δεν είναι τόσο γρήγοροι όσο θα έπρεπε.) Όταν παίζετε παιχνίδια Blackjack Saucify, υπάρχει μια τεράστια καθυστέρηση μεταξύ του τερματισμού της σειράς σας (είτε με στάση, χτύπημα 21, είτε με αποτυχία) και την αποκάλυψη των καρτών του ντίλερ
Δεν ξέρω αν έχουν απλώς έναν πολύ φτωχό πάροχο διαδικτύου ή ...;
As pointed out in the user reviews for one of this casino's affiliates, this casino are operated by the same company that operates Hallmark and Vegas Rush casinos. They have the owner listed as "Total Software Solutions SRL" rather than "Total Software Solutions SLR" which is probably why it wasn't caught.
I'd be interested to know if anyone else experiences issues with these casinos having very bad latency issues. Like, the "quickspin" feature on the slots takes forever (it's especially on the Rival and Saucify slots, but the BetSoft and Dragon slots aren't nearly as fast as they should be either.) When playing the Saucify blackjack games, there is a huge delay between ending your turn (either by standing, hitting 21, or busting) and the dealer's cards being revealed.
I don't know whether they just have a really poor internet provider or...?
Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών τους σχετικά με τα προβλήματα καθυστέρησης; Είναι αρκετά ενδιαφέρον, ειδικά αν δεν έχετε τα ίδια προβλήματα παίζοντας τα ίδια παιχνίδια σε άλλο καζίνο.
Have you tried to contact their customer support regarding the latency issues? It's quite interesting, especially if you don't have the same issues while playing the same games in another casino.
Όχι, όχι ακόμα, αν και έκανα κάποια πειράματα σήμερα και φαίνεται ότι το πρόβλημα συμβαίνει μόνο όταν είστε συνδεδεμένοι και παίζετε με πραγματικά χρήματα. Έτρεξα τα πειράματα στο Silveredge Casino, αφού είχα μια μικρή ισορροπία εκεί για να παίξω, αλλά όπως μόλις δημιουργήσαμε, αλλά τα θέματα είναι τα ίδια σε όλα τα Hallmark Casino, Vegas Rush και Fun Club.
Φαντάζομαι ότι έχει να κάνει με το γεγονός ότι εάν παίζετε με πραγματικά χρήματα, πρέπει να ελέγξει τον λογαριασμό σας, να βεβαιωθείτε ότι τα χρήματα υπάρχουν, να τα αφαιρέσετε από το υπόλοιπό σας, να αποθηκεύσετε το υπόλοιπό σας και, στη συνέχεια, να επικοινωνήσετε με το παιχνίδι διακομιστή, λάβετε το αποτέλεσμα της περιστροφής και (εάν είναι απαραίτητο) προσθέστε τα κέρδη στο υπόλοιπό σας και αποθηκεύστε ξανά το υπόλοιπό σας;
Όταν παίζετε με χρήματα μονοπωλίου, αυτό δεν είναι πρόβλημα και πιθανότατα όλα γίνονται στο ίδιο το λογισμικό του παιχνιδιού.
Για παράδειγμα, όταν παίζω μπλάκτζακ του Saucify, πάντα ξέρω πότε έχω μπλοκάρει ή έχω χτυπήσει 21, πριν καν δω το αποτέλεσμα του αιτήματός μου να χτυπήσει, γιατί χρειάζεται πολύς χρόνος, που σημαίνει ότι η σειρά μου τελείωσε και τώρα είναι ώρα για ντίλερ για να παίξει το χέρι τους.
Ένα άλλο, άσχετο καζίνο (Αυτό είναι το Vegas Casino, λειτουργία επίδειξης μόνο επειδή δεν έχω υπόλοιπο εκεί.)
Silveredge Casino - Δεν έχετε συνδεθεί (Λειτουργία επίδειξης):
Silveredge Casino - Συνδεθείτε / Παίζετε με πραγματικά χρήματα:
Ήταν ακόμη χειρότερο το άλλο βράδυ όταν έπαιζα ένα σαββατοκύριακο βράδυ, το οποίο υποθέτω ότι θα ήταν ώρες αιχμής.
Και δεν ξέρω καν τι συμβαίνει με το κουλοχέρη Rival εδώ, αυτό δεν συνέβη το άλλο βράδυ, χρειάστηκε για πάντα για να περάσει το γύρισμα, παρόμοιο με το Saucify ακριβώς πάνω από αυτό το βίντεο, αλλά ακόμα περισσότερο.)
No, not yet, though I did do some experiments today and it looks like the problem only happens when you're logged in and playing for real money. I ran the experiments on Silveredge Casino, since I had a small balance there to play with, but as we just established, but the issues are the same across Hallmark Casino, Vegas Rush, and Fun Club.
I imagine it has something to do with the fact that if you're playing for real money, it has to check your account, make sure the money is there, deduct it from your balance, save your balance, then to communicate with the game server, get the result of the spin, and (if necessary) add the winnings to your balance and save your balance again?
When playing for monopoly money, that isn't an issue and is probably all done in the game software itself.
For instance, when playing Saucify's blackjack, I always know when I've busted or hit 21 before I even see the result of my request to hit, because it takes a long time, which means my turn is over and now it's time for the dealer to play their hand.
Another, unrelated casino (This is Vegas Casino, demo mode only because I don't have a balance there.)
Silveredge Casino - Not Logged In (Demo Mode):
Silveredge Casino - Logged in/Playing for Real Money:
It was even worse the other night when I was playing on a weekend evening, which I suppose would be peak hours.
And I don't even know what's happening with the Rival slot here, this wasn't happening the other night, it just took forever to get through the spin, similar to the Saucify immediate above this video, but even longer.)
Θα μπορούσατε ενδεχομένως να υποβάλετε καταγγελία σχετικά με αυτά τα ζητήματα. Θέλω να πω, το καζίνο δεν πήρε χρήματα από εσάς, αλλά είναι μια περίεργη εμπειρία χρήστη.
You could potentially submit a complaint regarding these issues. I mean, the casino didn't take any money from you, but it's a strange user experience.
Κατά ειρωνικό τρόπο, το καζίνο Silveredge με κάλεσε σήμερα, φαινομενικά να με ρωτήσει σχετικά με την εμπειρία του παίκτη, αλλά πραγματικά να προσπαθήσω να με κάνει να καταθέσω. Τους είπα για το ζήτημα και η πρότασή τους ήταν να διαγράψω το ιστορικό του προγράμματος περιήγησής μου. :: rolleyes :: Σαν να μην ήταν κάτι που είχα δοκιμάσει πολλές φορές.
Προσπάθησα να βγάλω ένα άλλο δωρεάν chip από αυτούς, αλλά δεν θα έκαναν περισσότερα από $ 50, και ένα μη μετρητά $ 50 σε αυτό. Ωστόσο, αυτό μου δίνει λίγο χώρο για να δοκιμάσω άλλα προγράμματα περιήγησης.
ETA: Ω, Θεέ μου, η διάταξη των ιστοτόπων τους είναι τόσο κακή ή ακόμη χειρότερη στο Chrome και στο Safari. Επιστροφή στον Firefox! (Μπορεί να δοκιμάσω αργότερα στον υπολογιστή μου αντί για το mac μου, αλλά και στο τηλέφωνό μου. Υποψιάζομαι ότι τα προβλήματα διάταξης μπορεί να οφείλονται στην έλλειψη υποστήριξης για επιτραπέζιους υπολογιστές σε αντίθεση με την περιήγηση σε κινητά.)
Ironically, Silveredge casino called me today, ostensibly to ask me about the player experience but really to try to get me to make a deposit. I told them about the issue, and their recommendation was to clear my browser history. ::rolleyes:: As if that wasn't something I had tried multiple times.
I tried to wheedle another free chip out of them, but they wouldn't do more than $50, and a non-cashable $50 at that. Still, that gives me some wiggle room to test on other browsers.
ETA: Oh, God, the layout of their sites is as bad or even worse in Chrome and Safari. Back to Firefox! (I may try later on my PC instead of my mac, and also on my phone; I suspect the layout issues may be due to a lack of support for desktop as opposed to mobile browsing.)
Δεν ήταν. Οι σύνδεσμοι για την έναρξη των παιχνιδιών Rival δεν λειτούργησαν, απλώς συνέχισαν να σας επιστρέφουν στην αρχική σελίδα. Τα άλλα παιχνίδια που δοκίμασα λειτούργησαν, αλλά ειλικρινά, δεν τείνω να τα χάσω πια.
It wasn't. The links to launch the Rival games didn't work, just kept taking you back to the home page. The other games I tried worked, but honestly, I'm not inclined to mess with them anymore.
Ναι ... Εννοώ όταν παίζετε παιχνίδια καζίνο, χάνετε ως επί το πλείστον, πληρώνετε για διασκέδαση. Η κακή εμπειρία χρήστη δεν είναι καθόλου διασκεδαστική. Ελπίζω να βρείτε ένα καζίνο όπου θα είστε πιο ικανοποιημένοι.
Yeah...I mean when you play casino games, you mostly lose so you pay for having fun. Having bad user experience isn't fun at all. I hope you'll find a casino where you'll be more satisfied.
Κι εγώ αυτό ελπίζω. Μου αρέσει το μείγμα των παιχνιδιών Betsoft, Rival, Saucify και Dragon αυτού του καζίνο, αλλά φαίνεται ότι όλα τα καζίνο που προσφέρουν αυτή τη σειρά ΚΑΙ επιτρέπουν στους παίκτες των ΗΠΑ να είναι αμφισβητήσιμα ή χειρότερα.
I hope so too. I like this casino's mixture of Betsoft, Rival, Saucify and Dragon games, but it seems like all the casinos that offer that lineup AND allow US players are questionable, or worse.
Δυστυχώς, αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα με πολλά καζίνο που διατίθενται στις ΗΠΑ. Οι μεγάλες μάρκες με μεγάλη φήμη αποφεύγουν τις ΗΠΑ για νομικούς λόγους και στη συνέχεια πολλοί παίκτες των ΗΠΑ καταλήγουν να παίζουν σε αμφισβητήσιμα καζίνο 😕
Το καζίνο Funclub έχει 5.5 / 10 στον ιστότοπό μας. Αυτό απέχει πολύ από το να είναι το καλύτερο 😕
Unfortunately that's a common issue with many casinos available in US. The big brands with great reputation avoid the US for legal reasons and then many US players end up playing in questionable casinos 😕
Funclub casino has 5.5/10 on our website. That's far from being the best 😕
Λοιπόν, κάνω εξαργύρωση από αυτό το μέρος για 2500 $ τη Δευτέρα και αν αργήσει πολύ ή έχουν κάποια δικαιολογία, τότε θα δημοσιεύω σε αυτόν τον ιστότοπο καθημερινά και σε κάθε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων βίντεο για το tik tok από πολλά άτομα που θα δώσει τα $$ για να τους ανατινάξει στο τικ τοκ όπου θα είναι έρμαιο! Αλλά χάνοντας έναν παίκτη όπως τον εαυτό μου για $2500 για να με πληρώσουν, πιθανότατα θα το πάρουν πίσω δέκα φορές σε 6 μήνες, αν μου συμπεριφέρονται σωστά, οπότε δεν θα έπρεπε να πληρώνω όλους και γρήγορα και τους περισσότερους παίκτες ή τους πολλούς που ξέρω θα τους το φέρει πίσω την επόμενη μέρα ✌️👍🤣καλά
τουλάχιστον έχουμε τους υπέροχους ανθρώπους του γκουρού που προσπαθούν να διατηρήσουν κάποια δικαιοσύνη σε αυτό το μεγάλο διαδικτυακό μυστήριο, αλλά ήταν αρκετά εύκολο να παρακολουθείτε τους διακομιστές όσο περνάει ο καιρός, απλά πρέπει να βεβαιωθούν ότι τους μετακινούν πάντα, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις οι κατοικίες τους δεν δεν αλλάζει
Well I’m cashing out of this place for $2500 on Monday and if it takes too long or they have some excuse then I’ll be posting on this site everyday and every other social media outlet including videos on tik tok by multiple people who I will give the $$ to blow them up on tik tok where they will be come all the rage ! But losing one player such as myself for $2500 as to paying me they will most likely get it back ten fold in 6 months if they treat me right so it should be a no brainer to pay everyone and quickly and most players or the many I know will blow it back to them the next day ✌️👍🤣well
at least we have the wonderful people at guru who try to keep some fairness in this big online mystery but it’s been fairly easy to track servers as time goes on they just have to make sure they are always moving them but in most cases their residences don’t change
Μερικοί άνθρωποι στις ΗΠΑ έχουν άτομα για να συλλέξουν κέρδη που δικαιωματικά υπάρχουν
ή πέφτουν σε αεροπλάνο ή τζετ και το παίρνουν έτσι, δίνω το δικό μου σε φιλανθρωπικούς σκοπούς αφού το μαζέψουν ✌️👍👏 είναι εύκολο να παρακολουθείς τους αριθμούς χωρίς χρέωση και όταν πραγματικά σε καλούν από εκεί δικά τους κινητά τηλέφωνα για να σε παρασύρουν να παίξεις κάθε μέρα !! Ναι, τίποτα δεν έχει διαγραφεί σε έναν ψηφιακό κόσμο και για 500 $ ένας χάκερ μπορεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες και θα θέλατε να μάθετε για μεμονωμένα άτομα ή ένα καζίνο στον ουρανό επειδή έχουν σπίτια και οδηγούν αυτοκίνητα ή τα περισσότερα κάνουν
αλλά όχι τόσο όσο λένε οι άνθρωποι στη Μαλαισία Ταϊβάν και τις Φιλιππίνες τα νησιά όπου πηγαίνουν τα κρουαζιερόπλοια είναι εξαιρετικά εύκολο να βρεθούν και μερικές φορές έχουν ένα φυσικό καζίνο στο δρόμο. Συνάντησα ακόμη και έναν από τους οικοδεσπότες μου για μεσημεριανό γεύμα πέρυσι στο Rot-an Ονδούρα και Γκραν Κέιμαν την επόμενη εβδομάδα, Πουέρτο Βαγιάρτα, μετά στην Κόστα Ρίκα όπου ένας φίλος έχει ένα καζίνο, πρέπει να μετακομίσω γρήγορα πριν με σταματήσει ο τελικός καρκίνος. θέλεις να μου παραδώσουν το ταχυδρομείο μου lol🤣 Campeche; ✌️
Η πρόσφατη νίκη μου σήμερα θα πάει για φιλανθρωπικό σκοπό ή όποιος το μαζέψει το μόνο που θέλω είναι ένα KISS κασετίνα αλλά είναι σαν 3k lol
Some people in the US have people to collect winnings that’s rightfully there’s
or they job hop on a plane or a jet and get it that way I give mine to charity after it’s collected ✌️👍👏 it’s easy to track the toll free numbers and when they actually call you from there own cell phones to bug you to play every day !! Yup nothings deleted in a digital world and for $500 a hacker can find out more information then you would ever want to know about and individual or a casino in the sky because they have homes and drive cars or most do
but not as much as people say in Malaysia Taiwan and the Philippines the islands where the cruise ships go is extremely easy to find and sometimes they have a physical casino on the street I even met one of my hosts for lunch last year in Rot-an Honduras and grand cayman next week puerto Vallarta , then to Costa Rica where a friend owns a casino , I have to move quickly before my terminal cancer stops me I have to remember to tell the groundhogs my address and my soon to be permanent home and I want them to deliver my mail lol🤣 Campeche? ✌️
my recent win today is going to charity or whoever collects it all I want is a KISS casket but are like 3k lol
Γεια σας Βρίσκομαι στη Νέα Ζηλανδία και θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου που κέρδισα. Έχω κάνει όλες τις απαιτήσεις που χρειάζονταν για το μπόνους. Έχω επίσης στείλει email μέσω πληροφοριών KYC αρκετές φορές και ακόμα δεν υπάρχει απάντηση, τα email μου πάντα αγνοούνται. πείτε ότι η κομητεία μου δεν εξυπηρετείται αυτήν τη στιγμή, αλλά εξακολουθώ να νιώθω ότι δικαιούμαι να πάρω τα χρήματά μου καθώς τα κέρδισα δίκαια και κάθε φορά που υποβάλλω αίτημα ανάληψης απλώς ακυρώνεται αμέσως
Hello I am located in New Zealand and I am wanting to withdrawal my money that I have won I have done all the requirements that were need for the bonus I have also emailed through KYC information several times and still no reply my emails are always ignored they say that my county isn’t being served right now but I still feel like I am entitled to get my money as I won it fair and square and each time I put in a withdrawal request it just gets canceled straight away
Όπως το βλέπω εγώ, το κύριο ζήτημα έγκειται στο γεγονός ότι η χώρα σας φαίνεται να είναι εκτός ορίων, έχω δίκιο σε αυτό το σημείο;
Μόλις εγγραφείτε ως κάτοικος της Νέας Ζηλανδίας και λάβετε το μπόνους, θα πρέπει επίσης να σας δοθούν τα κέρδη εάν έχετε συμμορφωθεί με όλους τους κανόνες. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το να είσαι από αυτό που τα καζίνο αποκαλούν "περιορισμένη χώρα" δεν θα πρέπει ποτέ να χρησιμοποιείται ως λόγος μη πληρωμής.
Μπορώ να γνωρίζω πότε ακριβώς ξεκίνησε η επαλήθευση και εάν έχετε λάβει κάποια ενημέρωση σχετικά με την πρόοδο ή το αποτέλεσμά της;
Θέλω να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες νωρίτερα από το να σας παρουσιάσω τη λειτουργία καταγγελίας.
Παρακαλώ ενημέρωσέ με.
Hello.
The way I see it, the main issue lies in the fact that your country seems to be off-limits, am I right at this point?
Once you could register as a resident of NZ and took the bonus, you also should be given the winnings if you have complied with all rules. In such cases, being from what casinos call a "restricted country" should never be used as a reason for not paying out.
May I know when exactly did the verification start, and whether you have received any update about its progress or result?
I want to know more details sooner than I introduce you to the complaint feature.
Λοιπόν, πήρα το μπόνους 04/02/2023 και έκανα το %100 των απαιτήσεων και προσπάθησα να αποσύρω τα κέρδη μου, αλλά όταν το κάνω ακυρώνομαι αμέσως λέγοντας λόγω έλλειψης πληροφοριών, αλλά πάντα στέλνω ένα αντίγραφο της ταυτότητας και της απόδειξης μου μέσω email της διεύθυνσης μέσω λογαριασμού κοινής ωφέλειας και παρόλα αυτά κάθε φορά που προσπαθώ ακυρώνεται προσπάθησα να τους μιλήσω μέσω συνομιλίας, αλλά συνεχίζουν να λένε ότι δεν εξυπηρετούμε τη χώρα σας αυτή τη στιγμή, προσπαθούμε να προσθέσουμε περισσότερα σύντομα, ίσως θα είναι ο επόμενος όταν ρωτήστε για την απόσυρσή μου και γιατί δεν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου, απλά φεύγουν αμέσως και τερματίζουν τη συνομιλία
Well I got the bonus 04/02/2023 and done %100 of the requirements and have tried to withdrawal my winnings but when I do it get canceled straight away saying due to lack of information but I always email a copy of my id and proof of address via utility bill and still each time I try it gets canceled I tried to talk to them via chat but they keep saying we don’t service your country right now we are looking to add more soon maybe your will be next then when I ask about my withdrawal and why I can’t get my money they just leave straight away and end the chat
Δεν χρειάζεται να τα ξαναγράψετε όλα. Απλώς αντιγράψτε και επικολλήστε τις αναρτήσεις σας στην καταγγελία. Νιώθω ότι πρέπει να είναι αρκετό για το αστέρι.
Μετά από αυτό, το παράπονό σας θα εξεταστεί από αυτό που ονομάζουμε μέλος της ομάδας πρώτης απάντησης.
Ελπίζω να συμφωνείτε ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάποια βοήθεια τώρα. 🙏