Δεν θα το πιστεύετε αυτό, αλλά είμαι αρκετά πεπεισμένος ότι εξήγησα ήδη όλα τα σημεία στην προηγούμενη απάντησή μου.
Ας μην μπαίνουμε σε κύκλους.
Παρεμπιπτόντως, η καταγγελία υποβλήθηκε στις 28 Αυγούστου. Μόλις τρεις εβδομάδες, όταν οι δύο πρώτες είναι πράγματι η περίοδος των 14 ημερών κατά την οποία η Ομάδα Καταγγελιών δεν παρεμβαίνει.
Εκτός από αυτό, όταν το καζίνο ισχυρίζεται ότι στάλθηκαν τα χρήματα, απλά δεν μπορούμε να πούμε "Ω, αλλά ο παίκτης δεν σας πιστεύει, οπότε θα σας τιμωρήσουμε."
Τεχνικά, η καταγγελία είναι ανοιχτή, δηλαδή τίποτα δεν έχει αποδειχθεί ακόμα. Ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά το να παραπονιέσαι εδώ δεν θα σε βοηθήσει. Πρέπει να δώσουμε χρόνο στο καζίνο να σας πληρώσει πρώτα, μόνο όταν το καζίνο δεν εκπληρώσει τη δήλωση - γίνεται προφανές ότι έλεγαν ψέματα. Όχι νωρίτερα.
Λυπάμαι που αργεί, αλλά έτσι πάει.
You would not believe that, but I'm quite convinced I already explained all the points in my previous response.
Let's not get caught in circles.
By the way, the complaint was submitted on August 28th. Hardly three weeks when the first two are indeed the 14-day period during which the Complaint Team does not step in.
Aside from that, when the casino claims the money was sent, we just can't say "Oh, but the player does not believe you, so we are going to punish you."
Technically, the complaint is open, meaning nothing has been proven yet. I know it is hard, but complaining here won't help you. We must give the casino time to pay you first, only when the casino fails to fulfill the statement - it becomes obvious they were lying. Not sooner.
I'm sorry it takes so long, but this is how it goes.
Αυτόματη μετάφραση: