Χαίρετε,
μπορώ να ξέρω γιατί το έκανες αυτό, σε παρακαλώ; Αυτή δεν είναι ακριβώς η καλύτερη ενέργεια, επειδή αισθανθήκατε ότι χρειάζεστε υποστήριξη και την πήρατε, γιατί να διαγράψετε τη συνομιλία μόλις λυθεί το πρόβλημα; 🙂
Όλοι οι παίκτες μπορούν ακόμα να δουν το παράπονό σας , είναι δημόσια.
Hello,
may I know why did you do that, please? This is not exactly the best action, because you felt you need support and you got it, why delete the conversation once the problem was solved? 🙂
All players can still see your complaint, it's public.
Αυτό είναι υπέροχο φυσικά.
Ωστόσο, άλλοι παίκτες μπορεί να βρουν χρήσιμες τις πληροφορίες σας και το καζίνο δεν έπαθε καθόλου ζημιά, δεν υπήρχε λόγος να διαγραφούν αυτές οι αναρτήσεις, ειδικά εάν το παράπονο παραμένει ορατό. 🙂
That's great of course.
But other players may find your information useful and the casino was not harmed at all, there was no reason to delete those posts, especially if the complaint remains visible. 🙂
Γεια σας:) Είδα τη συζήτηση που ξέσπασε εδώ. Από την πλευρά μου, θέλω να πω ότι παίζω εδώ και αρκετούς μήνες στο FoggyStar και δεν είχα ποτέ κανένα σοβαρό πρόβλημα. Μερικές φορές η διεπαφή καθυστερούσε και θα έπρεπε πραγματικά να λειτουργούν καλύτερα στην εφαρμογή για κινητά, αλλά όσον αφορά τις αναλήψεις χρημάτων, δεν έχω παράπονο και το καζίνο είναι πολύ αξιόπιστο από αυτή την άποψη.
Έχω κερδίσει ποσά εδώ αρκετές φορές και ένα από αυτά ήταν αρκετά μεγάλο. Περίμενα αρκετή ώρα πριν μπορέσω να το αποσύρω και μου εξήγησαν ότι ενέπιπτε στους κανόνες πρόσθετης επαλήθευσης ακριβώς επειδή ήταν μεγάλο. Ωστόσο, λάμβανα πάντα τα κέρδη μου χωρίς προβλήματα, αν και μερικές φορές απαιτούνταν πρόσθετη επαλήθευση ή η επαλήθευση διαρκούσε περισσότερο από το συνηθισμένο.
Βλέπω ότι το πρόβλημα έχει λυθεί και χαίρομαι πολύ που μείνατε ικανοποιημένος :) Παίζουμε στοίχημα για πλάκα, όχι για άγχος. Επισυνάπτω ένα στιγμιότυπο οθόνης της μεγάλης μου νίκης, η οποία απαιτούσε μεγαλύτερη επαλήθευση.
Hello:) I saw the discussion that broke out here. For my part, I want to say that I've been playing FoggyStar for several months now and I've never had any serious problems. Sometimes the interface lagged and they really should work better on the mobile application, but as for the money withdrawals, I have no complaints and the casino is very reliable in this regard.
I have won sums here several times and one of them was quite large. I waited for some time before I was able to withdraw it, and it was explained to me that it fell under the rules of additional verification precisely because it was large. However, I always received my winnings without any problems, although sometimes additional verification was required or verification took longer than usual.
I see that the problem has been resolved and I am very glad that you were satisfied :) We gamble for fun, not for stress. I attach a screenshot of my big win, which required a longer verification.
Γιατί είναι αυτό, παρακαλώ; Νομίζω ότι ένας τέτοιος έπαινος απαιτεί περαιτέρω σχολιασμό. 😀
Why is that, please? I think that such praise requires further comment. 😀
Χαίρετε,
οπότε ίσως μπορείτε να εξηγήσετε γιατί αυτό το καζίνο είναι το καλύτερο, μπορείτε;
Τι το ιδιαίτερο έχει αυτό; 🙂
Hello,
so maybe you can explain why this casino is the best one, can you?
What is so special about this one? 🙂
Γεια σε όλους!
Ευχαριστούμε για τα θετικά σας σχόλια! Με μεγάλη μας χαρά διαβάζουμε τέτοια σχόλια και σας ευχόμαστε καλή τύχη και περισσότερα κέρδη!
Με εκτίμηση, FoggyStar
Hi all!
Thanks for your positive feedback! We are very pleased to read such comments and we wish you good luck and more winnings!
Regards, FoggyStar
Γεια, τότε μπορείτε να μας πείτε γιατί είναι τόσο καλό; Είμαι βέβαιος ότι περισσότεροι άνθρωποι είναι περίεργοι για αυτό. 😉
Hi, then you can tell us why it is so good? I am sure more people is curious about it. 😉
Κερδίζω σε αυτό το καζίνο 2 tames από 6 μεγάλες νίκες σε ελάχιστο στοίχημα Μου αρέσει αυτό
I win in this casino 2 tames of 6 big win on minimal bet i love this
Ουάου! τότε επιτρέψτε μου να σας συγχαρώ! 👏👏🙌
Άρα έχεις κερδίσει 2 ή 6 φορές, ειλικρινά δεν είμαι σίγουρος...
Αλλά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε να ακούσουμε ποια παιχνίδια σε έκαναν νικητή. Μπορείς να πεις?
Κάποιο τζάκποτ; 😊
Waw! then allow me to gratulate you ! 👏👏🙌
So you have won 2 times or 6 times, I'm honestly not sure...
But what I know for sure is that we definitely need to hear what games made you a winner. Can you tell?
Any jackpot hit? 😊
Γεια, είμαι νέος σε αυτό το καζίνο, αλλά μου αρέσει η επιλογή των παιχνιδιών, η ζωντανή συνομιλία είναι γρήγορη και είναι επίσης καλά με τα μπόνους ανυπομονώ να κάνω μια μεγάλη νίκη εδώ.
Hi I'm new to this casino but I love the selection if games, the live chat is fast and they are also good with the bonuses looking forward to make a big win here.
Πώς βρήκατε το καζίνο; Σας είπε κάποιος γι' αυτό ή το βρήκατε στο διαδίκτυο;
How did you find the casino? Did someone tell you about it or have you found it online?
Χαίρετε,
Θα μπορούσατε να μοιραστείτε τι είναι τόσο ιδιαίτερο σε αυτό;
Hello,
Could you share what is so special about this one?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.