Περιμένω ανάληψη 150.000 SEK για περισσότερες από 3 εβδομάδες τώρα. Παρά το γεγονός ότι είναι επαληθευμένος παίκτης, το καζίνο συνεχίζει να μου δίνει διαβεβαιώσεις ότι τα χρήματα θα σταλούν σύντομα, αλλά η καθυστέρηση παραμένει. Έχω αποκλείσει ζητήματα KYC, καθώς έχω επαληθευτεί πλήρως.
Αυτό που είναι πιο ανησυχητικό είναι ότι αυτό φαίνεται να είναι μέρος ενός μεγαλύτερου προβλήματος με τα καζίνο που ρυθμίζονται από την Spelinspektionen. Φαίνεται ότι κάποιοι κρατούν αναλήψεις και κάποιοι χρησιμοποιούν ακατάλληλα το KYC, επηρεάζοντας τους παίκτες που τις περισσότερες φορές στοιχηματίζουν τη νίκη τους ενώ περιμένουν τις αναλήψεις που δεν έρχονται ποτέ.
Σκέφτομαι σοβαρά να διακόψω τις δραστηριότητές μου στα διαδικτυακά παιχνίδια λόγω αυτών των προβλημάτων. Αντιμετώπισε κανείς άλλος παρόμοια προβλήματα με τα εγκεκριμένα καζίνο της Spelinspektionen (ειδικά εκείνα που εδρεύουν στη Μάλτα);
Οποιαδήποτε συμβουλή για το πώς να κλιμακωθεί αυτό το θέμα ή να προσεγγιστεί η κατάσταση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
I have been waiting for a withdrawal of 150,000 SEK for more than 3 weeks now. Despite being a verified player, the casino keeps giving me assurances that the money will be sent soon, but the delay persists. I've ruled out KYC issues, as I am fully verified.
What's more troubling is that this seems to be part of a larger problem with Spelinspektionen-regulated casinos. It appears that some are holding withdrawals and some are using KYC inappropriately, affecting players who most of the time gamble away their winning while waiting for the withdrawals which never come.
I'm seriously considering discontinuing my online gaming activities due to these issues. Has anyone else faced similar problems with Spelinspektionen approved casinos (especially those based in Malta)?
Any advice on how to escalate this matter or approach the situation would be greatly appreciated
Αυτόματη μετάφραση: