Χαίρετε,
Είμαι λοιπόν παίκτης αυτού του καζίνο για λίγους μήνες. Χθες έκανα αρκετές καταθέσεις, και κάποιες δεν ολοκληρώθηκαν.
Αλλά σήμερα το πρωί ο τραπεζικός μου λογαριασμός εμφανίζει αυτές τις συναλλαγές (σε εξέλιξη στο Fairspin) ως ολοκληρωμένες..
Επικοινωνώ λοιπόν μαζί τους και τους στέλνω στιγμιότυπο του τραπεζικού μου λογαριασμού.
Θέλουν αρχείο PDF... Τους είπα ότι αποστέλλεται 1 φορά το μήνα από τράπεζα.
Μετά από αυτό τους είπα ότι δεν μπορούσα να ολοκληρώσω τη διαδικασία KYC, καθώς η χώρα μου δεν περιλαμβάνεται στη λίστα επαλήθευσης εγγράφων.
Μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα, ότι μπορώ να καταθέσω, αλλά να κάνω ανάληψη λιγότερη από την κατάθεσή μου!!!
Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να χάσω χρήματα, αλλά όχι να κερδίσω...
Τους στέλνω ένα στιγμιότυπο οθόνης της συνομιλίας όταν τους ΡΩΤΑΩ όταν άνοιξα έναν λογαριασμό αν μπορούσαν να παίξουν άνθρωποι από τη Γαλλία και το Βέλγιο και ποτέ δεν μου είπαν ότι δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη λιγότερη από την κατάθεση.
Τους ζητώ να επιστρέψουν όλα τα χρήματά μου καθώς δεν σέβονται το συμβόλαιο μεταξύ ενός παίκτη και του καζίνο.
Δεν τους πειράζει και δεν τους πειράζει να ασκούν παράνομους όρους.
Έχουν μια εταιρεία στη NL, και θα υποβάλω μια καταγγελία στην αστυνομία και μια καταγγελία στην ΕΕ εναντίον τους (το CEG δεν θα κάνει τίποτα)
Hello,
So I'm a player of this casino for few months. Yesterday I've made several deposit, and some where not completed.
But this morning my bank account show those transaction (in progress on Fairspin) as completed..
So I contact them and send them screenshot of my bank account.
They want a PDF file... I told them it was send 1 time per month by bank.
After that I told them that I couldn't complete the KYC process, as my country is not on the list of documents verification.
They told me its not a problem, that I can deposit, but withdraw less than my deposit !!!
So it means that I can loose money, but not wins...
I send them a screenshot of the chat when I ASK them when I openened an account if people of France and Belgium could play, and they never told me that I couldn't withdraw less than the deposit.
I ask them to refund all my money as they are not respecting the contract between a player and casino.
They don't and don't mind practicing illegal terms.
They have a company in NL, And I'm going to file a police complaint et EU complaint against them (CEG won't do anything)