Χαίρετε,
Δυστυχώς, αυτό είναι άλλο ένα παράδειγμα αδικαιολόγητης καταγγελίας σας 🙁. Πιστεύω ότι σας έχουμε ήδη προειδοποιήσει αρκετές φορές, ότι πρέπει να προσπαθήσετε να προστατεύσετε τον εαυτό σας καλύτερα από το να ανοίγετε άλλο παράπονο κάθε φορά που χάνετε τις καταθέσεις σας.
«Αγαπητέ Antony181980,
Καθώς είχατε πολλές περιπτώσεις με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, όπου εγώ ή οι συνάδελφοί μου εξηγήσαμε ότι η επεξεργασία ενός αυτοαποκλεισμού μπορεί να διαρκέσει έως και 3-4 ημέρες ανάλογα ή ποια ημέρα το ζητήσατε, θα κλείσουμε την καταγγελία σας.
Λάβετε επίσης υπόψη ότι δεν θα δημοσιευτούν άλλες περιπτώσεις από εσάς όπου η περίοδος αναμονής αυτοαποκλεισμού είναι μικρότερη από 4 ημέρες."
Σημείωση: Το νέο προφίλ δεν θα σας βοηθήσει επίσης.
Hello,
sadly, this is another example of an unjustified complaint of yours 🙁. I believe that we already warned you several times, that you must try to protect yourself better than just opening another complaint each time you lose your deposits.
"Dear Antony181980,
As you had multiple cases with the exact same issue where me or my colleagues explained that a self exclusion may take up to 3-4 days to be processed depending or which day you requested for it, we will be closing your complaint.
Also please note that no further cases from you will be published where the waiting period of self exclusion is less than 4 days."
Kind note: New profile won't help you either.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: