Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 286)

3.696.065 προβολές 19.954 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...285 286 287...1.095
Προσθήκη ανάρτησης
beaty1989 διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 1 έτος

Is it possible to get refunds if you used flexipin?

beaty1989
πριν από 1 έτος

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τη σωστή ημερομηνία, μερικές φορές πατάτε πολύ γρήγορα, μπορεί να έχετε πάρει κατά λάθος ημερομηνία πριν πραγματοποιηθούν οι συναλλαγές, ελέγχετε πάντα το έτος και όλα είναι σωστά🙂

Αυτόματη μετάφραση:
beaty1989 διέγραψε τη δημοσίευση
beaty1989
πριν από 1 έτος

Αχα!


Απλώς γράψτε στο mobilumpay


"Γεια σας Αγαπητέ mobilumpay, μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι είναι εντάξει για μένα να κάνω αντιστροφή χρέωσης αυτών των συναλλαγών μέσω Revolut καθώς δεν έλαβα ποτέ κανένα κρυπτονόμισμα που παραδόθηκε και στη συνέχεια να με βοηθήσετε να επιστρέψω τα χρήματα των συναλλαγών;"

Μετά απλά περιμένεις απαντήσεις όπου επιβεβαιώνουν και το δείχνεις στη Revolut🙂


Αυτόματη μετάφραση:
beaty1989 διέγραψε τη δημοσίευση
beaty1989
πριν από 1 έτος

Ναι, φαίνεται καλό, συνήθως απαντούν αρκετά γρήγορα ευτυχώς 👌

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I have a transaction on Revolut for excurr I read the t&c’s on their website it says that Uk is a restricted country on their site so I messaged them not sure if it will make any difference though

πριν από 1 έτος

Fca said to make an official complaint with them about Cardaq!! So that's what I will be doing!

beaty1989 διέγραψε τη δημοσίευση
Dt100
πριν από 1 έτος

Ok I gave up on that no reply sum up either

beaty1989
πριν από 1 έτος

Δεδομένου ότι δεν έχετε λάβει ποτέ κανένα εμπόρευμα, θα πρέπει να εξακολουθείτε να είναι δυνατή η επιστροφή των χρημάτων ακόμα κι αν έχουν περάσει πάνω από 3 μήνες.


Ωστόσο, μου αρνήθηκαν κάποιες συναλλαγές από τη Revolut ακριβώς επειδή είχαν περάσει πάνω από 3 μήνες😕

Αυτόματη μετάφραση:
xbigguyxxx
πριν από 1 έτος

Cardaq 100000% processed SMPAY

Dt100
πριν από 1 έτος

I know bud but they are just blanking us !

Dt100
πριν από 1 έτος

Φίλε μου βρήκες κάτι με την national bet?

πριν από 1 έτος

had this update from bank today concerning the last if my chargebacks, i dont get the botton one about the 120 days can anyone advise on what i can do abut these ones.filefile

Έγινε επεξεργασία
Williamj86
πριν από 1 έτος

You will not get them if over 120 days mate strange how they do ones then dont ive got ones like that the scum will not raise !

xbigguyxxx
πριν από 1 έτος

its the we could extend it to maximum 540 days so why cant they do that like, dont get me wrong happy the other ones have been chargedback but still i didnt realise till i checked my statements over the weekend.

Zeus212 διέγραψε τη δημοσίευση
Williamj86
πριν από 1 έτος

I dont think they could I never got any that far back anyway

1...285 286 287...1.095
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.095 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.