Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 177)

3.696.075 προβολές 19.954 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...176 177 178...1.095
Προσθήκη ανάρτησης
Jablanka
πριν από 1 έτος

Τότε πρέπει να σε έχουν ξεσκίσει. Η αντιστροφή χρέωσης δεν θα είναι πλέον δυνατή μετά από 3 μήνες - οι αριθμοί ARN είναι πιθανώς άνευ σημασίας.


Ένας αριθμός αναφοράς αγοραστή (ARN) είναι ένας μοναδικός αριθμός που εκχωρείται σε μια συναλλαγή πιστωτικής κάρτας στη ροή πληρωμών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις τράπεζες για την παρακολούθηση της επιστροφής χρημάτων σας εάν φαίνεται να λείπει.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Jablanka
πριν από 1 έτος

No, the refunds were by the casino itself that used 4 different merchants. I received a refund from one of the merchants with most transactions but not the other 3.

Jasmo079
πριν από 1 έτος

Which casino was it?🙂

Jablanka
πριν από 1 έτος

Prive casino

Mizu
πριν από 1 έτος

Which casino you played at?

Tiekefnntn
πριν από 1 έτος

Which casino you played at?


Jasmo079
πριν από 1 έτος

How did you get a refund from them ?

Dt100
πριν από 1 έτος

For Pixeleum.io, which casino you play at?

πριν από 1 έτος

For Pixeleum.io, which casino you play at?

πριν από 1 έτος

Rolletto casino. You won't get anything back from Pixeleum unfortunately!

Anonymized668
πριν από 1 έτος

Είναι πιθανό να έχετε ξαναπαίξει;

Πριν από μερικές εβδομάδες, η ερώτησή σας αφορούσε τις παλιές γνωριμίες, και τώρα συνεχίζουν να έρχονται νέοι. Δεν το καταλαβαίνετε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Silo w Loading in manama - this is the only transaction I'm left trying to find. I have given up on all of my African transactions, there is no hope of finding them!


If anyone has any information on silo w loading please let me know it would be appreciated! 🙂

Mizu
πριν από 1 έτος

Hey for bp-wallet.com, which casino you played at?

Έγινε επεξεργασία
Dt100
πριν από 1 έτος

Γεια σου αδερφέ,


δοκιμάστε το kasha.io, πιστέψτε με 😉


Και είναι καλύτερο να μπλοκάρετε την πιστωτική σας κάρτα. αφού ο λογαριασμός μου ήταν στα 0€, μου χρέωσαν άλλα 60€ σε συναλλαγές με μετρητά (ATM).

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized668
πριν από 1 έτος

Δεν πειράζει, χαλάρωσε αδερφέ. Φαινόταν σαν...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αναρωτιέστε αν κάποιος άσκησε έφεση και έλαβε απάντηση από τον διαμεσολαβητή πελατών;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Anyone got any info on HSHTRX Czech Rep?

πριν από 1 έτος

Γεια σου αδερφέ,


δοκιμάστε το kasha.io, πιστέψτε με 😉


Και είναι καλύτερο να μπλοκάρετε την πιστωτική σας κάρτα. αφού ο λογαριασμός μου ήταν στα 0€, μου χρέωσαν άλλα 60€ σε συναλλαγές με μετρητά (ATM).

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Kasha.io is them also?? I had some from a Kenyan company with them! But they had Kasha* on the transaction! Thanks Katze that's much appreciated 😊

KatzeisBack
πριν από 1 έτος

Did you have success with kashia for silo w loading?

It's only around €190 for them but If I get that back its just a bonus. Then I'm done chasing all these crooks!

Dt100
πριν από 1 έτος

Βρήκα το Kasha στο ιστορικό του προγράμματος περιήγησής μου, που σχετίζεται με το καζίνο όπου έπαιζα.

Αυτόματη μετάφραση:
KatzeisBack
πριν από 1 έτος

They responded saying they are refunding them transactions also! Thanks Katze!

Thing is, the first refund should have been in by now but still waiting on an ARN number for the refund! So touch wood we will see. They said they will get in touch with Silo W Loading though, so it must be through them!

I will keep you updated on how I get on! Then it's all over for me 😊

1...176 177 178...1.095
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.095 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.