Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 176)

3.714.526 προβολές 19.961 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...175 176 177...1.095
Προσθήκη ανάρτησης
nm77
πριν από 1 έτος

How did you contact Fatamp??

Is Arcomet Romanian?


Frewcrew24
πριν από 1 έτος

I read somewhere on this thread that Fatamp = Faramp = Mobilium so I reached out to [email protected]


Arcoment shows on my statement as Arcomet Warsawza PL - the only company I could find was Arcomet Polska Sp. z o. o. which dissolved in 2022.


Fatamp also shows as Fatamp Warsawza PL so wondering if they are the same / similar with a different name

KatzeisBack
πριν από 1 έτος

Coresbyte is Transactworld

πριν από 1 έτος

Does anyone know the email support of TopCom PL Warszawa ?


πριν από 1 έτος

I contacted helpersm got a reply the service was provided and used with 3d verification so no refunds will need to try the bank and caniopay they asked to verify a guy Max then no reply !

olteanimputit12
πριν από 1 έτος

No but I have transactions with :

Fatamp Warszawa PL

Arcomet Warszawa PL


I wonder if they are similar in some way?

LizzieCG
πριν από 1 έτος

transactworld.com ή .com.uk;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file Γιατί δεν θέλουν να μου δώσουν απόδειξη ότι τους πλήρωσα κάτι;

Ξέρω ότι δεν έχουν αποδείξεις ότι αγόρασα κάτι από το site τους;

Αυτόματη μετάφραση:
olteanimputit12
πριν από 1 έτος

"Automatically plays in our favour" AKA we know exactly what we are doing

nm77
πριν από 1 έτος

They are trashbags , all of this merchants so yeah i know how they play .

It s a shame that we cannot do shit to close them but yeah

πριν από 1 έτος

file If i write grottobook this it ll be ok ?

my english is not good but still

Anonymized668
πριν από 1 έτος

I have tried both of the below but so far no response

[email protected]

[email protected]

olteanimputit12
πριν από 1 έτος

I got the same reply with helpersm ! its all linked

πριν από 1 έτος

anyone knows how to contact Dotascanner, kycoin, chitex ltd and ticketzone?

Έγινε επεξεργασία
πριν από 1 έτος

Hello

Apparently merchant refunded me but I didn't receive the refund.

Merchant gave me a ARN code but bank doesn't know what the ARN code is for and are not using it to check for the refund.

Any ideas what I can do here?

Jasmo079
πριν από 1 έτος

Ζητήστε από την τράπεζά σας έναν ικανό σύμβουλο.


Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να λάβετε την επιστροφή χρημάτων; Συνήθως το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες. Συνήθως είχα επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική μου κάρτα μέσα σε 1-2 ημέρες

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Jasmo079
πριν από 1 έτος

Is it transactworld?

if so i have been "refunded" by them since middle of may and stil nothing

KatzeisBack
πριν από 1 έτος

Η τράπεζά μου δεν μπόρεσε να βρει τις "επιστροφές χρημάτων" από τον κόσμο των συναλλαγών. Η απάντησή τους ήταν:

Γειά σου!


Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να παρακολουθήσουμε συναλλαγές που πήγαν από άλλη εταιρεία και δεν έφτασαν σε εμάς. Η ίδια η εταιρεία μπορεί να επικοινωνήσει με την τράπεζά της για να διερευνήσει τι συνέβη με τις συναλλαγές

Αυτόματη μετάφραση:
Jablanka
πριν από 1 έτος

Και το παρατηρείς μόνο 3 μήνες μετά;

Αυτόματη μετάφραση:
KatzeisBack
πριν από 1 έτος

No, been trying to get in contact with them everyday since they told me that i was supposed to get refunded. They only answer me once every 2-3 weeks…

but after a while your energy runs out.

1...175 176 177...1.095
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.095 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.