Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 176)

 από kirekin
|
1.288.920 προβολές 10.170 απαντήσεις |
|
1...175 176 177...540
nm77

How did you contact Fatamp??

Is Arcomet Romanian?


Frewcrew24

I read somewhere on this thread that Fatamp = Faramp = Mobilium so I reached out to support@mobilum.com


Arcoment shows on my statement as Arcomet Warsawza PL - the only company I could find was Arcomet Polska Sp. z o. o. which dissolved in 2022.


Fatamp also shows as Fatamp Warsawza PL so wondering if they are the same / similar with a different name

KatzeisBack

Coresbyte is Transactworld

Does anyone know the email support of TopCom PL Warszawa ?


I contacted helpersm got a reply the service was provided and used with 3d verification so no refunds will need to try the bank and caniopay they asked to verify a guy Max then no reply !

denispyth

No but I have transactions with :

Fatamp Warszawa PL

Arcomet Warszawa PL


I wonder if they are similar in some way?

LizzieCG

transactworld.com ή .com.uk;

Αυτόματη μετάφραση:

file Γιατί δεν θέλουν να μου δώσουν απόδειξη ότι τους πλήρωσα κάτι;

Ξέρω ότι δεν έχουν αποδείξεις ότι αγόρασα κάτι από το site τους;

Αυτόματη μετάφραση:
denispyth

"Automatically plays in our favour" AKA we know exactly what we are doing

nm77

They are trashbags , all of this merchants so yeah i know how they play .

It s a shame that we cannot do shit to close them but yeah

file If i write grottobook this it ll be ok ?

my english is not good but still

I have tried both of the below but so far no response

alphastrikeskins@proton.me

support@alphastrike.me

denispyth

I got the same reply with helpersm ! its all linked

anyone knows how to contact Dotascanner, kycoin, chitex ltd and ticketzone?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Hello

Apparently merchant refunded me but I didn't receive the refund.

Merchant gave me a ARN code but bank doesn't know what the ARN code is for and are not using it to check for the refund.

Any ideas what I can do here?

Jasmo079

Ζητήστε από την τράπεζά σας έναν ικανό σύμβουλο.


Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να λάβετε την επιστροφή χρημάτων; Συνήθως το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες. Συνήθως είχα επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική μου κάρτα μέσα σε 1-2 ημέρες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Jasmo079

Is it transactworld?

if so i have been "refunded" by them since middle of may and stil nothing

KatzeisBack

Η τράπεζά μου δεν μπόρεσε να βρει τις "επιστροφές χρημάτων" από τον κόσμο των συναλλαγών. Η απάντησή τους ήταν:

Γειά σου!


Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να παρακολουθήσουμε συναλλαγές που πήγαν από άλλη εταιρεία και δεν έφτασαν σε εμάς. Η ίδια η εταιρεία μπορεί να επικοινωνήσει με την τράπεζά της για να διερευνήσει τι συνέβη με τις συναλλαγές

Αυτόματη μετάφραση:
Jablanka

Και το παρατηρείς μόνο 3 μήνες μετά;

Αυτόματη μετάφραση:
KatzeisBack

No, been trying to get in contact with them everyday since they told me that i was supposed to get refunded. They only answer me once every 2-3 weeks…

but after a while your energy runs out.

1...175 176 177...540
Μετάβαση στη σελίδααπό 540 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα