ΦόρουμΚαζίνοΕπιλογή στο καζίνο nordiscasino

Επιλογή στο καζίνο nordiscasino

πριν από 2 έτη από rezekfrantisekk
|
2013 προβολές 2 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας, δεν είναι δυνατή η ανάληψη στο καζίνο. Μην επικοινωνείτε, δεν γράφω. Έστειλα όλα τα έγγραφα πριν από μια εβδομάδα. Πριν από τέσσερις μέρες, ο κύριος μου έστειλε μήνυμα στο whatsAp ότι θα ήταν λειτουργικό και ακόμα τίποτα. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε; Ευχαριστώ, δεν μπορώ να κάνω αίτηση. Δεν θέλει να πάρει το email μου

Αυτόματη μετάφραση:
rezekfrantisekk
πριν από 2 έτη

Casino nordis

rezekfrantisekk
πριν από 2 έτη

Καλή μέρα,

Καταλαβαίνω ότι είναι δυσάρεστο και μάλλον δεν θα σας κάνω πολύ χαρούμενους, αλλά στην περίπτωση που αντιμετωπίζεται η επαλήθευση λογαριασμού, δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό και να πραγματοποιήσουν την πληρωμή.

Εάν κάνετε ένα παράπονο, θα περιμένουμε αυτές τις 14 ημέρες πριν εμπλακούμε, οπότε νομίζω ότι θα ήταν φρόνιμο να περιμένουμε λίγο ακόμα.

Μπορείτε να προσθέσετε ποια αίτηση δεν μπορεί να υποβληθεί; Για διευκρίνιση, μη διστάσετε να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης του μηνύματος σφάλματος εάν εμφανίζεται.

Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα