Γεια σας, ακόμη και μια εβδομάδα είναι αρκετά φυσιολογική για την πρώτη επαλήθευση στο καζίνο.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση, φοβάμαι.
Φανταστείτε ότι τώρα πρέπει να κάνουν επαλήθευση και για άλλους παίκτες ταυτόχρονα + επιταγή τρόπους πληρωμής/ανάληψης για να προχωρήσουν στις πληρωμές - που γίνεται από διαφορετικό τμήμα. Είναι αρκετά «γραφειοκρατία».
Εάν κλείσουν τον λογαριασμό σας, μην φοβάστε - είναι επίσης αρκετά συνηθισμένο.
Αυτή τη στιγμή, υπάρχει μόνο μία ανοιχτή καταγγελία (συνολικά) εναντίον αυτού του καζίνο. Δείτε μόνοι σας εδώ .
Λάβετε υπόψη ότι στην περίπτωση αυτού του παίκτη, το καζίνο δήλωσε ότι κατέγραψε πολλούς λογαριασμούς, παρόλο που το αρχικό πρόβλημα είχε οριστεί ως "Η επαλήθευση του παίκτη έχει κολλήσει" Επομένως δεν σχετίζεται με το ίδιο το KYC τώρα.
Hello, even a week is pretty normal for the first verification in the casino.
There is no concrete answer, I'm afraid.
Just imagine that now they have to do verification for other players at the same time as well + check payment/withdrawal methods in order to proceed with payments - which is done by a different department. It's quite a "bureaucracy".
If they close your account, please do not be afraid - it's pretty common as well.
At the moment, there is just one open complaint (in total) against this casino. See for yourself here.
Keep in mind that in this player's case, the casino stated he registered multiple accounts, even though the initial problem had been defined as "The player's verification is stuck" So it's not related to the KYC itself now.
Αυτόματη μετάφραση: