ΦόρουμΚαζίνοΕπαλήθευση/Πληρωμή καζίνο Slotman

Επαλήθευση/Πληρωμή καζίνο Slotman

πριν από 2 έτη από Ismeta
|
2693 προβολές 5 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

Χαίρετε

Νομίζω ότι χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Κέρδισα ένα ποσό στο Slotman και από το Σάββατο παίζουν χαζοί επαληθεύοντας τα έγγραφα. Έχετε κάποιες προτάσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
Ismeta
πριν από 2 έτη

Hello,

you chose the casino with a very good reputation, that's a good start.

Keep in mind that the first verification process can be time-consuming, due to many things casinos must verify to fulfill any law requirements.

I'd ask you kindly to provide them with everything they ask you for even multiple times and pay attention to every detail, such as: what type of file document must be, what needs to be clearly visible, and so on. Just give it some time - without verification comes no payment.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka


Το έχω κάνει ήδη και η μορφή είναι πραγματικά σωστή. Μπορείτε να μου πείτε εκ πείρας πόσος χρόνος χρειάζεται για την επαλήθευση; Περιμένω από το Σάββατο και πραγματικά έχω υποβάλει όλα όσα ήθελαν αρκετές φορές. Φαίνεται ότι ψάχνουν λόγο. Διόρθωσαν και τη διεύθυνσή μου χθες αλλά δεν επαλήθευσαν τα έγγραφα; Αυτό μου φαίνεται περίεργο.

Αυτόματη μετάφραση:
Ismeta
πριν από 2 έτη

Hello, even a week is pretty normal for the first verification in the casino.

There is no concrete answer, I'm afraid.

Just imagine that now they have to do verification for other players at the same time as well + check payment/withdrawal methods in order to proceed with payments - which is done by a different department. It's quite a "bureaucracy".

If they close your account, please do not be afraid - it's pretty common as well.

At the moment, there is just one open complaint (in total) against this casino. See for yourself here.

Keep in mind that in this player's case, the casino stated he registered multiple accounts, even though the initial problem had been defined as "The player's verification is stuck" So it's not related to the KYC itself now.




πριν από 2 έτη

Ωστόσο, τώρα θέλουν να σας στείλω μια φωτογραφία του λογαριασμού μου στο Skrill, τον οποίο δεν έχω και δεν θέλω να εγκαταστήσω. Τι μου προτείνετε για αυτό; Τι να απαντήσω; Θέλω μια κανονική τραπεζική μεταφορά και αυτή η δυνατότητα είναι επίσης μια επιλογή για αυτούς

Αυτόματη μετάφραση:
Ismeta
πριν από 2 έτη

Well, it is up to you. They should suggest some options and if you agree then everything is fine, I'd say. Just ask them about the bank transfer.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα