ΦόρουμΚαζίνοΕπαλήθευση Bruce Bet

Επαλήθευση Bruce Bet

πριν από 1 εβδομάδα από lianekeppler
|
222 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας 🙂


Προσπαθώ να λάβω την πληρωμή μου από το Bruce Bet μέσω του Pinka Casino εδώ και 3 εβδομάδες και πρέπει να ανεβάζω νέα έγγραφα κάθε φορά. Γίνομαι ανυπόμονος γιατί είναι μια νίκη άνω των 1500,00 EUR. Συνεχίζουν να βρίσκουν νέους λόγους για να το καθυστερήσουν.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

LG Liane Keppler

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Τι μπορείτε να κάνετε εάν η πληρωμή απορρίπτεται συνεχώς και οι χειριστές πιστεύουν ότι σας έχουν στείλει ένα email που δεν έφτασε ποτέ

περίμενε την πρόοδο για 2 εβδομάδες

στο τσατ μόνο σε αποβάλουν

Το email είναι περίπου 8% χρέωση! Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας 🙂


Προσπαθώ να λάβω την πληρωμή μου από το Bruce Bet μέσω του Pinka Casino εδώ και 3 εβδομάδες και πρέπει να ανεβάζω νέα έγγραφα κάθε φορά. Γίνομαι ανυπόμονος γιατί είναι μια νίκη άνω των 1500,00 EUR. Συνεχίζουν να βρίσκουν νέους λόγους για να το καθυστερήσουν.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

LG Liane Keppler

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Hi Liane,

First of all, you might want to think twice before revealing your entire name in public. It might be sufficient for a successful phishing attempt. Editing the post is welcome.

However, I would appreciate your assistance in figuring out how this "Pinka Casino" is related to the Bruce Bet Casino problem. It seems to me that you are attempting to withdraw funds from casino "A" through casino "B," which is highly unusual, and I assume I did not understand you correctly.

So that we can come up with something, kindly assist me with that.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
πριν από 1 εβδομάδα

Τι μπορείτε να κάνετε εάν η πληρωμή απορρίπτεται συνεχώς και οι χειριστές πιστεύουν ότι σας έχουν στείλει ένα email που δεν έφτασε ποτέ

περίμενε την πρόοδο για 2 εβδομάδες

στο τσατ μόνο σε αποβάλουν

Το email είναι περίπου 8% χρέωση! Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Hello, am I correct in assuming that this email serves as some sort of authorization for the related withdrawal? It must be painful!

Anyway, I would definitely let the casino know and take another look at the promotions, spam, and bin email binfolders. Just to avid the most common problem.

What should one do if the casino offers no solution at all? I sincerely hope it is not that far, but I'll await your response. So, has anyone from the Bruce Bet Casino suggested a working solution to you?

Let me know, please.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα