Γεια Radka Ευχαριστώ για την απάντηση η υποστήριξη του καζίνο απάντησε σήμερα στο email μου και μου έστειλε αυτήν την απάντηση ""
Γεια Nuno,
Χαιρετισμούς από την ομάδα συμμόρφωσης και επαλήθευσης!
Συγχαρητήρια για τα πρόσφατα κέρδη σας στο EmuCasino. Λάβετε υπόψη ότι το αίτημα ανάληψης ύψους 80,00 EUR έχει πλέον εγκριθεί και διεκπεραιωθεί. Τα κέρδη θα πρέπει να είναι στο λογαριασμό σας σχεδόν αμέσως.
Εάν υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορούμε να βοηθήσουμε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Τις καλύτερες ευχές,
Μιχαήλ
Ομάδα συμμόρφωσης και επαλήθευσης""
αλλά δεν έχω ακόμα το διαθέσιμο ποσό στον λογαριασμό μου τι πρέπει να κάνω πρέπει να περιμένω;
Hello Radka Thanks for the reply the casino support today replied to my email and sent me this reply ""
Hi Nuno,
Greetings from the Compliance & Verification Team!
Congratulations on your recent winnings at EmuCasino. Please be informed that your withdrawal request for EUR 80.00 has now been approved and processed. The winnings should be in your account almost immediately.
If there is anything else that we can assist with, please don't hesitate to contact us.
Best Regards,
Michael
Compliance & Verification Team""
but I still don't have the amount available in my account what should I do should I wait?
Ola Radka Obrigado pela resposta o suporte do casino hoje respondeu ao meu email e mandaram me esta resposta ""
Hi Nuno,
Greetings from the Compliance & Verification Team!
Congratulations on your recent winnings at EmuCasino. Please be informed that your withdrawal request for EUR 80.00 has now been approved and processed. The winnings should be in your account almost immediately.
If there is anything else that we can assist with, please don’t hesitate to contact us.
Best regards,
Michael
Compliance & Verification Team""
mas ainda não tenho o valor disponivel na minha conta o que devo fazer devo aguardar?
Αυτόματη μετάφραση: