Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοEmuCasino - γενική συζήτηση

EmuCasino - γενική συζήτηση

 από nunobalde50
|
3.886 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το EmuCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Ακόμα δεν μπορώ να βαθμολογήσω το καζίνο Έχω μια εκκρεμή ανάληψη την οποία προσπαθώ να μιλήσω με την υποστήριξη, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο. Έκανα την ανάληψη στις 04/08/2023 για 80 ευρώ μέσω netteler μου έστειλαν ένα email που θα χρειαζόταν 24 ώρες για επεξεργασία μετά από 72 ώρες συνεχίζω να περιμένω καμία απάντηση και τίποτα

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
nunobalde50

I think you should wait a bit longer sometimes, the weekend simply doesn't count, and there are international baking holidays, which could also cause a delay.

The casino sounds good based on the review, so I wouldn't worry for now. 🤞


Γεια Radka Ευχαριστώ για την απάντηση η υποστήριξη του καζίνο απάντησε σήμερα στο email μου και μου έστειλε αυτήν την απάντηση ""

Γεια Nuno,


Χαιρετισμούς από την ομάδα συμμόρφωσης και επαλήθευσης!


Συγχαρητήρια για τα πρόσφατα κέρδη σας στο EmuCasino. Λάβετε υπόψη ότι το αίτημα ανάληψης ύψους 80,00 EUR έχει πλέον εγκριθεί και διεκπεραιωθεί. Τα κέρδη θα πρέπει να είναι στο λογαριασμό σας σχεδόν αμέσως.


Εάν υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορούμε να βοηθήσουμε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Τις καλύτερες ευχές,


Μιχαήλ

Ομάδα συμμόρφωσης και επαλήθευσης""


αλλά δεν έχω ακόμα το διαθέσιμο ποσό στον λογαριασμό μου τι πρέπει να κάνω πρέπει να περιμένω;

Αυτόματη μετάφραση:
nunobalde50

Hello,

I'd give it a few more days - at least. But it seems it is on the good way now. Update me on Thursday, would you?


Radka

Radka Ευχαριστώ για τη βοήθεια που έκανε το καζίνο η πληρωμή χρειάστηκε λίγο. Δεν είχα συνηθίσει στην καθυστέρηση πληρωμής αλλά βλέποντας ότι με πλήρωσαν γίνεται ένα αξιόπιστο καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
nunobalde50

👍🙌 Great!

It's unnerving, but sometimes waiting is also a valid strategy.

I'm happy for you!

έκανα μια κατάθεση σε αυτό το καζίνο 100 ευρώ από το skril αλλά ακόμα δεν έχω λάβει την κατάθεσή μου, έχω αποδείξεις

Αυτόματη μετάφραση:
jonnycarlos159

That's unpleasant at best.

How long have you been waiting?

Well, did you try to check incompleted transactions? Are you sure the sum wasn't sent back in the meantime? Sometimes, it happens.

I would also ask the Skrill support to check it out if I were you.

Let us know how it goes.🤞

Don't play here. Terrible RTP with outdated information on their promo.

kqphone

What kind of outdated information? Could you be more specific please?

This casino has no active License. They write on their front page: EmuCasino is operated, licensed and authorised to offer online gaming services and makes no representation as to the legality of such services in other jurisdictions.


If you ask the chat, they can not tell you the license and also they are asking why you ask for that question

Έγινε επεξεργασία
SelectedNoob

The information on our website says that this casino operates under the Curaçao (GC) and its license is valid. If you have some different information, could you please provide it to the contact person you will find at the bottom of the site?

file

Thank you.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα