ΦόρουμΚαζίνοtrade rebublic debit karte

trade rebublic debit karte

πριν από 2 μήνες από stephendichain
|
783 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Κέρδισα 2700 ευρώ στο spin fever. Έκανα κατάθεση με τη χρεωστική μου κάρτα trade Republic. Η ταυτότητα και η διεύθυνσή μου έχουν ήδη επαληθευτεί, αλλά όχι η χρεωστική κάρτα. Τους έστειλα τα πάντα, ό,τι υπάρχει στην εφαρμογή μου και τον τραπεζικό μου λογαριασμό εκεί αλλά δεν το έχω γιατί η κάρτα έχει μόνο το όνομά μου και όχι τον αριθμό της κάρτας. Θέλουν τραπεζικό αντίγραφο με τον αριθμό της κάρτας και το όνομά μου. Έχω επικοινωνήσει τώρα με την εμπορική δημοκρατία, αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να κάνουν κάτι με αυτό. Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω;


Αυτόματη μετάφραση:
stephendichain
πριν από 2 μήνες

Hello,

asking the card provider was certainly a good choice. As far as I can tell, it's a common thing to submit a document declaring the card's ownership to its owner - at least for standard banks. Yet sometimes, players from Germany have to visit the bank personally to get that. Is this "Trade Republic" supposed to be a bank anyway? Sounds more like a brokerage company to me. I also could not find direct support, but perhaps this feature is only accessible for clients.

I would make every effort to supply this document. Should this be unattainable, you must promptly notify the casino so they can provide an alternative to the original request.

What do you think? Surely let us know how it goes!


πριν από 2 μήνες

ναι, δυστυχώς η τράπεζα μου είπε ότι δεν το προσφέρουν αυτήν τη στιγμή, αλλά έμοιαζε περισσότερο με αυτόματη απάντηση. Στη συνέχεια προσπάθησα να κατεβάσω μια ηλεκτρονική κίνηση τραπεζικού λογαριασμού με την πληρωμή και το όνομά μου, αλλά δείχνει μόνο την πληρωμή και τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού της πιστωτικής κάρτας και όπως είναι προφανώς κοινή πρακτική αυτές τις μέρες, δεν είναι το καζίνο αλλά πιθανώς το πάροχος πληρωμών του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

και η trade republic είναι μια νέα ηλεκτρονική τράπεζα με λειτουργία συναλλαγών και επιτόκιο 3,5% στον κανονικό λογαριασμό


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

ναι, δυστυχώς η τράπεζα μου είπε ότι δεν το προσφέρουν αυτήν τη στιγμή, αλλά έμοιαζε περισσότερο με αυτόματη απάντηση. Στη συνέχεια προσπάθησα να κατεβάσω μια ηλεκτρονική κίνηση τραπεζικού λογαριασμού με την πληρωμή και το όνομά μου, αλλά δείχνει μόνο την πληρωμή και τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού της πιστωτικής κάρτας και όπως είναι προφανώς κοινή πρακτική αυτές τις μέρες, δεν είναι το καζίνο αλλά πιθανώς το πάροχος πληρωμών του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Oh,..

Apparently, I can see the entire name and number on the virtual card through my banking app... Do you believe you could locate something comparable in yours?

In my opinion, the casino is in charge of verification, and the payment provider processes the approved transactions afterwards. Regardless, give the bank another go and check out the app. We have a big problem ahead of us if none of this works. 🤔

I am hoping there is a way to move past this. Please keep this thread updated so that my colleagues can try to help as well; I will be away for the next week.

πριν από 2 μήνες

Stella (Εμπορική Δημοκρατία Γερμανία)

23 Αυγούστου 2024 στις 09:12

Γεια σου Στέφαν,


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε σχετικά με το πιστοποιητικό ιδιοκτησίας της κάρτας. Αυτή τη στιγμή δεν προσφέρουμε αυτήν τη δυνατότητα. Ωστόσο, είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ ότι η ομάδα προϊόντων μας εργάζεται σκληρά για αυτό και αναμένουμε να κυκλοφορήσει αυτή η δυνατότητα τους επόμενους μήνες και θα είναι διαθέσιμη απευθείας στην εφαρμογή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

ωραία από αυτά

στους επόμενους μήνες ωραία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

η μεταγραφή του spinfever de fight με το vl επίσης ki bot dSpinFever Bot13:12Παρακαλώ περιμένετε λίγο μέχρι να μεταφέρω τη συνομιλία στον αντιπρόσωπό μας. Λάβετε υπόψη ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έναν μεταφραστή τεχνητής νοημοσύνης για να σας βοηθήσει με τη γλώσσα σας, καθώς προς το παρόν δεν έχουμε διαθέσιμους συμβούλους που να μιλούν τη γλώσσα σας. Μπορείτε να βαθμολογήσετε τη μετάφραση στην έρευνα στο τέλος της αλληλεπίδρασής σας. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.

Carolina 13:20 Γεια σας!

Πώς μπορώ να σε βοηθήσω;

stephan13:20 γεια σου καλημερα

stephan13:22 πρόκειται για την επαλήθευση της κάρτας μου καθώς η trade republic είχε μόλις πρόσφατα τραπεζικό λογαριασμό με λειτουργία κάρτας, μου έγραψαν ότι δεν προσφέρουν ακόμη επιβεβαίωση κάρτας

Stella (Εμπορική Δημοκρατία Γερμανία)

23 Αυγούστου 2024 στις 09:12

Γεια σου Στέφαν,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε σχετικά με τη δυνατότητα επαλήθευσης ιδιοκτησίας κάρτας. Αυτή τη στιγμή δεν προσφέρουμε αυτήν τη δυνατότητα. Ωστόσο, είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ ότι η ομάδα προϊόντων μας εργάζεται σκληρά για αυτό και αναμένουμε να κυκλοφορήσουμε αυτήν τη δυνατότητα τους επόμενους μήνες και να την κάνουμε διαθέσιμη απευθείας στην εφαρμογή.

stephan13:22 θα ήταν ωραίο να μου προσφέρετε μια εναλλακτική, π.χ. τραπεζικό έμβασμα με αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων

Carolina13:24 Παρακαλώ δώστε μου λίγα λεπτά για να το ελέγξω.

stephan13:28 Εννοώ φυσικά σε άλλη τράπεζα το ξέχασα αυτό

Carolina13:31 Ελέγξτε με την τράπεζα εάν μπορούν να σας παράσχουν ένα έγγραφο που να αναφέρει το όνομα και τον αριθμό της κάρτας σας;

stephan13:35όχι, το έγραψες ήδη, μπορείς να το δεις, αλλά εναλλακτικά θα μπορούσα να βγάλω μια selfie με το κινητό μου και την ταυτότητά μου και τα στοιχεία της κάρτας όπως σου έστειλα ήδη και θα βάλω κάποιον άλλο να τραβήξει φωτογραφία ότι, σας έχω ήδη στείλει ότι είναι ο τραπεζικός μου λογαριασμός με όνομα και αριθμό λογαριασμού ή IBAN και στα στοιχεία της κάρτας μπορείτε να δείτε τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποίησα μαζί σας

Carolina13:37 Περιμένετε λίγο μέχρι να επαληθεύσω τον λογαριασμό σας. Σας ευχαριστώ.

Carolina13:46 Έχω διευκρινίσει το αίτημά σας με την ομάδα χρηματοδότησης, δυστυχώς δεν μπορούμε να δεχτούμε τα έγγραφα που κατεβάσατε, επικοινωνήστε με την τράπεζα, η οποία είναι υποχρεωμένη να σας παράσχει μια δήλωση στην κάρτα σας.

stephan13:47 Το εξήγησα ήδη, τι γίνεται με την εναλλακτική που πρότεινα

stephan13:48και η κίνηση του λογαριασμού δείχνει μόνο τη συναλλαγή αλλά όχι το όνομά μου και τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού της πιστωτικής κάρτας

Carolina13:51Δυστυχώς, δεν μπορούμε να δεχτούμε την εναλλακτική σας.

stephan13:51 τότε πρέπει να μου προσφέρεις μια άλλη εναλλακτική

Carolina13:52 Δεν έχουμε εναλλακτική από την επιβίβαση. Υπάρχουν μόνο κανονισμοί για έγγραφα που μπορούμε να εγκρίνουμε.

stephan13:54τι σημαίνει ο Einsteigen που μάλλον μεταφράζεται λάθος

stephan13:54αλλά υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής

stephan13:55 και μου προσφέρεται τραπεζική μεταφορά στην πληρωμή

stephan13:56 και στην κύρια τράπεζά μου θα μπορούσα να στείλω αντίγραφα κίνησης τραπεζικών κινήσεων για επαλήθευση

Carolina13:58 Ναι, αλλά για να εγκρίνετε την απόσυρσή σας, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε κατά την ανάληψη, πρέπει να υποβάλετε το έγγραφο για επαλήθευση.

Carolina13:58Οι συνήθεις κανόνες εκπομπής των καζίνο

Όλοι οι τρόποι πληρωμής (που έχετε χρησιμοποιήσει τους τελευταίους 6 μήνες) πρέπει να επαληθεύονται.

stephan14:00 γιατί δεν αρκεί μια selfie με άλλο τηλέφωνο ενώ έχω το τηλέφωνό μου και την ταυτότητά μου στα χέρια μου και τα στοιχεία της κάρτας είναι ορατά

Carolina14:02 Σημειώστε ότι στιγμιότυπα οθόνης, σαρώσεις εγγράφων, περικομμένες ή επεξεργασμένες φωτογραφίες δεν θα γίνονται δεκτές.

stephan14:03 δεν θα ήταν τίποτα από αυτά

stephan14:04Κρατάω το τηλέφωνό μου όπου βρίσκονται τα στοιχεία της κάρτας στο χέρι μου και η ταυτότητά μου και κάποιος άλλος το φωτογραφίζουν

Carolina14:09Δυστυχώς, αυτό δεν θα είναι έγγραφο.

Carolina14:09Εάν η τραπεζική σας κάρτα είναι εικονική, ανεβάστε ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού με το όνομα και τον αριθμό της κάρτας σας. Μπορείτε να ζητήσετε αυτό το έγγραφο από την τράπεζά σας.

stephan14:13 Stella (Εμπορική Δημοκρατία Γερμανία)

23 Αυγούστου 2024 στις 09:12

Γεια σου Στέφαν,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε σχετικά με τη δυνατότητα επαλήθευσης ιδιοκτησίας κάρτας. Αυτή τη στιγμή δεν προσφέρουμε αυτήν τη δυνατότητα. Ωστόσο, είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ ότι η ομάδα προϊόντων μας εργάζεται σκληρά για αυτό και αναμένουμε να κυκλοφορήσει αυτή η δυνατότητα τους επόμενους μήνες και να την καταστήσουμε διαθέσιμη απευθείας στην εφαρμογή.

stephan14:13 και πάλι η απάντηση από την τράπεζά μου

Carolina14:19Τότε περιμένουμε τις ενημερώσεις της τράπεζας.

Carolina14:19 Δυστυχώς δεν υπάρχει εναλλακτική αυτή τη στιγμή.

stephan14:20 σε λίγους μήνες θα πρέπει να είσαι πραγματικά σοβαρός

Η Stephan αρχειοθέτησε το chat14:20a συνεχίζει να γράφει το ίδιο πράγμα


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Δεν δέχτηκαν την εναλλακτική


Αυτόματη μετάφραση:
stephendichain
πριν από 2 μήνες

Sorry, but do I understand correctly that your bank can't provide you with your bank statement for the last period?🤔

Because it is a pretty common thing that every bank should provide, I believe.🤷‍♀️

πριν από 2 μήνες

Δυστυχώς, η Trade Republic είναι μια ηλεκτρονική τράπεζα και το όνομά μου και ο αριθμός της κάρτας μου θα πρέπει να βρίσκονται στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού για λόγους επαλήθευσης, αλλά η συναλλαγή δείχνει μόνο πού πλήρωσα και τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού της πιστωτικής μου κάρτας. Το καζίνο επιμένει σε μια επιβεβαίωση ιδιοκτησίας πιστωτικής κάρτας από την τράπεζά μου, την οποία προφανώς δεν προσφέρουν ακόμη σύμφωνα με τις επιστολές τους, αλλά πιθανώς σε λίγους μήνες αν είμαι τυχερός. Αυτή ήταν η δήλωση της Trade Republic στο email.

Αυτόματη μετάφραση:
stephendichain
πριν από 2 μήνες

I understand. Would you be interested in submitting a complaint, perhaps? Maybe our team could be of any help in this case.

Here's the link where you can submit it, and hopefully there will be some solution to this issue. Let us know, please.

πριν από 2 μήνες

Λοιπόν, δεν μπορώ πραγματικά να χρησιμοποιήσω τη συνεισφορά μου επειδή οι ερωτήσεις δεν ισχύουν για την περίπτωσή μου

Αυτόματη μετάφραση:
stephendichain
πριν από 2 μήνες

Sorry, but i do not understand your last post. Could you kindly explain what you meant by that?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα