Γεια σε όλους,
Θέλω απλώς να κάνω ένα σχόλιο για το καζίνο Joo στο οποίο μόλις μπήκα πριν από 24 ώρες. καλά, δεν πήγε καλά. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου 1 ημέρας δεν βίωσα παρά μόνο ζητήματα μετά από ζητήματα - κανένα από αυτά δεν λύθηκε.
1/ Έκανα μια κατάθεση εγγραφής με 100% μπόνους που ακούγεται καλό. Όταν προσπαθείτε να κάνετε την κατάθεση - μόλις εμφανίστηκε μια κενή οθόνη σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Εντάξει, το έκανα τη 2η και 3η φορά. Αμέσως μετά είδα το υπόλοιπό μου και με τις 3 καταθέσεις και το μπόνους μετά την 1η. Έπαθα ένα σοκ φυσικά. Πήγα στο LiveChat επισημαίνοντας το λάθος τους και ζητώντας την επιστροφή των άλλων 2 καταθέσεων. Φυσικά δεν μπορούσαν να το κάνουν .... Φυσικά όχι .. Και φυσικά έχασα και τις 3 καταθέσεις μαζί με το μπόνους ....
2/ Λίγες ώρες μετά πήρα ένα email από την υποστήριξή τους που έλεγε ότι έχω κερδίσει μια τιμή στο τουρνουά. Πηγαίνετε εκεί και διεκδικήστε το. Φυσικά δεν υπήρχε τίποτα στον λογαριασμό μου. Και πάλι LiveChat - δεν ξέρουν τίποτα, δεν μπορούν να βοηθήσουν ΑΛΛΑ έχω αρκετά FS για τα οποία μπορώ να ισχυριστώ. Εντάξει, ήρθε το 3ο τεύχος.
3/ Στην οθόνη μπόνους FS ΔΕΝ λέει σε ποια παιχνίδια ισχύουν ;;; Έτσι και πάλι LiveChat ...
Όπως μπορείτε να φανταστείτε - είμαι τόσο .... για αυτό το καζίνο που ποτέ ξανά.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε και αν κάποιος έχει κάποια - καλύτερη - εμπειρία, σίγουρα θα ήθελα να την ακούσω.
Γκαμπριέλα
Hi everyone,
I just want to make a feedback about Joo casino which I just joined 24 hours ago. well, it didn't go well. During that 1 day period I didn't experience anything but issues after issues - none of them solved.
1/ I made a sign up deposit with 100% bonus which sounds good. When trying to make the deposit - just a blank screen came up as if nothing is happening. OK, so I did it the 2nd and 3rd time. Just after that I saw my balance with all 3 deposits and the bonus after the 1st. I was in a shock of course. I went to LiveChat pointing out their mistake and requesting the other 2 deposits refunded. Naturally they couldn't do it.... Of course not.. And of course I lost all 3 deposits together with the bonus....
2/ A few hours after that I received an email from their support saying that I have won a price in the tournament. Go there and claim it. Of course there was nothing on my account. Again LiveChat - they don't know anything, cannot help BUT I have quite a few FS's which I can claim. Ok, so here came the 3rd issue.
3/ On the bonus FS screen it does NOT say which games they apply to??? So again LiveChat...
As you can imagine - I'm just so....over this casino that never again.
Thank you for listening and if anyone has any -better- experience, I'd surely like to hear it.
Gabriella