ΦόρουμΚαζίνοJoo Casino experience

Joo Casino experience

πριν από 2 έτη από phoenix347
|
2794 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Hi everyone,

I just want to make a feedback about Joo casino which I just joined 24 hours ago. well, it didn't go well. During that 1 day period I didn't experience anything but issues after issues - none of them solved.

1/ I made a sign up deposit with 100% bonus which sounds good. When trying to make the deposit - just a blank screen came up as if nothing is happening. OK, so I did it the 2nd and 3rd time. Just after that I saw my balance with all 3 deposits and the bonus after the 1st. I was in a shock of course. I went to LiveChat pointing out their mistake and requesting the other 2 deposits refunded. Naturally they couldn't do it.... Of course not.. And of course I lost all 3 deposits together with the bonus....

2/ A few hours after that I received an email from their support saying that I have won a price in the tournament. Go there and claim it. Of course there was nothing on my account. Again LiveChat - they don't know anything, cannot help BUT I have quite a few FS's which I can claim. Ok, so here came the 3rd issue.

3/ On the bonus FS screen it does NOT say which games they apply to??? So again LiveChat...


As you can imagine - I'm just so....over this casino that never again.

Thank you for listening and if anyone has any -better- experience, I'd surely like to hear it.

Gabriella

phoenix347
πριν από 2 έτη

Wow! That's sounds like way too much hassle for 1 day in a casino. Have you showed the email to the support? They should be able to contact the marketing department and get more details from them.

πριν από 6 μήνες

επισήμανε ότι, ως εκ τούτου, αναφέρομαι και οι συναλλαγές πληρωμών που έγιναν μέσω JetonWallet έχουν σταλεί για την επεξεργασία τους. Δεν υπάρχει απάντηση στο έπαθλο, αλλά ότι πρέπει να στείλω ένα στιγμιότυπο οθόνης των συναλλαγών πληρωμής μέσω JetonWallet, το οποίο δεν λειτουργεί από την εφαρμογή JetonWallet για λόγους ασφαλείας. Έβγαλα φωτογραφίες των δεδομένων μου στο JetonWallet και της μεταφοράς με το κινητό της μαμάς μου, τις έστειλα στο κινητό μου μέσω WhatsApp και έστειλα το σύνολο από το κινητό μου με το αναγνωριστικό μεταφοράς Cashtocode συνδεδεμένο με αυτό τουλάχιστον 10 φορές. Με απέρριψαν ξανά και τώρα, περιέργως, μια selfie με πρόσωπο και ταυτότητα και είναι σημαντικό να φαίνεται το όλο θέμα μέχρι τον αγκώνα. Είναι η πρώτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο, και συστρέφεσαι και προσπαθείς να μπεις στην εικόνα με κάποιο τρόπο. Επίσης απόρριψη κάθε φορά. Επίσης, εξακολουθώ να είμαι δύσπιστος ότι έχω επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό και ο λογαριασμός παίκτη μου έχει επιβεβαιωθεί με πράσινο. Έχω διαβάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις και τις προϋποθέσεις μπόνους τόσες φορές, δεν υπάρχει τίποτα σχετικά με την εγκυρότητα της πληρωμής που κερδίζει το μεγάλο τζάκποτ. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε; filefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Slider38
πριν από 6 μήνες

Hey there.

I'll do my best to understand. Correct me if I'm wrong: You've won some jackpot, and probably have to pass some checks, right? Or perhaps you must provide proof of deposit?

Well, the sum is pretty grand, my congratulations! If not mistaken, the casino will most likely check the winnings session with the game provider, sometimes it happens when a jackpot game is involved. It depends on who is supposed to pay the prize.

Is there any concrete issue you're facing right now?

I'll wait for your reply.


πριν από 6 μήνες

Δεν έχω πάει στο καζίνο από τον Δεκέμβριο, είμαι ξανά ενεργός για περίπου 2 εβδομάδες και έχω κάνει ήδη μια κατάθεση και επίσης έτυχε να διαβάσω ότι το όνομά μου ήταν στη λίστα κατάταξης1, μεταξύ των υψηλότερων νικητών Mystery Mega Jackpot από 18 Νοεμβρίου 2022 από το τελευταίο τουρνουά είναι. Μετά από λίγη έρευνα, διαπίστωσα ότι έλαβα μια επίσημη ειδοποίηση SMS και email για τις 18 Νοεμβρίου 2022, αλλά όχι προσωπική κατανομή κερδών, αλλά με τη διεύθυνση σε έναν παίκτη του καζίνο του Juser, η νίκη του τζάκποτ χάθηκε, γι' αυτό και Είμαι στο Ήμουν ακόμα ενεργός εκείνη την εποχή αλλά δεν μπορούσα να το παρατηρήσω. Όλες οι άλλες δημοσιεύσεις μέσω email με SMS έχουν ακόμη και συντομευμένα ονόματα των νικητών. Επίσης, δεν είχα πιστώσει τα κέρδη του τζάκποτ στον λογαριασμό παίκτη μου και έπαιξα ενεργά στο Joo Casino μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου χωρίς να το καταλάβω. Μέχρι που ήμουν ξανά ενεργός στο Joo για 2 εβδομάδες και παρατήρησα τα κέρδη μου και το ανέφεραν στο προσωπικό υποστήριξης. Λίγο αργότερα δεν υπήρξε συγκεκριμένη απάντηση, αλλά ένα αίτημα για στιγμιότυπα οθόνης του αναγνωριστικού συναλλαγής και προσωπικών στοιχείων για επαλήθευση, παρόλο που έχω επαληθευτεί από τις αρχές του 2022 και ο λογαριασμός παίκτη μου έχει επιβεβαιωθεί με πράσινα τικ. Μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες και απορρίψεις, τελικά έγινε. Σήμερα, 11 Νοεμβρίου 23, έστειλα email στην υποστήριξη σχετικά με τη νίκη του τζάκποτ και έλαβα αυτό το μήνυμα:

"Το τζάκποτ σας προστέθηκε και παίχτηκε πέρυσι"

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή αμφιβολίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας.

Αυτόματη μετάφραση:
Slider38
πριν από 6 μήνες

Hello, and thank you for your update!

So, in general, you are convinced it was not you who played out the jackpot, right?

I mean, is this the issue you're dealing with, please? It has quite a logical next step. Can you see your gaming history somewhere in your casino account? If not, I would ask the casino to provide it.

How does this sound to you?

Radka
πριν από 5 μήνες

filefilefilefilefile

Όχι, δεν το πίστωσα στον λογαριασμό παίκτη μου... δεδομένου του χρηματικού ποσού είμαι σίγουρος ότι δεν ήταν. Έχω επίσης τις αποδείξεις μπόνους και τη λίστα συναλλαγών από το ιστορικό του παίκτη.

Αυτόματη μετάφραση:
Slider38
πριν από 5 μήνες

I see now! So do not post such information here, submit the complaint instead. As I can see, you have experience with Resolution Center, so I urge you to get it reviewed by our Complaint Team:

https://casino.guru/complaints/create

Are you in?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα