πριν από 1 έτος
Ευχαριστώ, απλώς στέλνω ένα email και στους τρεις, ελπίζω να απαντήσουν
Thank you, I just send an email to all three, hope they reply
Ευχαριστώ, απλώς στέλνω ένα email και στους τρεις, ελπίζω να απαντήσουν
Thank you, I just send an email to all three, hope they reply
Χρησιμοποίησα μόνο την υποστήριξη find the other απόψε και τους έλεγα να κάνουν κάτι με τον ιστότοπο επειδή χάλασε.
I used only the support find the others tonight and used to tell them do something with the site because its broke down.
Στην εικόνα μπορείτε να δείτε ότι δεν μπορείτε να στοιχηματίσετε.
Τότε γιατί πάνε όλα τα παιχνίδια για στοίχημα;;; Το konzo μου λειτουργεί αλλά τα παιχνίδια που έπαιξα είναι ακόμα ανοιχτά.
Δεν έχω ιδέα γιατί κανείς δεν ανέφερε το πρόβλημα.
Δεν μπορείς να πας μόνος σου στο site να δεις αν σου κάνει???
On the picture you can see that you can't bet.
Then why are all the games gone for betting??? My konzo works but the games I played are still open.
No idea why nobody reported the problem.
Can't you go to the site yourself and see if it works for you???
Auf dem Bild ist zu sehen,daß man nicht wetten kann.
Warum sind dann alle Spiele weg um zu tippen???Mein konzo funktioniert,aber die Spiele die ich gespielt habe,sind immer noch offen.
Keine ahnung warum das problem keiner gemeldet hat.
Können Sie nicht selber auf die Seite gehen und schauen ob es bei Ihnen funktioniert???
Προσπάθησα, αλλά όσο δεν έχω εγγραφή εκεί, δεν βοήθησα καθόλου, θα έλεγα.
Τώρα βλέπω ότι επισημάναμε το καζίνο ως κλειστό, φοβάμαι:
https://casino.guru/elite24bet-casino-review
Επομένως, εάν εξακολουθείτε να έχετε ενεργό υπόλοιπο στον λογαριασμό σας στο καζίνο, υποβάλετε μια καταγγελία - θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
I tried, but as long as I do not have registration there, was no kind of help at all, I'd say.
Now I can see that we marked the casino as closed I'm afraid:
https://casino.guru/elite24bet-casino-review
So if you still have an active balance in your casino account, please submit a complaint - we'll try to help.
Δεν θα είναι πλέον ανοιχτό το καζίνο;;;
Will the casino no longer be open???
Wird das casino nicht mehr geöffnet???
Γεια τα ίδια και εδώ.
Ακόμη και, σχεδόν για δύο εβδομάδες προσπαθούσα να κάνω ανάληψη αλλά και πάλι δεν πήρα τα χρήματά μου, σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις τους αυτή είναι η τελευταία τους ημέρα για να με πληρώσουν. Η συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη χωρίς απάντηση στα email. Θα απευθυνθώ στην MGA και σε ορισμένους φορείς ΕΕΔ για να τους αναφέρω. Μέχρι τότε μην παίξετε εδώ, μην καταθέσετε ούτε μια δεκάρα.
Hi same at here.
Even, almost for two weeks trying to withdraw but I still didn't get my money, according to their T&C this is their last day to pay me out. Chat is unavailable no reply on emails. I Will turn to MGA and some ADR bodies to report them. Until then dont play here, dont deposit even a penny.
Γεια σας, λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά διαπιστώσαμε ότι το καζίνο έχει κλείσει , οπότε για να σας βοηθήσουμε να λάβετε το υπόλοιπό σας, υποβάλετε μια καταγγελία, απλώς κάντε κλικ εδώ και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hello, I'm sorry to say that but we've found that the casino has closed, so in order to help you get your balance, please submit a complaint, just click here, and we'll try to help you.
γεια,
το ίδιο πράγμα εδώ. Τα χρήματα και οι αναλήψεις μου εκκρεμούν εδώ και εβδομάδες και πριν από λίγες μέρες όλα τα στοιχήματα εξαφανίστηκαν. η συνομιλία ήταν ανενεργή όλο τον Ιανουάριο και δεν απαντούν σε email. Έχω κάνει ήδη μια καταγγελία στην MGA.
hi,
same thing here. my money and withdrawals have been pending for weeks and few days ago all betting disappeared. the chat has been inactive all january and they dont reply to emails. I already did a complaint to MGA.
Λυπάμαι που μεταφέρω τα άσχημα νέα, αλλά το καζίνο έκλεισε .
Μπορούμε να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε να ανακτήσετε το υπόλοιπό σας. Για να το κάνετε αυτό, υποβάλετε την καταγγελία εδώ .
I'm sorry to pass on the bad news, but the casino has closed.
We can try to help you get your balance back, to do so, kindly submit the complaint right here.
Γεια σου Radka, μου έστειλαν email λέγοντας ότι ο ιστότοπος πρόκειται να βελτιωθεί και τα χρήματα στον λογαριασμό μου θα μεταφερθούν στο Neteller μου το απόγευμα σήμερα, αλλά ακόμα τίποτα, δεν έχω λάβει email ότι ο ιστότοπος θα είναι εκτός λειτουργίας για συντήρηση , θα έπρεπε να είχαν απενεργοποιήσει την επιλογή κατάθεσης... Η Elite24Bet είναι το καζίνο μου για να παίξω και είναι κρίμα που το έκαναν αυτό χωρίς καμία προειδοποίηση, θα διαγράψω τον λογαριασμό μου αφού λάβω τα χρήματά μου... Δείτε το συνημμένο εικόνες:
Hey Radka, they emailed me saying that the website is going to be improved and the funds in my account will be transferred to my Neteller in the afternoon today but still nothing, I haven't received an email that the website will be down for maintenance, they should've disabled the deposit option... Elite24Bet is my go-to casino to play and it's a shame that they did this without any warning, I'll delete my account after I receive my funds... Please see attached images:
Λυπάμαι, σύμφωνα με τα ευρήματά μας, ο ιστότοπος έκλεισε . 🙁
Έτσι, σε περίπτωση που δεν θα λάβετε κανένα ψήφισμα από την αρχή αδειοδότησης ή εάν η πρώην διοίκηση δεν απαντήσει στην καταγγελία ( υποβάλετε ένα εδώ ), φοβάμαι ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνετε.
Σας εύχομαι καλή τύχη φυσικά. 🤞
I'm sorry according to our findings, the site has closed. 🙁
So, in case you won't get any resolution from the licensing authority, or if the former management won't respond to the complaint (submit one here), I fear there is nothing much left to do.
I wish you all the best of luck of course. 🤞
Ξέρει κανείς εδώ ποια είναι η ευθύνη της MGA για αυτές τις απάτες/αδικίες; Απαιτούν καλή οικονομική κατάσταση από τον πράκτορα στοιχημάτων καθώς και να διατηρούν τα κεφάλαια των παικτών και τα χρήματα της εταιρείας ξεχωριστά. Έχουν λοιπόν κάποια ευθύνη να βοηθήσουν τους παίκτες να πάρουν πίσω τα χρήματα; καμια εμπειρια?
Does anybody here know what is MGAs responsibility for these frauds/wrongdoings? They demand good economic status from the bookmaker as well as keeping players funds and companys money separate. So do they have some responsibility to help players get funds back? any experience?
Δεν θα έλεγα ότι η MGA είναι άμεσα υπεύθυνη, αλλά ο ιστότοπος είχε άδεια χρήσης στη Μάλτα, μπορείτε να το δείτε στη σελίδα κριτικής .
Από όσο θυμάμαι η ADRA θα έπρεπε να λειτουργεί για κάθε πολίτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά αποκλείει τις υπηρεσίες της εκτός αυτής της επικράτειας.
I would not say that MGA is directly responsible, but the site was licensed in Malta, you can see that on the review page.
As far as I remember ADRA should work for every European Union citizen but excludes its services outside this territory.
Έστειλα email και σε αυτές τις διευθύνσεις. Δεν περιμένω να πάρω απάντηση όμως. Εάν εσείς οι δύο θα μπορούσατε να τους ρωτήσετε γιατί το facebook και το twitter τους σίγησαν στις αρχές Δεκεμβρίου την ίδια στιγμή, εάν αυτή η λεγόμενη «αλλαγή πλατφόρμας» θα έπρεπε να επηρεάσει μόνο τον ίδιο τον ιστότοπο. Νομίζω ότι θα έπρεπε να ενημερωθεί σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις πλατφόρμες, αλλά έκαναν το αντίθετο. Και Nanika, θα σε πείραζε να κάνεις λίγη έρευνα ρωτώντας αυτούς τους αριστερούς εργοδότες γιατί έφυγαν ή τους κλώτσησαν;
I sent emails to those addresses too. I dont expect to get an answer though. If you two could ask them why their facebook and twitter went silent in early december at the same time if this so called "platform changing" should affect only the website itself. I think it should be informed heavily on those platforms but they did the opposite. And Nanika, would you mind doing a bit research asking those left employers why did they leave or were they kicked?
Τι δεν καταλαβαίνω, πώς γίνεται να κάνεις τέτοια κριτική για αυτό το καζίνο;;; Είσαι αναιδής, δεν είμαστε οι πρώτοι που αντιμετωπίζουμε προβλήματα με καταθέσεις ή αναλήψεις.
Πρέπει να ελέγχετε τα καζίνο από καιρό σε καιρό πριν κάποιος που πληρώνεται από το καζίνο γράψει υπέροχα πράγματα για αυτά τα καζίνο.
What I don't understand, how come you make such a review about this casino??? You're cheeky, we're not the first to have problems with deposits or withdrawals.
You have to check the casinos from time to time before someone paid by the casino writes great things about these casinos.
Was ich nicht verstehe,wie kommt ihr dazu solche Bewertung über diese casino zu machen??? Eine Frechheit von euch,wir sind nicht die ersten die Probleme haben mit einzahlung oder Auszahlung.
Ihr müsst ab und zu die Casinos überprüfen,bevor einer bezahlter von dem casino,super Sachen schreibt über diese casino.
Το μεγαλύτερο μάγουλο είναι ότι μπορείτε ακόμα να καταθέσετε με cashtocode, mutchbether και astropay, σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που το κάνουν.
Εξακολουθώ να βλέπω το στοίχημά μου, αλλά δυστυχώς τα 500€ έχουν φύγει.
The biggest cheek is that you can still deposit with cashtocode, mutchbether and astropay, there are definitely people who do it.
I can still see my bet, but unfortunately €500 is gone.
Die größte Frechheit ist,du kannst immer noch einzahlen mit cashtocode,mutchbether und astropay, es gibt bestimmt leute die es machen.
Ich kann meine Wette noch ansehen,aber 500€ sind weg leider.
Επικοινώνησα σχεδόν με όλους όσους έχουν εργαστεί ποτέ σε αυτήν την εταιρεία - μίλησα με τέσσερα άτομα που δεν εργάζονται πλέον εδώ. Τους λέω ότι υπήρχαν παραβάσεις συμβολαίων και παραβάσεις και τους ζήτησα βοήθεια, ονόματα ή στοιχεία επικοινωνίας, αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να βοηθήσουν, δεν γνώριζαν την τρέχουσα διοίκηση. Μετά από αυτό δεν ήθελα να τους ενοχλήσω γιατί αυτό θα ήταν νομική παρενόχληση.
Έγραψα στον κάτοχο του domain θα δούμε αν μπορεί να κάνει κάτι ή όχι. Του έγραψα ότι υπήρξαν νομικές παραβάσεις κλοπής σκυροδέματος και αν μπορεί να μας βοηθήσει. Θα δούμε.
Έχουμε άλλες δύο επιλογές:
1. Γράψτε στην εταιρεία που συνεργάστηκε με την elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Ίσως έχουν κάποιου είδους πρόσβαση στον ιστότοπο ή τουλάχιστον στις πληρωμές.
2. Γράψτε στην MGA μια έντονη καταγγελία ότι υπάρχουν πολλά άτομα που θα υποβάλουν ομαδική αγωγή στα όργανα της ΕΕ - αυτό μπορεί να αναγκάσει την MGA να λάβει μέτρα για την επίλυση του ζητήματος.
Θέλω να περιμένω 1-2 ημέρες για να κάνω αυτά τα δύο βήματα, μέχρι τότε θα τους στείλω απειλητικά email σχετικά με το πρόβλημά μας. Αλλά παιδιά, αν θέλετε να συμμετάσχετε στο δεύτερο βήμα, θα σας ρωτήσω το όνομά σας και τη χώρα διαμονής σας, ώστε να αναφερθώ στην ομαδική δράση στο MGA, ώστε ίσως να έχουν μεγαλύτερη παρόρμηση να λύσουν αυτό το ζήτημα.
I contacted almost everyone who has ever worked for this company - I spoke to four people who no longer work here. I tell them that there were contract breaches and infringements and I asked them for help, names or contact details, but they said they couldn't help, they didn't know the current management. After that I didn't want to bother them because that would be legal harassment.
I wrote to the domain owner we will see whether he can do anything or not. I wrote to him/her that there were legal infringements concrete stealing and whether he can help to us. We will see.
We have two another options:
1. Write to the company who was with cooperation with elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Maybe they have some kind of access to the site or at least to the payments.
2. Write to MGA a strong complaint that there are several people who will lodge class action at EU bodies - this can force MGA to take steps in solving the issue.
I want to wait 1-2 days to take these two steps, until then i will sending to them threating emails regarding our issue. But guys if you want to participate in step two I will ask you for your name and residence country so I can refer to class action at MGA so that maybe they will have greater urge to solve this issue.
Αυτοί οι τύποι είπαν γιατί έχουν φύγει όλοι από την ελίτ;
Θα έλεγα ότι είναι καλύτερο για εμάς τουλάχιστον να περιμένουμε μέχρι το MGA/Madre/Οι επαφές σας everymatrix κλπ να δώσει περισσότερες πληροφορίες.
Αλλά αν φανεί απαραίτητο, θα είμαι φυσικά μαζί σας για να υποβάλω μια καταγγελία. Τουλάχιστον έχω πάρα πολλά χρήματα στον λογαριασμό. Αλλά ελπίζουμε να το λύσουμε πιο ειρηνικά, αν αυτοί οι τύποι εξακολουθούν να σας στέλνουν email και χρήματα.
Έκανα 2 προσπάθειες ανάληψης μέσω skrill αφού είπες ότι πέτυχες με το skrill. Καμία πρόοδος μέχρι στιγμής.
Did those guys tell why all of them have left elite?
I would say it is best for us at least wait until MGA/Madre/Your contacts everymatrix etc gives more information.
But if it seems necessary, i will be of course with you to lodge a complaint. At least i am having too much money in the account. But we have a bit hope to solve this more peacefully if those guys are still sending you emails and money.
I made 2 withdrawal attempts via skrill after you told that you succeeded with skrill. No progress so far.
Τίμια? Πώς θα μπορούσα να ξέρω;
Δεν έχω καμία σχέση με το καζίνο. Επομένως, εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορούμε να το δοκιμάσουμε μέσω της καταγγελίας, όπως προτείνεται.
Honestly? How could I know?
I'm not in any relation with the casino. So if you need help, we can try that through the complaint, as suggested.
Έλαβα ένα email επίσης αλλά από το mail υποστήριξης που επιβεβαίωσε ότι κλείνουν τον ιστότοπο. Αυτό ήταν το mail:
Γεια σου Μάτι
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας για αυτό το θέμα.
Κλείνουμε τον Ιστότοπό μας.
Έχετε ανοιχτά στοιχήματα;
Πρέπει να συμφωνήσουμε για τον τρόπο ανάληψης των κεφαλαίων σας.
Η ομάδα της Elite24Bet
Για να δούμε λοιπόν...
I got an email as well but from the support mail confirming that they are closing the site. This was the mail:
Hello, Matti
Thank you for contacting us in this matter.
We are closing down our Site.
Do you have any open bets?
We have to agree on the manner of withdrawing your funds.
Elite24Bet Team
So lets see...
Τι δεν καταλαβαίνω, πώς γίνεται να κάνεις τέτοια κριτική για αυτό το καζίνο;;; Είσαι αναιδής, δεν είμαστε οι πρώτοι που αντιμετωπίζουμε προβλήματα με καταθέσεις ή αναλήψεις.
Πρέπει να ελέγχετε τα καζίνο από καιρό σε καιρό πριν κάποιος που πληρώνεται από το καζίνο γράψει υπέροχα πράγματα για αυτά τα καζίνο.
What I don't understand, how come you make such a review about this casino??? You're cheeky, we're not the first to have problems with deposits or withdrawals.
You have to check the casinos from time to time before someone paid by the casino writes great things about these casinos.
Was ich nicht verstehe,wie kommt ihr dazu solche Bewertung über diese casino zu machen??? Eine Frechheit von euch,wir sind nicht die ersten die Probleme haben mit einzahlung oder Auszahlung.
Ihr müsst ab und zu die Casinos überprüfen,bevor einer bezahlter von dem casino,super Sachen schreibt über diese casino.
Με συγχωρείτε.
Ήρθατε εδώ χθες και είμαστε τώρα υπεύθυνοι που έκλεισε το καζίνο; Το καζίνο είναι υπεύθυνο να ενημερώσει τους παίκτες του, όχι εμείς. Κάνουμε όλη τη δουλειά με καλή πίστη, εντελώς δωρεάν, γι' αυτό αλλάξτε τη στάση σας.
Νέα καζίνο ανεβαίνουν και κλείνουν καθημερινά, δεν μπορούμε να προβλέψουμε το μέλλον, λυπάμαι. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να κρατήσουμε τους παίκτες ασφαλείς, αλλά απαιτεί και κάποιο επίπεδο συνεργασίας.
Σκεφτείτε το παράπονο, είναι μια άλλη εντελώς δωρεάν λειτουργία που σας προσφέρουμε.
Αν και καταλαβαίνω τον θυμό σας, μην το βάζετε στο κεφάλι μας. 🙏
Pardon me.
You came here yesterday and we are now responsible that the casino has closed? The casino is responsible to inform its players, not us. We do all the work in good faith, completely for free, so please change your attitude.
New casinos rise and close daily, we can't predict the future, I'm sorry. We do our best to keep players safe, but it also requires some level of cooperation.
Consider the complaint, it is another completely free feature we offer to you.
Though I understand your anger, do not put that on our heads. 🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.