ΦόρουμΚαζίνοΕίναι δυνατόν να μηνύσετε ένα καζίνο που λειτουργεί παράνομα στην Πορτογαλία;

Είναι δυνατόν να μηνύσετε ένα καζίνο που λειτουργεί παράνομα στην Πορτογαλία;

πριν από 2 μήνες από cgouveia
|
503 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα. Έχω ένα πρόβλημα με τον τζόγο, αποκλείστε με από τα καζίνο στην Πορτογαλία λόγω αυτού του προβλήματος. Ανακάλυψα όμως καζίνο που λειτουργούν παράνομα στην Πορτογαλία, έχασα ξανά χρήματα, προσπάθησα να τα αποκλείσω, αλλά αρνήθηκαν, δικαιολογήθηκαν, πρόσφεραν μπόνους για να μην φύγουν από το καζίνο... Είναι δυνατόν να τους διώξω;

Αυτόματη μετάφραση:
cgouveia
πριν από 2 μήνες

Hey there.

If I may say Casino Guru views this whole matter a bit differently than most players,.

Could you perhaps share how exactly you asked the casino to exclude you? In my books, this is really one of the most important things to mention clearly at the beginning.

If you want to experience the legal aspects, I recommend you visit this thread about lawsuits 👈

It's primarily focused on the German and Austrian markets, yet I feel you'll get some idea.

Allow me just to ask the last question, would you also consider a less invasive approach? I mean, we aim to support players in difficult situations, and you sound like you could use some help. Are you familiar with the Casino Guru Resolution Center?

Let me know, please.

Radka
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα.


Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση.


Έκανα την παραγγελία μέσω chat, δεν μου έδωσαν ποτέ email ή τρόπο να το κάνω.

Μετά από αρκετά αιτήματα, και αφού είδαν την επιμονή μου, με έστειλαν σε έναν VIP manager, ο οποίος με κρατάει δεμένο στο δίκτυο, μέσω κάποιων προσφορών όταν του ζητάω να κλείσει τον λογαριασμό.


Αυτόματη μετάφραση:
cgouveia
πριν από 2 μήνες

I think if the casino ignores your request and keeps encouraging you to play, it's not right. I would say that if they sent you to the VIP manager, he would try to help you, but as I can see, that's not the case. But don't they have something about how to self- exclude yourself in the Terms and Conditions somewhere ? 

Anyway, if your situation is like this, I would recommend to file a complaint and our team will try to help you. 

If you are interested, you can do so here on this link. ⬅️

Also, if you don't know what to expect from such a process, this guide will give you all the information you need. 

Will you go for it then ? 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα