Θα ήθελα να σας ρωτήσω περί τίνος πρόκειται αν δεν σας πειράζει.
Βρήκα μόνο ένα κλειστό παράπονο που δημοσιεύσατε κατά του iWild Casino . Ναι, απορρίφθηκε, αλλά λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων που παρείχατε αρχικά.
Παράθεση:
"Ο παίκτης από την Αυστρία ζήτησε αυτο-αποκλεισμό λόγω εθισμού στον τζόγο, ωστόσο, μπόρεσε να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό του αμέσως μετά. Ο παίκτης δεν έδωσε απόδειξη ότι ζήτησε αυτοαποκλεισμό, επομένως αναγκαστήκαμε να απορρίψουμε αυτήν την καταγγελία."
Λοιπόν, γιατί να επικοινωνήσουμε με το καζίνο αν τα χέρια μας είναι κυριολεκτικά άδεια; Δηλαδή, τι πρέπει να απαιτήσουμε από το caisno για να εξασφαλίσουμε την απαίτησή σας;
Δεν είναι πραγματικά ακριβές να πούμε ότι δεν επικοινωνούμε με τα καζίνο επειδή δεν μας ενδιαφέρουν οι νόμοι. Από την άλλη, πολλοί παίκτες από διάφορες χώρες εξακολουθούν να τείνουν να παίζουν σε «παράνομα» καζίνο - όπως λες. Ως εκ τούτου, στοχεύουμε να παρέχουμε κριτικές καζίνο για όλα τα διαθέσιμα καζίνο. Παρέχουμε πληροφορίες, μην το συγχέετε με τις προσφορές, παρακαλώ.
I'd like to ask you what this is about if you don't mind.
I only found one closed complaint you posted against iWild Casino. Yes, it was rejected, but due to a lack of evidence provided by you in the first place.
Quoting:
"The player from Austria requested self-exclusion due to gambling addiction, however, he was able to reopen his account soon after. The player didn't provide proof that he requested self-exclusion, therefore we were forced to reject this complaint."
Well, why would we contact the casino if our hands are literally empty? I mean, what should we demand from the caisno to secure your claim?
It is not actually accurate to say we do not contact the casinos because we do not care about the laws. On the other hand, many players from various countries still tend to play in "illegal" casinos - as you say. Thus we aim to provide casino reviews for all available casinos. We provide information, do not confuse that with promotions, please.
Αυτόματη μετάφραση: