Έτσι νωρίτερα αυτό το μήνα αποφάσισα ότι ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό μου στο casino yabby. Επειδή μου είπαν ότι μπορούσα να εξαργυρώσω ένα μπόνους κατάθεσης από ένα μέλος υποστήριξης και στη συνέχεια μου είπαν ότι το μπόνους δεν ήταν πλέον διαθέσιμο αφού έκανα την κατάθεσή μου. Επίσης, συχνά προβλήματα σύνδεσης που συμβαίνουν σε μεγάλο βαθμό που κάνουν τον χρόνο περιστροφής του κυλίνδρου των κουλοχέρηδων διαφορετικό σε κάθε γύρισμα, καθώς και σας εμποδίζουν να σταματήσετε τους τροχούς με οποιαδήποτε συνέπεια. Επικοινωνήστε λοιπόν με το email του pitboss/supervisor ζητώντας να κλείσω τον λογαριασμό μου. Λίγες μέρες αργότερα σκέφτηκα ότι είχα μια μηνιαία ανταμοιβή επιστροφής μετρητών στο τέλος του μήνα από τα δύο εκατοντάδες δολάρια που είχα παίξει όπως τους περισσότερους μήνες. Καθώς και δωρεάν περιστροφές Σαββατοκύριακου λόγω της κατάταξης μου μέσω. Επικοινωνήστε λοιπόν μαζί τους και πείτε ότι έχω μηνιαία επιστροφή μετρητών και δωρεάν περιστροφές που θα ήθελα να διεκδικήσω εάν θα επανενεργοποιούσαν τον λογαριασμό μου για μένα. Γιατί να μην εξαργυρώσω ένα δωρεάν μπόνους πριν κλείσω τον λογαριασμό μου μαζί τους και να κερδίσω 50-100$ από τα χρήματά μου πίσω σωστά;
Ενεργοποιούν τον λογαριασμό μου, αλλά το πρώτο Σαββατοκύριακο που πηγαίνω για να εξαργυρώσω τις δωρεάν περιστροφές μου ενώ μιλώ για την υποστήριξη, αρχίζω να κάνω τα συνήθη σχόλιά μου όπως πρέπει να πληρώσω αυτό το επίδομα παιδιού. Ή χρειάζεστε καινούργια παπούτσια. Αυτή τη φορά πεινάω και χρειάζομαι χρήματα για μεσημεριανό γεύμα. Η υποστήριξη λέει ότι έχω πρόβλημα με τον τζόγο και κλείνει τον λογαριασμό μου. Εξηγώ τότε ότι έκανα μια δήλωση βασικά λέγοντας έλα θέλω να κερδίσω. Αλλά αρνείται να ακούσει και λέει ότι προσπαθεί να προσέξει την ευημερία των παικτών του. Αλλά προσωπικά πιστεύω ότι δεν ήθελαν να εξαργυρώσω ένα δωρεάν μπόνους, γνωρίζοντας ότι δεν είχα καμία πρόθεση να καταθέσω άλλο ένα σεντ μαζί τους.
So earlier this month I decided I wanted to close my account with casino yabby. Due to being told I could redeem a deposit bonus by one support member then being told the bonus was no longer available after i made my deposit. Also frequent connection issues that happen to much making slots reel spin time different every spin as well as preventing you from being able to stop the reels with any consistency. So contact thier pitboss/supervisor email requesting I have my account closed. A few days later thought to myself I had a monthly cashback reward coming at the end of the month from the couple hundred dollars I had played like most months. As well as free weekend spins due to my via rank. So contact them back and say I have monthly cashback and free spins I would like to claim if they would reactivate my account for me. Why not cashout on a free bonus before closing my account with them and win $50-$100 of my money back right?
They do activate my account but the first weekend I go to redeem my free spins while talking to support I start making my usual comments like gotta pay that child support. Or need some new shoes. This time it was I'm hungry and need some lunch money. Support says I have a gambling problem and closes my account. I explain to then that I was making a statement basically saying come on I want to win. But refuses to listen and saying he is trying to look out for their players well being. But personally think they did not want me to cash in on a free bonus knowing I had no intentions of depositing another cent with them.