Γεια, βρήκα πραγματικά 2 περιπτώσεις εδώ:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-
https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout
Φαίνεται ότι οι περισσότεροι παίκτες από τη Γερμανία έχουν προβλήματα με το καζίνο. Τι σου συνέβη ακριβώς;
Hi, I actually found 2 cases here:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-
https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout
Looks like mostly players from Germany have issues with the casino. What happened to you exactly?
Γεια Ντάνιελ,
Από πού να αρχίσω. Έτσι, επαληθεύτηκα με επιτυχία με το VV.
Οι αναλήψεις μου απορρίφθηκαν στη συνέχεια χωρίς λόγο.
Εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
Ελέγξτε το αίτημά σας ανάληψης.
Δυστυχώς, το αίτημά σας ανάληψης απορρίφθηκε. Για να διευκρινίσετε την αιτία, ελέγξτε την κατάσταση της συναλλαγής στο προφίλ σας στον ιστότοπο.
Στο προφίλ μου; Τι πρέπει να δω εκεί;
Όπως και στην περίπτωση σας, ισχύει και στην περίπτωσή μου.
Δεν υπάρχουν απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με την υποστήριξη.
Πολλοί χειριστές με υπαινιγμό, π.χ. πρέπει να περιμένω, λάθος στον πάροχο, κατεβάστε αυτό και αυτό (Έχω επαληθευτεί επιτυχώς 🙂 ).
Το γράμμα μοιάζει με αυτό:
Γεια!
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ότι ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί με επιτυχία. Να εχετε μια ομορφη μερα!
Ναι, ίσως είναι ακόμα πολύ νωρίς για να υποβάλετε ένα παράπονο, ίσως η συμβουλή του 15 χειριστή (φυσικά υπερβολικά, αλλά ήταν 10 🙂 ).
Η συμβουλή από τον τελευταίο χειριστή !! Κατά τη μεταφορά τράπεζας χωρίς να γράφετε χαρακτήρα !;
Έχετε ήδη ιδέα πώς θα συνεχιστεί;
Hi Daniel,
Where do I start. So, I successfully verified myself with VV.
My withdrawals were then declined without a reason.
The following message appears:
Please review your withdrawal request.
Unfortunately, your withdrawal request was declined. To clarify the cause, please check the status of the transaction in your profile on the website.
In my profile? What should I see there?
Just like in your 1 case, it is also in my case.
No answers to questions about support.
Many operators with a hint, e.g. I should wait Error Provider, please invite even more this and that down (I'm erfolreich verified 🙂).
The letter looks like this:
Hi there!
We are happy to report that your account has been successfully verified. Have a nice day!
Yes, maybe it is too early to make a complaint, perhaps the tip of 15 operator takes (of course exaggerated, but 10 there were already 🙂).
The tip from the last operator !! When transferring a bank without writing a character !?
Do you already have any idea how it will go on?
Hi Daniel,
wo fange ich an. Also, habe mich erfolgreich bei VV verifiziert.
Meine Auszahlungen wurden danach ohne Begründung abgelehnt.
Folgende Meldung erscheint:
Überprüfen Sie bitte Ihre Auszahlungsanfrage.
Ihre Auszahlungsanfrage wurde leider abgelehnt. Um die Ursache zu klären, bitte überprüfen Sie den Status von der Transaktion in Ihrem Profile auf der Website.
In meinem Profil? Was soll ich da erkennen?
Genau wie in deinem 1 Fall so verhält es sich auch in meinem Fall.
Keine Antworten auf Fragen über den Support.
Viele Operatoren mit hinweisen, zB. ich soll warten, Fehler beim Provider, bitte laden sie noch dies und jenes runter ( ich bin erfolreich verifiziert🙂).
Das Schreiben sieht folgender maßen aus:
Hallo!
Wir sind froh Ihnen zu melden, dass Ihr Konto erfolgreich verifiziert wurde. Einen schönenTag noch!
Ja, vielleicht ist es noch zu früh eine Beschwerde einzureichen, vielleicht bringt der Tipp vom 15 Operator( natürlich übertrieben, aber 10 waren es schon🙂).
Der Tipp vom letzten Operator !! Beim Banktransfer ohne Zeichen zu Schreiben!?
Hast du schon eine Ahnung, wie es weitergehen wird?
Μόλις διάβασα τη δεύτερη υπόθεσή σας και μόλις έγραψα στον σύμβουλο της τράπεζάς μου εάν η τράπεζα ενδέχεται να αρνηθεί τις πληρωμές. Θα σας πω αν ίσως ήταν έτσι.
Τα λέμε σύντομα και καληνύχτα
I have just read your second case and have just written to my bank advisor whether the bank might refuse the payments. I'll tell you if maybe it was that.
See you soon and good night
Habe gerade deinen zweiten Fall gelesen und habe darauf hin, gerade meiner Bankberaterin geschrieben, ob die Bank eventuell die Zahlungen ablehnt. Ich werde dir berichten, ob es vielleicht daran lag.
Bis bald und guten Nacht
Σας εύχομαι ό, τι καλύτερο, απλώς πείτε μας πώς συμβαίνει με την απόσυρση.
I wish you all the best, just let us know how it goes with the withdrawal.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.